جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

امیدواری معاون ظریف به توقف حمله به یمن

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 418663
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: خوش‌بین هستیم که در ساعات آینده پیرو مجموع تلاش‌هایی که شده شاهد توقف حملات نظامی به یمن باشیم.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزرات امور خارجه ایران پیش بینی کرد حملات نظامی عربستان سعودی به یمن در ساعات آینده متوقف شود.

وی در آغاز نشست سه جانبه معاونان وزرای خارجه ایران،‌ سوئیس و سوریه افزود: تحولات یمن یکی از موضوعاتی است که دستگاه دیپلماسی کشورمان به آن توجه دارد و خوش‌بین هستیم که در ساعات آینده در پیرو مجموع تلاش‌هایی که شده شاهد توقف حملات نظامی به یمن باشیم .

وی اضافه کرد: ما خوشبینیم که در ساعات آینده شاهد آن باشیم که گروه‌های مختلف یمنی بر سر میز مذاکره گرد آیند و برای تقویت روند سیاسی در این کشور تلاش کنند.

امیرعبداللهیان در پایان ابراز امیدواری کرد خوش بینی در خصوص توقف حملات نظامی به یمن در ساعات آینده به نتایج روشن و مشخصی برسد .

نشست سه جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران ، سوئیس و سوریه با هدف بررسی راهکارهای ارسال گسترده‌تر کمک‌های انسان دوستانه بین‌المللی به سوریه در وزارت امور خارجه در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *