چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱

آغاز تلاش برای اعزام زائر به سوریه

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 437969
رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران برای بررسی امنیت سوریه به جهت از سرگیری سفر زائران به این کشور، به سوریه سفر کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه حج، رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران برای سفری سه روزه عصر روز گذشته وارد دمشق شد.

سعید اوحدی در فرودگاه دمشق مورد استقبال معاون وزیر و جمعی از مسئولان وزارت گردشگری سوریه و همچنین محمدرضا شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور قرار گرفت.

دیدار با بشر یازجی وزیر گردشگری سوریه آغاز برنامه های اوحدی در سوریه خواهد بود.

گفتنی است، تا قبل از آغاز بحران در سوریه در ۱۵ مارس ۲۰۱۱ میلادی، کاروان‌های زیارتی بقاع متبرکه اهل بیت(ع) از کشورمان به سوریه برقرار بود و برابر آخرین آمار ارائه شده دفتر حج و زیارت ایران در سوریه سالانه بیش از یک میلیون زائر از ایران به سوریه سفر می کرد.

اکنون نیز سوری‌ها تلاش می کنند، با برقراری امنیت در منطقه زینبیه(س) و همچنین در داخل شهر دمشق، دوباره بتوانند فضای مناسبی برای برقراری کاروان‌های زیارتی از ایران به سوریه برقرار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حق داره سازمان حج وزیارت تلاش کنه ! درواقع تلاش برای ماندن عمره که تعطیل شده تمتع هم احتمالا به سرنوشت عمره مبتلا بشه پس این تشکیلات عریض وطویل بابودجه زیاد ونیروی انسانی بیکارچی کاربایدبکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟