پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برکت ارتباطی اربعین برای ایلامی ها

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 458164
وزیر ارتباطات گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون ۸۵ میلیارد تومان در استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است که تا پایان سال ۳۵ میلیارد تومان دیگر نیز انجام خواهد شد تا زیرساخت‌های ارتباطی به زودی تامین شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمود واعظی در جلسه شورای اداری استان ایلام در پایانه مرزی مهران که با حضور استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان برگزار شد، در ارتباط با اجلاس سران نفت و گاز تهران گفت: دستگاه‌های امنیتی ما با هماهنگی لازم توانستند اجلاس سران نفت و گاز را به خوبی اداره کنند و امنیت امروز مهران نیز به صورت همه جانبه تامین شده است؛ این را مدیون افرادی هستیم که پشت پرده فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به همدلی بین مسئولان نظام ابراز کرد: در ایلام و مهران مجموعه‌ای همدل به دور هم جمع شده‌اند که تمام مشکلات را با توجه به اختلاف سلیقه‌ها رفع می‌کنند و مردم استان ایلام و کشور لایق این همت هستند.

او با بیان اینکه استان ایلام در گذشته کمتر مورد توجه بوده است، خاطر نشان ساخت: اربعین حسینی بهانه‌ای برای بهبود زیرساخت این استان است و مردم ایلام نیز با تمام گرفتاری‌های شخصی از ماه‌ها قبل به دنبال تامین خدمات برای زائران اربعین هستند و باید با تامین زیرساخت‌ها به این مردم دلسوز کمک کنیم.

وزیر ارتباطات همچنین خواستار اختصاص ردیف بودجه برای اربعین شد و گفت: این پیشنهاد را به همکارانم در دولت ارسال کردم و این تامین بودجه است که می‌تواند تمام نیازهای مردم را به تامین زیرساخت‌ها رفع کند.

وی با تاکید بر تامین پهنای باند استان تا حد لازم ادامه داد: هیچ مشکلی به خصوص در ایام اربعین نخواهیم داشت و این پهنای باند را تا ۲۰ برابر افزایش خواهیم داد.

او خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست نمایندگان این استان در تلاشیم تا اقتصاد مقاومتی را با توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی تحقق بخشیم و امروز در کشورهای دیگر نیز تمام خدمات اینترنتی رایگان و غیر رایگان توسط غیر دولتی‌ها انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *