جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸

برنامه عربستان برای اشغال سه کشور/ "با دم شیر بازی نکنید!"

جمهوری اسلامی ایران هر تجاوزی را در نطفه خفه می‌کند
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 448967
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان سعی کنند با دُم شیر بازی نکنند گفت: اگر روزی این شیر بازگردد باید یک توان بزرگتر و گسترده‌تر از دفاع مقدس از خود دفاع می‌کند و هر نوع تجاوزی را در نطفه خفه خواهد کرد.
برنامه عربستان برای اشغال سه کشور/ "با دم شیر بازی نکنید!"
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر پنج‌شنبه در حاشیه آئین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه در جمع خبرنگاران با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی اظهار داشت: ما هیچ وقت دشمنان را دست کم نمی‌گیریم و واقعیت‌ها را متوجه می‌شویم اما قصد داریم به آنها بگوییم که تاریخ دفاع مقدس را فراموش نکنند.

وی تاکید کرد: ما به دشمنان گوشزد می‌کنیم که با دُم شیر بازی نکنند و اگر این شیر اگر بازگردد یک توان بزرگتر و گسترده‌‌تر از دفاع مقدس از خود دفاع می‌کند و هر نوع تجاوزی را در نطفه خفه خواهد کرد.

رضایی همچنین در خصوص اظهارات شبکه العربیه مبنی بر دست داشتن سپاه پاسداران در فاجعه منا گفت: متاسفانه عربستان از ابتدای این حادثه سعی می‌کرد برای فرار رو به جلو قصه‌های زیادی را درست کند و تقریبا بیش از ۴، ۵ سناریو طراحی و آن را اعلام کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تاکید کرد: سپاه پاسداران هیچ حضوری در این مراسم نداشته و حجاجی که در این مراسم شرکت داشتند مردم عادی بودند.

رضایی در خصوص علل فاجعه منا گفت: با توجه به اطلاعاتی که به دست ما رسیده دو عامل باعث این فاجعه بود ابتدا تردد بدون مجاز یکی از مسئولان سعودی و دومی نیز اعزام نیروهای باتجربه به یمن و جایگزینی نیروهای ساده و بدون تجربه برای حفاظت از این مکان مقدس باعث ایجاد فاجعه ناگواری شد.

سرلشکر رضایی در آئین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
عربستان قصد دارد بعد از یمن، قطر، کویت و بحرین را به کشور خود الحاق کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عربستان به دنبال پیروزی در یمن است و قصد دارد بعد از فتح این کشور به خلیج فارس ورود کند و کشورهای قطر، کویت و بحرین را به کشور خود الحاق کند.

سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر پنج‌شنبه در آئین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه با اشاره به علل پوشیدن لباس سپاه پاسداران اظهار داشت: بنده فکر می‌کنم که باید همیشه در زندگی‌ام در خدمت مردم باشم، از حدود یکسال پیش به نظرم رسید که وارد دوران جدیدی از ناامنی‌های منطقه شده‌ایم و فکر کردم که اینجا همان جایی است که باید در میان برادرانم باشم و یک بار دیگر سربازی خود را به اثبات برسانم.

وی ادامه داد: شرایط منطقه شرایط حساسی شده بود قبل از حمله عربستان به یمن و حوادث دیگر بنده پیش‌بینی می‌کردم که در آینده شرایط منطقه به گونه‌ای دیگر خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اوضاع بازدارندگی جمهوری اسلامی گفت: در شرق ایران که کشور افغانستان وجود دارد بشدت ناامنی در آنجا وجود دارد و ۱۲ سال است که آمریکایی‌ها در افغانستان ناامنی را پایدار کردند و با وجود این ناامنی‌ها که در کنار شهرهای مرزی ما وجود دارد ما شاهد امنیت کامل در این شهرهای مرزی هستیم.

رضایی با بیان اینکه کشور ایران همانند یک جزیره است که اطراف آن دچار ناامنی شده است اما این جزیره در امنیت کامل به سر می‌برد، گفت: عربستان به دنبال پیروزی در یمن است و قصد دارد پس از این پیروزی به خلیج فارس ورود کند و کشورهای قطر، کویت و بحرین را به کشور خود الحاق کند.

وی تصریح کرد: سال ۶۶ ما با آمریکا وارد یک جنگ مستقیم شدیم اما با تکیه بر ایمانمان هیمنه آنها را شکستیم، ما توانستیم بعد از گذشت ۳۰۰ یا۴۰۰ سال مجددا خودباوری و اعتماد به نفس را به کشور بازگردانیم و معتقدم اگر در اقتصاد نیز اعتماد به نفس داشته باشیم می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *