پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اعتراض به سکوت در برابر کشتار شیعیان

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كشتار مسلمانان يمن را محكوم كرد
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 76706
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن محكوم كردن حملات وحشيانه و بي‌رحمانه نظاميان سعودي و يمني به شيعيان بيگناه و بي‌دفاع صعده، اين اقدام نامشروع و ضدبشري را گامي در راستاي سياست‌هاي خصمانه استكبار جهاني دانست.
به گزارش خبرگزاري فارس متن بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بدين شرح است: "مردم مسلمان و شيعه صعده يمن در حملاتي ناجوانمردانه كه نتيجه‌ي تباني كشورهاي غربي و عربي است، بدون هيچ‌ گناهي به دست نظاميان عربسان سعودي و اردن و با حمايت مستقيم آمريكا به شهادت رسيده و بر تعدد تلفات آنان روزانه اضافه مي‌شود.
اخبار تأسف‌آور سركوب مسلمانان و شيعيان يمن توسط دولت و ارتش اين كشور كه به شهادت و مجروم شدن بسياري از مسلمانان و شيعيان اين كشور منجر گرديده، اندوه فراواني در ميان توده‌هاي عظيم مسلمان كشورهاي اسلامي به وجود آورده است، طرح استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار براي نفوذ در فرهنگ و سرنوشت كشورهاي مسلمان در عصر حاضر ايجاد آتش فتنه، كينه و اختلاف ميان مسلمانان و نسل‌كشي آنان است، تا از اين رهگذر علاوه بر فرافكني ضعف‌ها به مقاصد شوم خود نيز دست يابند.
آمريكا و ايادي و اذنابش هميشه در پي طرح و اجراي نقشه‌هاي شوم خود عليه مسلمانان بوده‌اند چراكه آنان هميشه اسلام و مسلمانان را سدي بزرگ و نفوذناپذير در برابر خواسته‌هاي نامشروع و مطامع دنيوي خود مي‌ديدند.
امروز، مسلمانان بيش از همه‌چيز به وحدت و اتحاد و انسجام، همگامي، همدلي و پشتيباني و صلح و اصلاح روابط با يكديگر نيازمندند.
ظلم به مسلمين در يك نقطه‌ي جغرافيايي و خاك يك كشور، ظلم به همه‌ي مسلمين است و دادخواهي و نظام‌خواهي از مسلمين در هركجاي دنيا وظيفه‌ي تمامي مسلمانان است. تا آن‌جا كه اگر مسلماني صداي كمك‌خواهي ساير مسلمين را بشنود و به آن‌ها كمكي نكند ديگر از دايره اسلام خارج است و مسلمان نيست.از همين‌رو، بر تمام مسلمانان واجب است كه به فرياد هم‌نوع و هم‌آيين خود رسيده و حق او را از ظلم مطالبه كنند.
در اين ميان وظايف سازمان‌هاي مدعي حقوق بشر به ويژه شوراي امنيت سازمان ملل متحد و سازمان كنفرانس اسلامي از همه سنگين‌تر است؛ به طوري كه سكوت اين سازمان‌ها در قبال كشتار شيعيان يمن به هيچ‌وجه قابل قبول نبوده و اين سكوت مبهم و مرگبار نشان از رضايت و حتي همراهي برخي از آن سازمان‌ها با مجريان و طراحان اين‌گونه نسل‌كشي مسلمانان در سطح گسترده دارد.
دستگاه ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران بايستي با تمام توان و راه‌هاي ديپلماتيك در برابر اين‌گونه تهاجمات و نسل‌كشي‌ها بايستد و با بهره‌گيري از تمام راهكارهاي موجود و متداول حتي قطع رابطه با دولت سعودي و ساير دول دخيل در اين ماجرا از فاجعه‌اي بزرگ‌تر جلوگيري كند.
در پايان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اين مصيبت جانكاه كشتار شيعيان و اختلاف‌افكني مزدوران وهابي و دشمنان صلح و دوستي و مودت بين اقوام شيعه و سني را به محضر حضرت بقيه‌الله الاعظم "عجل‌الله تعالي فرجه الشريف "، مقام معظم رهبري "مدظله‌العالي " و كليه‌ي مسلمانان و شيعيان و آزادگان تسليت گفته و حمايت همه‌جانبه‌ي خود و ملت غيور و شهيدپرور ايران اسلامي را از مبارزان شيعي سرزمين‌هاي يمن اعلام داشته و بيان مي‌دارد، اگر دول عربي خودفروخته از حمايت كشتار شيعيان بيگناه يمن دست برندارند، از سوي ملت‌هاي خود و ساير ملت‌هاي مسلمان طرد شده و به زودي در موج خشم و خشونت مسلمانان نابود مي‌شوند.
باشد تا صبحي نزديك كه پرده برافتد و چهره‌ي پليد و واقعي اين منافقان مزدور و صهيونيست و تمامي ديوسيرتان وابسته به غرب ليبرال و شرق سوسيال براي تمامي آزادگان جهان نمايان گردد كه "اليس صبح بقريب. "
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *