پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۱

گزارشی از دیدار مسئولان جشنواره عمار با رهبرانقلاب+فیلم

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 398062
فیلم «دیدارعمار» به صورت گزارشی جذاب و متفاوت تدوین شده و جهت استفاده مخاطبان روی سامانه اکران های مردمی جشنواره عمار قرار گرفته است.
گزارشی از دیدار مسئولان جشنواره عمار با رهبرانقلاب+فیلم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سامانه اکران‌های مردمی جشنواره عمار در راستای ارائه محصولات فرهنگی جهت استفاده اکران کننده‌های مردمی جشنواره عمار، این بار دو محصول تازه را روی این سامانه قرار داد.

بنا بر این گزارش اکران نگار جشنواره مردمی فیلم عمار، یکی از این دو محصول است که گوشه‌هایی از زیبایی‌های اکران‌های مردمی را در جای‌جای میهنمان به تصویر کشیده است. از این محصول می‌توان برای برپا کردن نمایشگاه در محل اکران یا انتشار به‌صورت دفترچه و... استفاده کرد.

دانلود اکران نگار از اینجا

محصول دیگر، فیلم دیدار دست اندرکاران جشنواره مردمی فیلم عمار با مقام معظم رهبری است که در تاریخ یکم اسفند ماه ۱۳۹۱ صورت پذیرفته است. فیلم مذکور به صورت گزارشی جذاب و متفاوت تدوین شده و هم اکنون جهت استفاده مخاطبان روی سامانه اکران های مردمی جشنواره عمار قرار دارد.


جهت دسترسی به این محصولات به پایگاه ammarportal.ir بخش محصولات مراجعه نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *