جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۰۶
70 نفر زخمی و مجروح؛

برخورد وحشیانه شاگردان آقای دستغیب با مردم+عکس ضاربان

+تکمیلی
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 132561
تحصن اعتراض امیز مردم شیراز در مقابل مسجد آقای دستغیب با حمله وحشیانه گماشتگان و شاگردان آقای دستغیب به زد وخورد کشیده شد.


به گزارش خبرنگار جهان از شیراز، پس از اظهارات توهین آمیز آقای دستغیب به ساحت ولایت فقیه جمع کثیری از مردم در مقابل مسجد ایشان درشهر شیراز تجمع و تحصن کردند و صرفا به شعار دادن و عزاداری به مناسبت شهادت مولای متقیان امیر مومنان، پرداختند.

در حین تجمع اعتراض امیز مردم شاگران آقای دستغیب برای مظلوم نمائی، شیشه های مسجد را شکستند و از پشت بام مسجد بر سر مردم سنگ و آجر و کپسول آتش نشانی انداختند و همزمان عده ای اوباش با چوب و چماق بر سر مردم ریختند که در این برخورد وحشیانه دهها تن زخمی شدند و  به بیمارستان منتقل شدند.

آخرین گزارشها نشان می دهد که در برخورد وحشیانه دیروز شاگردان آقای آقای دستغیب با مردم که با پرتاب سنگ و آجر از روی بام مسجد به سوی مردم همراه بود بیش از 70 نفر از مجروح شدند که بیش از 25 نفر در بیمارستان بستری شدند و ما بقی به صورت سر پایی مداوا شدند که تا امروز 7 نفر در دو بیمارستان شهید رجایی و خلیلی شیراز در بستری به سر می برند

دیشب نیز تجمعی در مقابل استانداری توسط مردم برگزار شد که خواستار تعطیلی مسجد آتشیها (قبا) مسجد آقای دستغیب بودند که تاکنون متاسفانه برخوردی از طرف مسئولین استانی و شهر شیراز با شاگردان آقای دستغیب نشده است

عکس شاگردان آقای دستغیب در حال پرتاب آجر و سنگ به مردم:
لازم به ذکر است عکس رهبر انقلاب در پشت بام مسجد توسط مردم متدین شیراز نصب شده است.






تصاویر مردم مضروب:






نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این فتنه گران دست به توهین و حملات مسلحانه زدند.ماجرا درحال وخیم شدن است و مسئولین در خواب
انگوری
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی مسئولین خیلی هم خوب میدانند و می بینند اما از سر دلسوزی به نظام امید دارن که این دعوا های برادرانه یه جوری حل بشه که هم رضایت خدا و هم رضایت بنده اش تو جا داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
درون مسجد بودم.
با چشم خودم ديدم كه طرفداران سيد علي محمد خودشان به سبب مظلوم نمايي شيشه هاي مسجد را شكستند تا براي صداي امريكا و بي بي سي خوراك درست كنند.
United States
تار مویی از موسوی کروبی خاتمی کم بشه هیچ یک از شما در امان نخواهند بود ....
Iran, Islamic Republic of
کم میشه و شمام در حدی نیستید که بخواین کاری انجام بدین پس بشین ماهوارتو نگاه کن
Iran, Islamic Republic of
ممنون از خبر رسانی به موقعتان.هنوز داستان مسجد شیراز ادامه دارد و مردم را می زنند
Iran, Islamic Republic of
....چجندی قبل نیز پروهیی جاهل نگذاشتند مراسم ختم نماینده سابق مردم کرمانشاه برگزار شود و شما آنها را حزب اللهی خواندید .آن حزب اللهی ها الان بر علیه آیت الله ممدوحی شب نامه پخش می کنند.
Iran, Islamic Republic of
چه جالب ، پس شما هم معنای برخورد وحشیانه رو می فهمید . به راهپیمایی توأم با سکوت 25 خرداد پارسال ، کدوم وحشی ها ، حمله کردن و شما هم با سکوت از کنارش گذشتین ؟
Iran, Islamic Republic of
از داخل مسجد، خود حامیان سیدعلی محمد دستغیب، شیشه‌ها رو شکستند، طوری که خرده شیشه با سرعت به بیرون و به سمت جمعیت تجمع‌کننده که در حال گوش دادن به سخنرانی یکی از بین خودشون بودند، پرتاب شده. و بعد از منافذی که ایجاد شده، با کپسول آتش‌نشانی به سمت مردم گاز پخش کرده‌اند و سنگ پرتاب می‌کنند...
این طور که می‌گن مجهز به انواع سلاح سرد هم هستند. از جمله گاز اشک‌آور...

ساعت 15 و 26 دقیقه: همین الان، یعنی به ساعت سه و بیست و شش دقیقهٔ عصر، خبر دادن که اعضای این پایگاه ضرار به طور ناگهانی از طبقهٔ دوم مسجد بیرون ریختند و با پرتاب سنگ و آجر و کاشی و موزائیک‌های بزرگ و کامل (و نه شکسته)، به جمعیت حاضر حمله کرده‌ند و اون‌ها رو به سر مردم ریختند طوری که الان تمام حیاط مسجد از سنگ پوشیده شده.

ساعت 15 و 35 دقیقه: الان درگیری شدیدی اونجا رخ داده و به شدت با سنگ و چوب و قمه(!) به مردم و مأمورین حمله بردند. طوری که تعدادی از مردم به شدت مجروح شدند و با آمبولانس‌های مستقر در محل در حال انتقال اون‌ها به بیمارستان‌اند.

ساعت 15و 40 دقیقه: آمبولانس‌های حاضر در محل از مجروحین پر شدند، طوری که دیگه براشون امکان پذیرش مجروحین جدید نیست!

ساعت 15 و 45 دقیقه: مأمورین مشکی‌پوش نیروی انتظامی، نینجاهای مشکی‌پوش، الان به محل اومدند.

ساعت 15 و 49 دقیقه: از سوی مسجد قبا، با یک نارنجک دست‌ساز، مردم را مورد حمله قرار دادند.
Iran, Islamic Republic of
در کشوری که قانون نادیده گرفته شود یک روز نیروهای خودسر از این طرف سر در می آورند و روز دیگر از طرف دیگر . اگر اقدامات خودسرانه عده ای تندرو را قبلا چاره ای اندیشیده می شد امروز متاسفانه شاهد اینچنین اقداماتی نمی شدیم .
Iran, Islamic Republic of
ممنون خبر به موقع خوبی بود .داشتیم آتیش می گرفتیم
Iran, Islamic Republic of
این اقا نه ... است و نه از صلب شهید بزرگوار دستغیب و .... است بر شیراز ولایت مدار -از خبرگان رهبری انتظار طرد این ... و معاند راداریم وگرنه خود با او تسویه حساب خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این حمله توهین امیز از دید مسئولین دور می ماند آقایان دست به حمله های مسلحانه زدند پس مسئولین کجایند
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالب است . حمله به بیوت مراجع و حمله به منزل و دفتر آیت الله دستغیب و حمله به متزل کروبی کار طرفداران خود این آقایان است . چقدر خبرهایتان با مزه شده است. خود گوئید و خود خندید. حالا حملخ از طرف شاگردان دستغیب بر روی مردم مظلوم انجام می شود . !!!! عجب اخباری !!!!!
Iran, Islamic Republic of
یک منتظری دیگر!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
خداوند قهار، وعده‏ی عذابی شديد را برای دروغ‏گويان و کذابين داده است.
Norway
کاش فقط چوب و چماق بود؛
حدود 60 نفر دچار سرشکستگی و جراحات عمیق شدند که به بیمارستان چمران و ام ار ای شیراز منتقل شدند
خبرنگار و فیلم بردار صدا و سیمای فارس هم درون مسجد محصور هستند؛
گفته شده هدف از نگهداری فیلمبردار صدا و سیما ؛ دست یافتن به فیلم های ضبط شده توسط این شخص می باشد
Sweden
متاسفم برای شما که سه شب قدر رو سپری کردید ولی هنوز هم آدم نشدید و همچنان دروغ می گویید.واقعا شک دارم که به قیامت باور داشته باشید!
Iran, Islamic Republic of
مثل مردم و جوانان غیرت مند قمی ....باهاش برخورد بشه تا ...الان صانعی نفس هم جرات نداره بکشه بلافاصله مردم می ریزند خونش
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران همه غیرتمندند یک زنگ بزنه خونه صانعی ببینه یک من ماست چقدر کره داره ...
Iran, Islamic Republic of
احمد خاتمی و جنتی و محمد یزدی آیت الله هستند ولی آیت الله العظمی صانعی، دستغیب و بیات آقا شدند. شما گفتید و ما باور کردیم. مثل امروز که سرتاسر خیابان های تهران پر از بسیجی لباس شخصی بود برای این که سبز پوشان را شکار کنند ولی سبز پوشان درایت به خرج دادند و نیامدند. ... . . آلان شما جوک می نویسید....
من نمی دانم چرا این قدر از این منتظری ها تو مملکت پیدا می شود خدایا پناه به تو ایت الله ها هم ضد دین شدند
Iran, Islamic Republic of
اگر بخواهم عکسهای این برخورد و فیلمهای آن را بفرستم چه جوری بفرستم.
Iran, Islamic Republic of
مردم خیلی راحت میتونستن تمام تار موهای این سه تا رو از ریشه در بیارن.فقط به خاطر آقاست که فعلا خودشون و طرفداراشون در امانن.قابل توجه اون رفیقی که پای منقل کری خوند
شما دین دارید؟
Sweden
یکم والله شرم و حیا و دروغ هم حدی داره آخه یکم ادم باشین تا کجا این مردم رو شما خر تصور کردین همه شما ها رو می شناسن متحصنین ارامتون رو می شناسن .
Iran, Islamic Republic of
اون کسی که گفته تار مویی از کروبی و موسوی کم بشه هیچ یک از شما در امان نخواهند بود... مثل اینکه یادش رفته پارسال مردم یه لنگه کفش فر دادن خورد به کله کروبی و کلش زخمی شد...
حیف که تهران نیستم اگه بودم تو این تجمع های اعتراض آمیز مقابل خونه کروبی و موسوی شرکت می کردم...
...
Iran, Islamic Republic of
پاتوق مهدی هاشمی در سال های 64 همین مسجد قبا بود.
خدا جوابشونو بده
Iran, Islamic Republic of
از کسی که جلساتش به طور زنده از رادیو فردا پخش می شود، انتظار بیشتری نمی رود.
اگر همان زمان انتخابات که به بسیجی ها حمله می کردند، جلوی این اوباش گری اصلاح طلبان را می گرفتند کار به اینجا نمی رسید.
این 4 نفری را که محاظفین کروبی با گلوله زده اند، پیگیری نمی کنید؟
حتی ماموران کهریزک هم کسی را با گلوله نزدند!
تا کی حزب اللهی ها باید در این کشور، شهید و مجروح بدهند و قوه قضاییه به روی خودش هم نیارود؟؟؟
ای کاش کسی حمله کرده بود ، تجمع آرام جلو مسجد و با حمله وحشیانه و به قصد کشت عکس العمل نشان دادن ؟
کجابودند نیروهای امنیتی ؟
فتوای آقای دستغیب:

مردم حق دارند به طور مسالمت‌آمیز و با حفظ آرامش و بدون این که مخل به مبانی اسلام باشد، راهپیمایی و اعتراض نمایند و هیچ کس حقّ منع مردم از این حقّ قانونی‌شان را ندارد. و چنانچه افرادی به صورت غیر قانونی به این گونه تجمّعات حمله کنند و شرکت کنندگان را مورد ضرب و شتم قرار دهند و یا برای مردم ایجاد رعب و وحشت نمایند، مصداق محارب می‌باشند و مردم می‌توانند برای حفظ جان، از خود دفاع نمایند.

حالا قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو؟!

فتوای با استاندارد دوگانه نشنیده بودیم!
مرگ خوبه ولی واسه همسایه...
Iran, Islamic Republic of
ایول خبر رسانی تون عالی
اگه قرار شد تجمعی برگزار بشه زود خبر رسانی کنید
در زماني كه مرحوم امام در قيد حيات بودند و تا مدت ها پس از رحلت شهيد دستغيب عزيز متا سفانه خانواده ي ايشان كه امام جمعه شدن را هم مانند توليت شاهچراغ عليه السلام حق؟!!! خودشان مي دانستند به مخالفت با نظر امام عزيز برخاستند و محل برگزاري نماز جمعه را در شيراز به جنجنال كشيدند به گونه اي كه بارهاتكرار و در روزهاي متوالي شهررا به آشوب كشيدند همان زمان مرحوم امام (ر ه) آيت الله امامي كاشاني را به شيراز فرستادند و در پيامي كه از راديو شيراز پخش شد از آ“قايان علي محمد و علي اصغر خواهر زاده هاي شهيد دستغيب و هاشم دستغيب فرزند شهيد دستغيب تقاضا كردند شهر شيراز را به آشوب نكشند بلوا در نماز جمعه ي آنروز كه آقاي امامي كاشاني حضور داشتند به حدي بود كه اجازه ي سخن گفتن به آقاي امامي كاشاني نماينده ي اعزامي امام به شيراز را هم نمي دادند و بارها ايشان بلوا گران حامي علي محمد دستغيب را به جان امام عزيزمان قسم دادند تا ساكت شوند و به پيام امام كه ايشان آورنده اش بودند گوش كنند.......
از آقاي امامي كاشاني بپرسيد قطعا تاييد مي فرمايند.
شيرازي
علي محمد دستغيب با مرحوم امام هم مشكل داشت و به خدا قسم خودمان از دهان علي محمد دستغيب در مسجد آتشيها كه پايگاهشه شنيديم كه گفت لازم باشه جلوي امام هم مي ايستيم!!!
زماني آقاي رفسنجاني به شيراز آمده بود تقريبا ده دوازده سال پيش و علي محمد دستغيب به حالت قهر از شيراز رفته بود بيرون،حالا چي شده شده حامي آقاي رفسنجاني فقط خدا مي داند علي محمد انساني جاه طلب است و همواره نارضايتي اش را از نرسيدن مقام امام جمعه ي شيراز پس از شهادت شهيد دستغيب كه دايي او هست نشان داده.

شاگرد و پامنبري اوايل انقلاب علي محمد دستغيب از شيراز
Iran, Islamic Republic of
واقعا جاي تاسف دارد كه در جمهوري اسلامي ايران افراد موجه بخصوص روحانيون شناخته شده و محترم به واسطه اظهار نظرهاي دلسوزانه خود چنين ناجوانمردانه مورد هجوم مدعيان ولايت و ارزشمداري ميشوند و از همه بدتر مسئولين نظام و دستگاههاي ذيربط با سكوت و بي توجهي خود به اين رفتارهاي غير اسلامي و انساني مشروعيت ميدهند.آيا اين است نظام مدعي برقراري عدالت علوي؟!!!
Iran, Islamic Republic of
دمشان گرم . اینده ای اینچنینی در انتظار همه ی لباس شخصی هاست لز جمله جهان نیوز ................................
Mexico
من میگم و شما توسایت نزارید!!
این کارها به هیچ وجه شرعا درست نیست .از طرف هرکس باشه . نگاهی به اوضاع پاکستان بنذازیم! تجربه بشه برامون که به هر بهانه ای حودسر عمل نکنیم
Iran, Islamic Republic of
به لانه موسوی و کروبی نباید حمله کرد به لانه انها باید اب انداخت
Iran, Islamic Republic of
اگه تار مویی از موسوی کروبی خاتمی کم شد...جای نگرانی نیست. شامپو زد کچلی موجود می باشد.......
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این مردم غیرتی و عاشق ایستادگی کنید فتنه گرا ن حذف خواهند شد
Germany
ممنون از خبر رسانی به موقعتان احساس کردیم مظلوم واقع شدیم هیچ کس نیست این ماجرا را به گوش مردم و مسئولین برساند
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسانی که با عصبانیت از خطاهای دستغیب برای تأدیب او به سوی مسجدش رفته بودند ولقعا هیچ کاری نکردند و شاگردان دستغیب که البته از دست کسی هم عصبانی نبودند حمله کردند!!
United States
خیلی دروغ و کثیف هستید مرگتان نزدیک است ...
United States
درود بر دستغیب...........
Iran, Islamic Republic of
قربون دستتون ثواب داره اگر قوه قضاییه رو بیدار کنید
United States
بخدا این همه واقعیت نبود عکس ها را منتشر کنید تا عمق فاجعه معلوم شود
Iran, Islamic Republic of
مردم شیشه شکستن!!!! خجالت بکش دو روز دنیا ارزش این همه دروغ رو نداره
یا حسین میر حسین
درکشوری که ادعای آزاد ترین کشور دنیارادارد تحمل یک نفر مخالف را هم ندارید مردم جلوی خونه ایشان چکار میکردند که بهشون حمله شده !درروزبعد از شب قدر /ماه مبارک رمضان /روز بعد ازشهادت حضرت علی /وروز قدس که باید نماد وحدت مسلمین باشد/باچوب وچماق به جون هم افتاده اند ونمی دانند که برای چی هم دارند دعوا میکنند خداوند عاقبت همه را به خیر کند
خسته نباشین،خبررسانی تان حرف نداره،شانتاژ می دونین به چی می گن؟به کاری که شما الان دارید می کنید
Iran, Islamic Republic of
"تار مویی از موسوی کروبی خاتمی کم بشه هیچ یک از شما در امان نخواهند بود"
وای وای چه خفن!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
مردم اصیل قم درهیچ برنامه شعبان بی مخی شرکت ندارند آنهارابدنام نکنید
Iran, Islamic Republic of
از خدا بترسید و این قدر دروغ نگویید! قیامتی هم هست! لابد می خواهید نعوذبالله خدا را هم با دروغ هایتان فریب دهید!!!
United States
با ندانم کاری یک عده خودسر راه پیمایی میلیونی مردم در روز قدس تحت شعاع قرار گرفت واقعا جای تاسف داره نمیدونم تا کی این خودسریها که ضررش خیلی بیشتر از نفعشه ادامه داره ؟
Iran, Islamic Republic of
بسیار جای تأسف است که امروز مراجع هم امنیت ندارند خواه صانعی باشد خواه دستغیب باشد یا کروبی که آن همه سابقه طولانی در نظام دارد ؟ در ضمن شما تا به حال دیدی کسی خودش را زخمی بکنه یا به خانواده خودش حمله بکنه در قدیم وقتی 2 تا دهاتی با هم دعوا می کردند به مأمورین دولت می گفتند آنها خودشون را زخمی کردند تا ما زندان برویم شما هم الان..
Iran, Islamic Republic of
در جواب اون اقا که تار مو را فرمایش کردند
باید بگویم تار مو که چه عرض کنم اگه اینا خودشونه افتابی کنند همین پیرزنها و بچه ها تک تک موهای اونا رو میکنند که هیچ بلکه وجود نازنینشون رو هم از صحنه گیتی پاک میکنند طرفدارای خائنشون هم که البته جای خودشونو دارند
جهت یاداوری عرض کنم که تار موی کچلشون که هیچ تمام وجود خیانتکارشون هم معدوم بشه اب از اب تکون نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
کسی چیزی بهشون نگفته،این از راهپیمایی مسالمت امیزشون مثلا!! که به پایگاه بسیج خمله کردند،این از شاگردانشون که روی هر چی تمدن! را سفید کردند و اون هم از سران بامزه و تیراندازیهای محافظانشون،دروغگویی و مظلوم نماییشون هم که بی بی سی و رادیو فردا بر عهده گرفته براشون..
بد عذابی در انتظارتون هست منافقین جیره خوار نوکر اجانب...
Iran, Islamic Republic of
صانعی،کروبی، مراجع ؟؟!! بابا دیگه خودتون را هر چی فرض میکنید مردم را مثل خودتون فرض نکنید،کروبی سواد اکابر را هم فراموش کرده،عربی به جای ...
Iran, Islamic Republic of
مردم حق دارند خیانتکاران را به سزای اعمالشون برسونند،مردم قم و شیراز هم خوب کاری میکنند،اینا چرا تحمل دو کلمه اعتراض مردم را ندارند؟!!دموکراسی و حق اعتراض چی بود؟!تازه اعتراض توام با عزاداری و شعار کجا و حمله به بانکها و آتش زدن اموال دولتی کجا!!مظلوم نمایی دیگه فایده نداره،اتفاقا ما هم منتظر قیامتیم و قضاوت پروردگار،علی را هم در صفینبه قرآن بالای نیزه ارجاع میدادند و حالا مردم را به مسجد ضرار و مراجع خودخوانده،اشعری هم عالم بود و عارف ولی به اندازه کودکی از شعور و بصیرت بی بهره بود...
Iran, Islamic Republic of
اصلا طرفی که گزارش حرفهایش را با خوشحالی رادیو فردا پخش میکند معلوم است که چقدر برحق!! و مظلوم!! است،لل...
Iran, Islamic Republic of
اگه شیرازی ها نمی تونن ما بچه قمی ها هستیم تجربشم داریم دراویش نعمت الهی هم یک ماه عکس امام و شهدا دست گرفتن این جز مظلوم نمایست؟
ولی به محض اینکه کم آوردن و باید می رفتن تمام اون عکس ها رو پاره کردن و مردم را با آجر قمه آب جوش گاز اشک آور کوکتل مولوتف مضروب کردن ..نزدیک 250 نفر از مردم را مضروب کردن...ما هم نسخشونو پیچیدیم.. اینجا نه آب سر بالا می ره نه شهر بی قانون شده که اینا هفت تیر به دست ابو عطا بخونن....اینایی هم که نظر دادن در مورد راهپیمایی 25 خرداد گفتن بهتر ه سکوت اختیار کنن که زیر گرفتن با ماشین آتش زدن مامورین بریدن انگشتان دست با تیغ چیزی جز وحشی گری نیست..شما سبزهای اموی از هیچ وحشی گری کم نذاشتید اونم به خاطر شعاری که بی بی سی انداخت تو دهنتون کودتا خود ارباباتونم می دونم تقلب اونم به این گستردگی محاله باختید کم آوردین وحشی گری می کنید...بزودی جواب تونو می گیرید
Iran, Islamic Republic of
نباید حساسیت ایجاد کرد آقا هم راضی نیستند به این شکل...اونها دنبال بهونن
آخر کارشونه مردم بیدارن
الهم عجل لولیک الفرج
Canada
لعنت به این همه دروغ... ابا واقها شما مسلمانید... وای بر شما... وای...
واقعاً چقدر این لباس شخصی های محترم مظلومن خیلی دلم به حالشون سوخت آخیش طفلکیا!!!!!!
United States
با سلام باید اعلام برائت کنیم زیرا چون خون برادر مسلمانمان ریخته شده است
Iran, Islamic Republic of
چه بگوبم که دیگه حرف کسی رو باورم ندارم...عجب زمونه ای شده ها.
Iran, Islamic Republic of
چرا اونجا نيروي انتظامي نبود؟چرا دار بست هايي كه نيروي انظامي كشيده بود برادران عرزشي شكونده بودن وارد مسجد شده بودن؟اين بود تجمع مسالنات آميزتان؟دوست عزيزي كه گفتي من از شيراز هستم وگفتي شاگردان دستغيب برخورد وحشيانه ايي داشتن جواب بده!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقا مسلمون با كافر دشمنه !شيعه با سني دشمنه!يهودي با مسلمون دشمنه!ديگه نديده بوديم شبعه با شيعه دشمن باشه!خجالت بكشيد!
Iran, Islamic Republic of
میبینم که باز جنبش سبز فحاشی بکار افتاده و هر چی که لیاقت خودش و مثلا رهبرشونه !! دارن به دیگران نسبت میدین !! یک چیزی هم این وسط دیدم خداییش نمیتوانم جلوی خودمو بگیرم :

"تار مویی از موسوی کروبی خاتمی کم بشه هیچ یک از شما در امان نخواهند بود"
Iran, Islamic Republic of
حالا چه جوری متدینین وارد مسجد شدن؟
چرا طرفداران آقای دستغیب این بنر رو از مسجد نکندند تازه وایسادن پشتش عکس انداختن؟
تیپ وقیافه های اینا که میگی طرفدار دستغیب بودن اصلا شبیه لباس شخصی ها هم نیست!؟
چرا فکر میکنی هر چی ببافی همه باور میکنن؟
Iran, Islamic Republic of
دستتون درد نکنه اطلاع رسانی کردید. دوستان شیرازی می تونن اسم و آدرس یا تلفن این ضاربین وحشی رو اعلام کنند. چیزی که عوض داره گله نداره!
در ضمن وحدت حول اصول مشترک انجام می شود.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دوستداران سيد علي محمد:
بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام خدمت آیه الله مشکینی
با توجه به روشن شدن خط انحرافی آقای علی محمد دستغیب و قضاوتهای نا ثواب او ، ایشان باید ظرف یک هفته از سمت حاکم شرعی خلع شود و گرنه بنده از شیراز خواهم رفت . برای جایگزینی فرد حامل نامه را خدمتتان معرفی می کنم .
والسلام علیکم
سید عبد الحسین دستغیب
( نامه ، قریب به مضمون متن حکایت شده نامه است چون اصل نامه دست آقای مشکینی ره بوده و فقط متن را شاهدان نقل کرده اند که البته قابل پیگیری است)
آه سردی کشید و نامه را به دست یکی از عالمان شیراز داد تا امین او باشد در این راه خیر ، نامه به دست مرد تهذیب و تقوی آیه الله مشکینی رسید و او هم نامه را به نامه رسان نشان داد تا بداند برای چه مسئولیت سنگینی معرفی شده . اگر چه آن عالم به دلائل شخصی مسئولیت را به گردن نگرفت اما آقای مشکینی به خواسته شهید دستغیب تن داد و علی محمد دستغیب را از حاکمیت شرع کنار گذاشت و ای کاش بودند آنانکه در سینه اسرار پنهان داشتند که ما هم دیر متوجه وظیفه سنگین خود شده ایم .
Iran, Islamic Republic of
ده سال پیش وقتی برای مباحثه به حوزه اینها می رفتیم علی رغم همه اختلافات دینی و سیاسی یک مسئله بود که اکثر مشاجرات ما را به خود اختصاص می داد و آن مسئله آقای هاشمی بود . در آن زمان اینها هیچگاه اسم ایشان را به زبان نمی آوردند و همیشه او را با نام کوسه و القاب این چنینی صدا می زدند بسیار بودند طلابی که زیر پای خود برای نشستن عکس آقای هاشمی را می گذاشتند .
اما از زمانی که ملت احساس کردند ایشان در حمایت از نظام و تبعیت از ولی فقیه خسته شده است و شاید دیگر آرمانهای سابق را نداشته باشد . جای ما دو گروه در شیراز و بطور کلی در کل کشور جای دو گروه منتقد و مدافع عوض شد .
Iran, Islamic Republic of
بیست سال پیش برای سهم خواهی و معامله قدرت تبعیت از رهبری را واجب می دانستند و به قول صانعی هیچ کس حق مخالفت با آقای خامنه ای را ندارد تا بلکه بر موج قدرت سوار شوند و به جایی برسند اما امروز که بواسطه بصیرت رهبری چیزی به دستشان نرسید آن یکی رهبر را عادل نمی داند و این یکی برای هر فقیهی ولایتی ثابت می کند که حتی می تواند حکم ولی فقیه را نقض کند ، اینها جوک هایی است که در دکان هیچ عطاری پیدا نمی شود آنقدر اینها علماء به روزی شده اند که دائم در حال نوآوری هستند حتی نظریاتی می دهند که در تاریخ فقاهت تشیع سابقه ندارد و به عقل هیچ عالمی جز اینها تا کنون نرسیده است.
Iran, Islamic Republic of
مجموع چند حوزه خواهران و برادران و در رأس آنها حوزه اباصالح تشکیل دهنده بدنه حوزوی این جریان است که کلا چیزی در حدود 1400 طلبه را تشکیل می دهند . طلبه هایی که از پایه دو به دستور آقا باید ملبس شوند و در پایه سه یا نهایتا چهار باید با معرفی آقا ازدواج کنند .و زير نظر هيچ حوزه اي نيستند.
از فایده های نرفتن زیر بار حوزه علمیه این است که اینها تمام علوم عقلی را از لیست دروس خود حذف کرده اند ، طلاب را از تعقل وتفکر دور نگه داشتند و به جای آن عرفانهای ساختگی را جایگزین کردند تا با دست اندازی به شخصیتی الهی برای آقا ، تبعیت از او را شرعی و الهی جلوه دهند . به همین خاطر طلبه های اینها افرادی دگم ، ستیزه جو و منطق ناپذیرند و در برابر هیچ استدلالی سر خم نمی کنند تا جاییکه ما هر وقت برای مباحثه به حوزه ابا صالح رفتیم در آخر دست به چماق شدند و ما را با کتک بیرون کردند .
Iran, Islamic Republic of
افرادی چون مهاجرانی که در سن 25 سالگی در شیراز دانشجو بود و با حمایت اینها و به بهانه اینکه از نزدیکان شهید دستغیب بوده وارد مجلس شورای اسلامی شد و این شد که در نفوذ دادن ضد انقلاب و ترویج بی بند وباری و شبهات از هیچ چیزی کوتاهی نکرد . زیادند افرادی چون مهاجرانی ، سازگارنژاد ، کدیور و ... که این کوتاه مناسب ذکر همه نیست . اما یادمان باشد در آن پروژه سنگین قتلهای زنجیره ای که در دوران اصلاحات کلید خورد تا بواسطه آن رهبر انقلاب را بسوزانند مصطفی کاظمی رئیس اداره اطلات شیراز بود که آن موقع در سمت معاون اطلاعات نقش اول را بازی می کرد و وی از نزدیکان اینها بود . پروژه ای که انقلاب را تا مرز سرنگونی پیش برد و درآن موقع افرادی چون علی محمد تازه از خاتمی به خاطر خدماتش به اسلام تشکر می کردند .
یادمان باشد در همین مسائل امسال مسجد آتشیها تنها فردی که از علی محمد حمایت کرد رسول منتجب نیا بود که او را هم می توان از محصولات این گروه منحوس دانست . در معرفی این فرد همین بس که او دست راست کروبی و معاون حزب اعتماد ملی بود . چرا باید هر که خروجی این سیستم است توان خود را برای نابود کردن نظام اسلامی بکار ببندد ؟ چرا باید در هر فتنه ای در کشور آقای علی محمد دستغیب یک نماینده داشته باشد ، باید احسنت گفت به این پشتکار و فعالیت سیاسی روحانیتی چون او که ای کاش او هم چون خیلی ها با این بصیرت پایین وارد سیاست نمی شد و همان درس و بحثش را ادامه می داد .
Iran, Islamic Republic of
بعد از شهادت شهید دستغیب امام امت با فرستادن نمایندگانی سعی در انتخاب بهترین گزینه برای امامت جمعه این شهر داشت که با بررسی های بسیار در آخر به گزینه آیت الله حائری رسیدند و ایشان را به این سمت منصوب کردند . اما افاده ها شروع شد و سازهای مخالفت با امام کوک شد . کسانی که با برچسب مخالفت از امام و تبعیت نکردن از ایشان عده ی زیادی از علماء و مبارزین را به انزوا کشیدند ، علم مبارزه بدست گرفتند که امامت جمعه حق ماست . کار را به جایی کشاندند که امام امت با همه مشغله ها و مشکلات کشور مجبور شدند عده ای را برای حل مشکل به شیراز گسیل داشتند . آیت الله جنتی برای این مهم انتخاب شدند و راهی شیراز شدند . آیت الله جنتی به محض رسیدن به شیراز دست به کار شده و با طرفین وارد مذاکره شدند . اما متاسفانه این آقایان گوششان بدهکار هیچ کس نبود . متاسفانه تیم اوباش و اراذل اینها هنگام سخنرانی آیت الله جنتی به وی کفش زدند و حجت را تمام کردند که حتی از امام هم حرف شنوی ندارند . لذا آیت الله جنتی و ایت الله یزدی با گزارشی از برخورد های این گروه به خدمت امام رسیدند و بنا بر
آنچه نقل شده است آیت الله یزدی به امام فرمودند که اگر می خواهی شیراز را از دست بدهی به خواندان دستغیب بسپار . امام هم پس از بررسی های لازم بار دیگر بر نصبشان تایید کردند و دوباره آتش فتنه بپا شد . آنقدر تاختند که عمامه از سر آیت الله حائری برداشتند ، در خطبه های نماز جمعه ایشان را با مهر زدند ، گوجه به سمت ایشان پرتاب کردند و تا مدتها خطبه های نماز جمعه را به هم می ریختند .
چون به این هم قانع نبودند تصمیم گرفتند همگی به پیش امام بروند تا به اصطلاح حق خود را بگیرند .پس خاندان دستغیب همگی آماده قشون کشی به سمت تهران شدند . آنروز که همگی به تهران رسیدند توقع داشتند امام به خاطر رابطه آنها با شهید دستغیب کاملا از آنها حمایت کند اما غافل بودند از اینکه امام با خدای خود پیمان بسته که رضای خدا را بر همه چیز ترجیح دهد حتی اگر همه با وی مخالفت کنند به همین خاطر بود که تا اینها حرف از دانسته های غیبی زدند امام با عصبانیت فرمود که با رمل و اسطرلاب که نمی شود کشور را اداره کرد . در آن جلسه هر چه گذشت در دل تاریخ ماند ، چون امام سخنانی به اینها گفت که سید هاشم دستغیب را بر آن داشت تا سید احمد خمینی را قسم دهد که این جلسه در جایی ثبت نشود و این سیره امام بود که با دیگران تا حد ممکن همراهی می کرد تا آنها را همراه خویش کند . لذاست که از این جلسه جز همان یک جمله معروف امام که در اعتراض به شیوه غیر عقلایی اینان بود ، نمانده است که هنوز هم برای اینان که در عرفان ساختگیشان فرو رفته اند راهگشاست ..
Iran, Islamic Republic of
ما هم انقلابی بودیم :
الآن در هر جای شیراز که بحث مبارزات انقلاب و جنگ می شود اولین جایی که مطرح می شود مسجد قباست ولی تا چه حد این سخنها درست است باید بررسی کرد . در اوایل انقلاب بخاطر نزدیکی علی محمد به شهید دستغیب این مسجد یکی از مراکز تجمع مردم شیراز بود ولی این مسجد فقط یکی از مراکز تجمع بوده و نه همه آن . متاسفانه با اینکه مراکز زیادی در این شهر فعالیت داشتند سعی شده این مسجد تنها مرکز فعال معرفی شود و حتی به تعبیری احتکار شهید صورت گرفت . امروز دیگر در نسل جدید کسی نامی از مسجد شمشیرگرها که پایگاه فعالیت آیت الله حائری بوده را نشنیده است . هیچ کس نمی داند در اوج مبارزات این مسجد هم همچون بسیار دیگری از مساجد شهدائی را به کشور تقدیم کرده و مبارزین بسیاری هم ثمره این مجموعه بوده است . پس اگر نگاهی دقیق داشته باشیم می بینیم که در کنار پروژه های عالم سوزی ، مفاسد اقتصادی و.... انحصار طلبی هم از سیاستهای اصلی اینهاست که ان شاء الله در بحث توابین بیشتر به آن خواهیم پرداخت . فقط اشاره ای بکنیم که بسیاری از شهدائی که اکنون عکسشان در این مسجد نصب شده و یا وابستگان به این مسجد نامیده می شوند از کسانی بوده اند که پس از روشن شدن انحراف این مجموعه یا از آن کناره گرفته اند و یا به خاطر اعتراضاتشان اخراج و طرد شده اند اما پس از شهادت بنابر آن سیاست انحصار طلبی جزء شهدای این مسجد شمرده شده اند . خلاصه کلام اینکه نباید تمام سخنهای در بوق و کرنا کرده اینها را باور کرد که اینها می خواهند خود را یکه تاز اسلام و انقلاب و جنگ معرفی کنند تا قدرت بلا منازع حزب الله باشند ولی برای همه پیشکسوتان و دلسوزان انقلاب روشن است که اینها را باید خط مقدم جریان فتنه در شیراز دانست نه چیزیکه خود می گویند . باید دانست که قبل از انقلاب امثال آیات عظام آیت اللهی و محلاتی در این شهر نماز جمعه می خواندند ولی اینها شهید دستغیب را یگانه امام جمعه معرفی کردند تا نکند امام جمعه از غیر اینها معرفی شود که البته امام هم پس از شنیدن ماجرا بسیار ناراحت شدند . همین روزها هم به خوبی می توانید در موضع گیری ها ، در حمایت ها و ... ببینید که اینها غیر از خود هیچ کس را قبول ندارند .
Iran, Islamic Republic of
این اولین باری نیست که برادران مورد بیاحترامی قرار میگیرن ...
Norway
وقتي امام عاشقان غائب است/اطاعت از خامنه اي واجب است.
Latvia
من نمي دانيم چرا اين اقايان تو تصوير نقاب بسته اند؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
درود بر حزب الله
Iran, Islamic Republic of
اگر امام رضا ( ع ) در زمان شما زندگي مي كردند ، شما جهان نيوزي ها ايشان را به جرم حضور در دربار مامون ، ضد خدا معرفي مي كرديد .
واقعا خجالت دارد ......
Iran, Islamic Republic of
بنر امام رو هم پاره کردن
ببینید:
http://shiraze.ir/page.asp?tid=4328
Iran, Islamic Republic of
آسمان دیروز توسط شاگردان علی محمد سنگ باران شد:
عکس:
http://shiraze.ir/files/admin/ghoba/ghob18.jpg
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
درود بر حزب الله
Iran, Islamic Republic of
ما از كار اينها دفاع نمي كنيم . ولي مملكت بي قانون همين ميشه.هنوز تو كف اينيم كه نيروهاي خودسر كيا بودند . جلوشونو نگرفتيد الان به اين افتادين . حقتونه - ...
Iran, Islamic Republic of
به صاحب همين شبها اميرالمومنينن قسم آيت الله دستغيب از اولياي خداست-بابا اين بنده خدا كه تو مسجدش نشسته سوابق انقلابي و شاگردايي كه از ايشون زمان جنگ به شهادت رسدن معلومه-بريد سوال بگيريد چندتا جانباز وخانواده شهيدتو اين مسجد هستن آخه چرا تو اين ماه مبارك دروغ ميگيد -يه عده خودسر ميخاستن خونه خدا رو آتيش بزنن اصحاب مسجد نذاشتن -اين وسط موندم كسي كه حمله ميكنه وحشي هست يا اونكه از خودش دفاع ميكنه-0الله اكبر
Canada
درودد بر مرجع سبز
Iran, Islamic Republic of
تحصن اعتراض امیز مردم شیراز !!؟؟؟؟ برو عامو ...
Jordan
من نمی دونم چرا این خبر ها رو تو تلوزیون نمی گند. قوه قضاییه هم که خوابه و این چیز ها رو نمی بینه.
Iran, Islamic Republic of
پناه ميبرم به خدا از اين همه حرمت شكني به مراجع واولياي خدا-حالا ايشون شد آقاي دستغيب ؟اگه از شما تعريف ميكرد كه حضرت آيت الله العظمي بود -بازم خدا رو شكر كه يه آقا دلتون اومد بذاريد
Iran, Islamic Republic of
"عده ای اوباش با چوب و چماق بر سر مردم ریختند که در این برخورد وحشیانه دهها تن زخمی شدند"

عنوان رو عوض كنيد بنويسيد برخورد وحشيانه چماقداران با مردم. بر طبق جمله خودتون
Russian Federation
مثل اینکه بعضی از این بازدیدکننده ها اصلا نمی خوان خدایی صحبت کنن
خوب انگار نمی فهمی مسجد برا یه عده خاص نیست
تازه مگه ملتی که اومده بودن چی کار می کردن
زمانی که داشتن داخل حیاط مسجد سینه زنی می کردن سنگ بارونشون کردید
شما مسجد قبایی ها از شمر و عمر سعد هم بدترید
البته تخسیر خودتون نیست مشکل از استاد اخلاقتون!!!!!!!!!! هست
خدا رو شکر اونجا بودم و دیدم چه بلایی سر مردم آوردید خیلی بی شرم و حیا و ... هستید
Iran, Islamic Republic of
یه سوال میکنم خواهشا جواب بدید؟ این اقایان مضروب چیکار کرده بودن که اینطوری حامیان دستغیب جواب دادن؟/
چرا درب مسجد رو به روی نمازگزاران بستند؟ چرا تصاویری از حمله اوباش به منزل کروبی منتشر نکردید؟
از خدا نمیترسید؟ به قیامت اعتقاد ندارید؟؟
من مطمئنم اینا خودشون یه کاری کردن که حامیان دستغیب واکنش نشون دادن
Iran, Islamic Republic of
عموجان ماه رمضان، ماه حرام نيست!
Iran, Islamic Republic of
اگه شیرازی ها نمی تونن ما بچه قمی ها هستیم تجربشم داریم دراویش نعمت الهی هم یک ماه عکس امام و شهدا دست گرفتن این جز مظلوم نمایست؟ولی به محض اینکه کم آوردن و باید می رفتن تمام اون عکس ها رو پاره کردن و مردم را با آجر قمه آب جوش گاز اشک آور کوکتل مولوتف مضروب کردن ..نزدیک 250 نفر از مردم را مضروب کردن...ما هم نسخشونو پیچیدیم.. اینجا نه آب سر بالا می ره نه شهر بی قانون شده که اینا هفت تیر به دست ابو عطا بخونن....دشمنان بدانند ما هوشیار و بیداریم
بسم رب الشهدا
اینها سابقه 30 سال جنایت و شعبان بی مخی در برابر مردم را دارند از زمان همان بنی صدر ملعون که جلوی شاهچراغ و همان مسجدشون که خونه ی شیطون شده اسلحه روی مردم می کشیدند و می گفتند بگو مرگ بر بهشتی ، از اون افتراهایی که به آقای جنتی می بستند ، از اون کتکهایی که به آقای حائری ( امام جمعه شیراز) می زدند از اون اولین نماز جمعه ای که آقای حائری در شیراز خوند و همین آدمها اون را به هم زدند . تا جریان فتنه سبز و حمایت این آقایون و همکاری اونها از این جریان از تامین شدن پول حوزه اشون توسط آمریکائیها و صهیونیست ها از پخش مستقیم سخنرانیهای ایشان بر علیه اقای خامنه ای از رادیو فردا و بی بی سی از شجره خبیثه خواندن ..... توسط آین آقا و.... اینها کم نیست تا عده ای از مردم خداجو و امت حزب الهی شیراز جلوی این خانه ی شیطان تحسن کنند .
حال خودتان قصاوت کنید و ببینید که چه کسانی تحمل انتقاد را ندارند .
Iran, Islamic Republic of
همینه دیگه وقتی قوه قضاییه اینا رو بازداشت نمی کنه دور بر می دارن موسوی به آقا امرو نهی می کنه محافظای کروبی تیر اندازی می کنند مردم زخمی می کنند اینها هم می زنن مردم داغون می کنند....راستی شعار اصلیشونم انه :
جنبش سبز یک جنبش آرام و به دور از خشونت
Iran, Islamic Republic of
آموزش وحشی گری با جدیدترین متد...توسط جنش مردمی زامبی ها
...به ازای هر سر شکسته دویست امتیاز .....
ما پیروزیم...ما بیشماریم شما اندک هستید وطن فروشان بی بی سی نشان
آقا جون چرا بعضی از شما ها اینقدر ...... هستید اینکه می گی برید وببینید که چقدر این مسجد شهید داده درسته .برید از تمام افرادی که زمان جنگ از شیراز به جبهه اعزام می شدن سوال کنید . هرکسی که می خواست به جبهه بره باید می رفت و توی این مسجد تشکیل پرونده می داد و این آقا زیرش را امضا کنه . البته اینها همه اش به خاطر شهید دستغیب بود . که فقط خدا بیامره شهید محراب شهید دستغیب را بقیه اشون را بنداز دور ..........
ببین اینها همگی اثرات لقمه حروم است
ببین با جوون های مردم چکار کردن
مرگ بر آخوند آمریکایی
Iran, Islamic Republic of
جهان!..اینو ول کن بابا...بچسب به کهریزک!مشایی!...راستی امروز سید حسن آب و با دست چپ خورد یا راست!؟
Iran, Islamic Republic of
همه شدن پسر نوح و....
مطهري، دستغيب، بهشتي.
بيچاره پدراشون همش از دست اين پسرهاي ناپاك تنشون تو قبر مي لرزه.

مرگ بر ضد ولايت فقيه
United States
"آقا " نسبت به آیت الله سیدعلی محمد دستغیب همیشه لطف داشتند و این امر از طریق برادر محترم ایشان در مجلس خبرگان حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب بیان فرمودند .
این میان ...
Iran, Islamic Republic of
این دستغیب همان است که وقتی ما خوزستانیها در ان موقع که مجبور بودیم با لباس تنمان خانه کاشانه و زندگیمان را بگذاریم و فقط با یک دمپائی و لباس تنمان از انجا فرار کنیم که مبادا صدام خوزستان را بگیرد و پدرم میگفت به زنان تجاوز میکنند به دست صدامیان نیفتیم اقای دستغیب باعث شد که زیر خوزستانیها اب بیاندازند و مردم بد یخت را از همین مسجد بیرون کنند اقای دستغیب چوب خدا صدا ندارد البته ........هم چوب کارهای الانش را میخورد خدا بزرگ است
درجواب دلقلکی که تارموی .....
فتنه گرارو مواظبت میکنه بایدگفت
بخدااگرهمه روساوشماونوکرای ........روهم........ ازاب تکون نمیخوره وامنیت کامل و
مدینه فاضله تواین مملکت برقرار
میشه واونموقع ان شالله مملکت
اسلامی واقعی داریم
Iran, Islamic Republic of
ما که باور کردیم! شما چطور؟
شما جهان نیوز هم شورش و در اورید بابا خجالت بکشین این همه بلا سر مردم اورید دست بردارید به خاطر 2 روز در حکومت ماندن همه کار می کنید همه رو وحشی کردین و عصبی
اون سبز ي كه نگران تار موهاي سران فتنه است بايد بداند همين دو تا و نصفي شويد مويي هم كه روي سر اين فتنه گران مانده صدقه سر نظام مقدس جمهوري اسلاميه وگرنه مردم تا حالا سوخته ي اين مواجب بگيرهاي غرب و وهابي هاي عربستان و امارات را هم به باد داده بودند.
يك شيرازي
Iran, Islamic Republic of
رهسپاريم باولايت تاشهادت
Iran, Islamic Republic of
جالبه حمله به منزل آقای دستغیب حرکتی انسانی بوده ولی دفاع شاگردان وی از حریم وحشیانه.
شرمتان باد ای .......بس کنید...
Iran, Islamic Republic of
جنگ هفتادودو ملت همه را عذر بنه چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند......به اين ميگن جهان سوم
Iran, Islamic Republic of
حالا ...... در بیارید مملکت رابریزید به هم
Iran, Islamic Republic of
حتماعده اي ازاراذل و اوباش شناسنامه دارميخواستند مسجدرابه آتش بكشند كه طرفداران روحاني شجاع آقاي دستغيب مانع اين كارشيطاني شده اند .
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اون برادري كه فرمودن( تمام علوم عقلی را از لیست دروس خود حذف کرده اند ، طلاب را از تعقل وتفکر دور نگه داشتند و به جای آن عرفانهای ساختگی را جایگزین کردند تا با دست اندازی به شخصیتی الهی برای آقا ، تبعیت از او را شرعی و الهی جلوه دهند . به همین خاطر طلبه های اینها افرادی دگم ، ستیزه جو و منطق ناپذیرند و در برابر هیچ استدلالی سر خم نمی کنند تا جاییکه ما هر وقت برای مباحثه به حوزه ابا صالح رفتیم در آخر دست به چماق شدند و ما را با کتک بیرون کردند)بايد بگم كه برادر سر خودت رو تو برف كردي يا نميخاي حق و حقيقت رو بفهمي فقط برا اينكه جواب سوالت رو بگيري ميگم كه يه سر به آزمونهاي حج و زيارت و عتبات عاليات بزن ببين بالاترين نمرات كسب شده مربوط به كدوم طلبه هاست و از نظر فن بيان و عرفان با طلبه هاي حوزه هاي ديگه مقايسه كن بعد بيا در مورد تعقل صحبت كن-در ضمن حالا كه شما ها با چماق و چوب رفتيد به خونه خدا حمله ور شديد
United States
اگر مرد بودی تمام نظرات را پخش می کردی
Germany
اصل خبر دروغه از سایت جهان انتظاری از این بیشتر نمی ره
Iran, Islamic Republic of
عجب آدمهایی هستند. در ماه رمضان ماه خدا اینطور به جان هم می افتند. آیا مگر آقایان نمی گویند در این ممکلت آزادی بیان و عقیده وجود دارد؟ پس چرا باید پس از بیان عقیده، اینگونه اتفاقات بوجود آید.
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای لبیک یاحسین است
هرکس بخواد ولایت فقیه، که به فرموده امام همان ولایت رسول الله هست، را تضعیف کنه جلوش می ایسیتیم، هر کس که می خواد باشه، می خواد بزرگترین مرجع جهان تشیع باشه، فرقی نمی کنه. بعید میدونم آقایان جهان نیوز نظر من رو بذارند.
Iran, Islamic Republic of
سلام خدابرروحاني شجاع و آزاده و وارسته آيت الله دستغيب كه به خاطرصداقت و پاكيشان محبوب مردم شيرازوتمام مردم ايران هستند وبدخواهان و ظالمان هرگزنميتوانند مردم رانسبت به ايشان بدبين كنند .
Latvia
دمشون گرم و نوش جانشان . مگر مملكت قانون ندارد كه برخي مزاحم مردم از جمله مراجع مي شوند .
Lebanon
فتنه گران و رهبران آنهاکه از امریکا و انگلیس و اسرائیل برنامه اقدام مخملی میگرفتند به رغم این خساراتی که درعرصه دیپلماسی به کشور وارد کردند و در داخل کشور هم شیطنت ها به راه انداختند تاکی میخواهند برطبل رسوائی خویش بکوبند فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا- علیهم لعنت اللاعنین
مردم! مضروب!!!!!؟ بابا لااقل عکس دوتا آدم معمولی رو میزدین نه عکس برادران.....
و اما شما جهان نیوزی ها وای بر شما در قیامت میخواید چی جواب خدا را بدبد با اینهمه دروغ؟ حتما شب قدر تا صبح الهی العفو هم گفتید نه . ما خود ضالین هستید
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله دستغیب و مردم مبارز شیراز.
Iran, Islamic Republic of
چرا پیگیری نمی کنید؟
در تهران و شیراز مردم حزب اللهی را تا نزدیک شهاد پیش بردند، بعد مسئولان و نماینده های مجلس هیچ تحرکی از خودشان نشان نمی دهند؟
اگر این جریان، برعکس اتفاق افتاده بود که تا حالا خود رهبری را هم زیر سؤال برده بودند.
چرا محاکمه این جنایت بزرگ آن ها را مطالبه نمی کنید؟؟
Iran, Islamic Republic of
من خودم اونجا بودم شاگردان علیمحمد دستغیب از به سوی مردم سم و اسید می ریختند
و از بالای پشت بام به غیر از پرتاب سنگ و آجر و کاشی و ... درهای یک کولر را هم به سمت مردم انداختند
Iran, Islamic Republic of
همه چی آرومه .
من چقدرخوشحالم .

مثل.......بپرید به هم وهمدیگه رو نفله کنید .
Iran, Islamic Republic of
مردم شیراز از دست طرفداران این آقا (علیمحمد دستغیب) واقعا خسته شدند
Latvia
اين صحنه ها يادآور و تكرار جنگهاي خونين ملسمانان در صدر اسلام بين خود و جنگ بين دوگروه فلسطيني فتح و حماس كه تا ديروز در يك جبهه عليه صهيونيزم مي جنگيدند مي باشد.
Latvia
سلام
این عکس هایی که انداخته اید که بچه حزب اللهی ها بالای مسجد و بالای عکس" آقا و امام" با چوب و چماق ایستاده اند را لطفا بردذارید که دو ساعت دیگه فحش به خودی نشه
United States
آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز بارها در نمازجمعه شیراز از پخش دست نوشته بر علیه ایشان ابراز گله مندی و همه را به وحدت فرا خوانده بودند.
در این میان ...
خوش به حال شیرازی ها با این غیرتشون.
Iran, Islamic Republic of
يه اصطلاحي هست كه ميگه:
For every action there is a reaction
به هر حال بعد از اون برخورد ناجوانمردانه با آقاي دستغيب و مسجد در طول يك سال گذشته ، طرف مقابل هم ساكت نميشينه..از اين گذشته به هرحال همونطوري كه از اين طرف بارها اونطرفي ها رو لت و پا كردند باز مي رسيم به همون اصطلاحه..ضمنا به نظر شما اگر با تجمع كنندگان برخورد نمي شد تا كجا پيش مي رفتند؟ اگرچه من به شخصه اين حركت زشت رو نمي پسندم..خداوند انشالله عاقبت همه ما رو ختم به خير بگرداند.
Iran, Islamic Republic of
صاحب همين شبها اميرالمومنينن قسم آيت الله دستغيب از اولياي خداست-بابا اين بنده خدا كه تو مسجدش نشسته سوابق انقلابي و شاگردايي كه از ايشون زمان جنگ به شهادت رسدن معلومه-بريد سوال بگيريد چندتا جانباز وخانواده شهيدتو اين مسجد هستن آخه چرا تو اين ماه مبارك دروغ ميگيد -يه عده خودسر ميخاستن خونه خدا رو آتيش بزنن اصحاب مسجد نذاشتن -اين وسط موندم كسي كه حمله ميكنه وحشي هست يا اونكه از خودش دفاع ميكنه-0الله اكبر
Iran, Islamic Republic of
این اختلافات تا کی؟؟؟؟
ونایی که بالاسر عکس هستند خودی هستن یا آتشی؟اینا آخه چوب و چماق دارن.
Iran, Islamic Republic of
در شيراز پس از اتمام راهپيمايي طلبه هاي آقاي علي محمد دستغيب با پخش اطلاعيه هايي بين راهپيمايان كه حاوي درخواست براي تغيير رهبر مملكت بوده جو را متشنج كرده و چون محل برگزاري نماز جمعه در شيراز(مسجد نو)دقيقا روبروي مسجد آتشيها(يا قبا! اسم جديدشه!) قرار دارد با سنگباران راهپيمايان تعدادي را به شدت زخمي كردند اينم از علي محمد معاصر شيراز و فرقه ي افراطي آتشيهاي شيراز.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر سران فتنه سبز
حسین حسین شعار ماست
شهادت افتخار ماست
Iran, Islamic Republic of
فقط دو افراط خون ريزي مي كنند در اين ملك و مملكت فرقه ي ريگي در شرق و فرقه ي علي محمد در شيراز.
به خدا ما شيرازي ها سال هاست از دست علي محمد و ياران افراطي و كينه اي او امنيت جاني و آبرو و ناموس نداريم اون فردي كه از علي محمد به عنوان آزادي خواه ياد كرده بيايد با اين علي محمد دو كلمه حرف بزند تا ببيند كه وي جز خودش هيچكس را قبول ندارد او زماني براي مرحوم امام هم شاخ و شانه مي كشيد.
Iran, Islamic Republic of
همیشه شعبان یک دفعه هم رمضان! البته با فرض درست بودن این عکس ها و خبر
Iran, Islamic Republic of
بسم الله القاسم الجبارین
اگر علی محمد دستغیب دست از این کار ها بر ندارد باید منتظر باشد بلایی را که شیران لرستان بر سر وحشیان صوفی در قم و بروجرد و سفارت انگلیس و دانمارک و باغ قلهک آورد بر سر ایشان و دار و دسته اش بیاورد
هشدار می دهم به دستغیب و دارو دسته اش که از شیرین کاری بیشتر دست بردارد چون مردم تا حدی می توانند صبر کنند اگر کاسه صبرشان پر شود دستغیب که هیچ تمامی اربابانش را نابود می کنند
Iran, Islamic Republic of
دست گماشتگان آقای دستغیب درد نکند. ...
Iran, Islamic Republic of
نقشه مشخص بیگانگان حاشیه سازی برای روز قدس بود حالا باید دید چه کسانی به نفع اسرایل وبه ضرر مردم مظلوم فلسطین برای حضور حماسی مردم روزه دار شیراز در ان هوای گرم حاشیه ساختند امان از جهل ونادانی وتعصب کور کورانه ایکاش شهید دستغیب زنده بود تا محکم ترین برخورد را با این ابو الجهل ها میکرد
Iran, Islamic Republic of
من نميدونم گناه آيت الله دستغيب چيه ؟ اصحاب مسجد قبا چه گناهي كردن ؟حتما گناهشون اينه كه بيشترين شهيد مساجد كشور از همين مسجد قباست؟يا اينكه اين سيد بزرگوار چه زمان انقلاب چه زمان جنگ تو جبهه ها برا اين مملكت زجر كشيده؟يا اينكه چون اكثر شهداي شيراز شاگرد ايشون بودن وتو وصيت هاشون اين مرجع بزرگوار رو استاد اخلاق خودشون معرفي كردن؟يا اينكه خيلي از خانواده هاي شهدا وجانبازان عزيز پاي منبر ايشون درس اخلاق گوش ميدن؟يا نه شايد به خاطر اينه كه ايشون دعوت به خدا ميكنه ؟يا اينكه دنبال پست و مقام نيست باعث شده يه عده خودسر (نه مردم كه شما گفتيد)به ساحت مرجعيت توهين كنند-كجاي دين اسلام گفته مسلمونا؟آي شمايي كه دم از اسلام ميزنيد كجاي دين گفته به مساجد حمله كنيد؟كجا گفته رو خونه مردم رنگ بپاشيد و تخريب كنيد؟كجاي اسلام گفته به ذريه ي حضرت زهرا س توهين و بي احترامي كنيد/كجا گفته به يه انسان بي دفاع كه هيچ كس رو جز خدا نداره بي احترامي كنيد و تهمت بزنيد؟خدا به دادتون برسه اون وقتي كه در محكمه ي عدل الهي قرار ميگيريد به خدا فردا همين شهدا و حضرت زهرا س جلوي شما رو خواهند گرفت -مرد باشيد مرد
Iran, Islamic Republic of
آقایان به اصطلاح مردم کار و زندگی ندارند که 24 ساعته درب خانه این و اون در حال اعتراضند مگر سال سال همت مضاعف و کار مضاعف نیست پس این باصطلاح مردم تابع کدام ولایتند.
Iran, Islamic Republic of
من هم اونجا بودم نمیدونید با چه کینه ای یه مردم حمله میکردنند ولی ما باید بایستیم ومقابل دیکتاتوری اقلیت اشرافیت مقاومت کنیم .پسر دایی من هم الان تو بیمارستان بستری هست. مادرش از وقتی خبر بستری دادنشو دادن نخوابیده و3بار تا حالا بهش سرم وصل کردند .کجایند مسئولان؟
United States
مردم شیراز ضرار انقلاب رو نابود خواهند کرد
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
حاج منصور خوب گفت:
اگه این آقا(دستغیب) تهران بود ادبش میکردیم تا به ولایت بی احترامی نکنه!
Iran, Islamic Republic of
بيني و بين الله هر جا ميخايد بريد سوال كنيد فقط از افرادي كه منصف باشن و مردباشن بپرسيد آيت الله سيد عليمحمد دستغيب كيه/چه جور آدميه؟زمان جنگ كيا باهاش بودن؟قبل از انقلاب تو شيراز عليرغم ترس خيليها و تو اون خفقان كي مرجعيت امام خميني رو تو مسجد جامع به مردم اعلام كرد؟ايشون چند دوره نماينده مردم استان تو خبرگان بودن؟شهيد اسلام نسب ها-خادم صادق ها- اعتمادي ها -روزيطلب ها و...شاگرد كي بودن؟بچه هاي جبهه و جنگ و انقلاب الان پاتوقشون كجاست غير از مسجد قباست؟حوزه علميه ايشون از نظر علمي چه جايگاهي داره؟حالا اينا شدن فتنه گر ؟آيت الله دستغيب شد آمريكايي؟الله اكبر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دستغیب دلاور
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما روز قدس روز روز مبارزه بااسراییل است اقای دستغیب بصیرت ایجاب میکرد مانع طرف داراان خود میشدید سنگ زدن برسر روزه داران کجایی قاموس جوانمردی تعریف شده است ایا این اسلام که شما مدعی ان هستید به شما تکلیف کرده است روز قدس را تبدیل به فتنه به نفع امریکا کنید
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده تمام پر تاب کنندگان سنگ باید شناسایی ومحاکمه شوند ومحل تجمع این افراد هم باید تعطیل شود
Iran, Islamic Republic of
مگر توهین وفحش واستفاده از الفاظ رکیک گناه ندارد مگر درست است با قمه جوانان مردم را مجروح کنند و باز هم مسولین شهر سکوت کنند اقای استاندار چرا سکوت میکنید؟
Iran, Islamic Republic of
بچه های پاک و مومن شیراز !!
جنگ جمل شده ! نکنه علی زمان رو تنها بزارین!! چشم شهدا به شماست. ...
Iran, Islamic Republic of
ایکاش شهید دستغیب زنده بود تا حق این مدعیا ن دروغ گو راکف دستشان میگذاشت این مواضع هیچ شباهتی به مواضع شهید دستغیب ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اقایی دستغیب گناه انحراف این جوانان نااگاه بعهده شما است گناه صدمات وارد شده به مردم روزه دار باشما است چطور میخواهید پاسخ گو باشید بالا خره خدایی هم هست وفیامتی هم وجود دارد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آنهايي كه از دستغيب حمايت مي كنند اصلا اشاره اي به مواضع فتنه انگيز ايشان نمي كنند. وي اخيرا ضمن توهين مستقيم و آشكار به رهبري موجب خشم مردم شيراز شد.
Iran, Islamic Republic of
به حضرت ایت الله بروجری گفتند طلبه ای دزدی کرده ایشان ناراحت شدند وفرمودند نگویید طلبه دزدی کرده بگویید دزدی در لباس طلبه دزدی کرده این اقایان در کسوت طلبگی پنهان شدهاند والا شباهتی بین رفتار انها وطلبه ها نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا اقای دستغیب بجایی این فتنه ها در یک مناظره منصفانه شرکت نمیکنند من بعنوان یک جوان از ایشان درخواست میکنم به برخی از سولات وشبهات پیرامون خود وخانواده پاسخ گو باشند
Iran, Islamic Republic of
شعار روز قدس شیرازی ها مرگ بر اسراییل مرگ بر منافق بو د انشاالله بزودی مسجد شهدا را از منافقین پس میگیرد
Iran, Islamic Republic of
افای دسغیب با یک سخنرانی می توانست مردم را ارام کند که به اینجا نرسه.
Iran, Islamic Republic of
از اطلاع رسانی منصفانه جهان نیوز تشکر میکنم اگر خبر شما نبود بچه های حزب الهی شیراز مظلوم با قی میماندن ایکاش صدا وسیما هم دست از محافظه کاری بر میداشت حد اقل صدا وسیما ی مرکز استان خبر این حرکت وحشیانه را اعلام میکرد
Iran, Islamic Republic of
پوشش دادن این اخبار خوبه ولی وظیفه ی مهم تر شما پوشش دادن حماسه ی روز قدسه
Iran, Islamic Republic of
گناه اينايي كه اومدن به اصحاب مسجد قبا توهين كردن ودرگير شدت با آقاي دستغيبه؟رهبري مگه نفرمودن از حركت خودسرانه پرهيز كنيد؟پس كجا رفت اطاعت ار رهبري؟
Iran, Islamic Republic of
استاندر عزیز این ضعف مدیریت را باید جبران کنید نباید میگذاشتید در روز قدس درگیری ایجاد شود وحاشه ای ناچییز اصل راهپیمایی عظیم مردم را تحت شعاع قرار دهد این یک بی تدبیری است
Iran, Islamic Republic of
لطفا توضيحات عكس ها را بگذاريد
Iran, Islamic Republic of
بنر رهسپاريم با ولايت رو كي اونجا نصب كرده؟!
Iran, Islamic Republic of
خيلي دوست دارم بدونم اينايي كه اومده بودن برا تخريب مسجدقبا دليلشون چي بوده؟به خدا خيلي هاشون نميدونن فقط يه عده از سهل انگاري و ساده بودن بعضي از اين جوونا برا منافع خودشون سو استفاده ميكنن و تحريك كردن برا انتقام -برادراي عزيز خيلي جوونهاي مومن و كار درست ميون همين مسجد قبايي هاست -خيلي انسانهاي عارف ميون مسجد قبايي هاست ! جوونا و طلبه هايي كه واقعا وصل هستن به معبود به امام زمان عج ....يه درصد اگه اشتباه كرده باشيد اون دنيا جواب خدا رو چي ميديد؟جواب آقا رو چي ميديد؟يه كم به حرفام فكر كنيد
Turkey
آخه قیافه های افراد هر دو طرف کاملا" شبیه هم هست اونوقت هر کدام از اینها خودیها شونو چه جوری تشخیص می دن ؟
البته تا چشمم به عکسها افتاد یاد حادثه خونین کشتی مرمره افتادم آنجا دشمنان خدا و صهیونیستها به جان مسلمانان افتاده و تعدادی را شهید و زخمی کردند ولی اینجا یک عده از شیعیان به جان هم افتاده اند. آنهم در ماه مبارک رمضان واقعا جای تاسف است . خودمان از خودمان بدمان آمد .
Iran, Islamic Republic of
لباس شخصیهای اقای دستغیب دیدن داره ؟؟؟؟ تصاویر جدید ببینید از چماق و سنگ و پاره اجر بماند حتی از درهای کولر هم مایه گذاشتند.
United States
حق با کیست مهاجم یا مدافع؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت ا... دستغیب؛ مسجد قبا شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است. روح شهدا خود حافظ آقای دستغیب و شاگردانش خواهد بوئ
Iran, Islamic Republic of
در شناختن آقای دستغیب همین بس که ایشان هم صدا با آمریکا و انگلیس حامی سران فتنه می باشد.اگر صاحب بصیرت هستید.!؟
Iran, Islamic Republic of
اگه شیرازی ها نمی تونن ما بچه قمی ها هستیم تجربشم داریم دراویش نعمت الهی هم یک ماه عکس امام و شهدا دست گرفتن این جز مظلوم نمایست؟
ولی به محض اینکه کم آوردن و باید می رفتن تمام اون عکس ها رو پاره کردن و مردم را با آجر قمه آب جوش گاز اشک آور کوکتل مولوتف مضروب کردن ..نزدیک 250 نفر از مردم را مضروب کردن...ما هم نسخشونو پیچیدیم.. اینجا نه آب سر بالا می ره نه شهر بی قانون شده که اینا هفت تیر به دست ابو عطا بخونن....اینایی هم که نظر دادن در مورد راهپیمایی 25 خرداد گفتن بهتر ه سکوت اختیار کنن که زیر گرفتن با ماشین آتش زدن مامورین بریدن انگشتان دست با تیغ چیزی جز وحشی گری نیست..شما سبزهای اموی از هیچ وحشی گری کم نذاشتید اونم به خاطر شعاری که بی بی سی انداخت تو دهنتون کودتا خود ارباباتونم می دونم تقلب اونم به این گستردگی محاله باختید کم آوردین وحشی گری می کنید...بزودی جواب تونو می گیرید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما.1-اگر مرد هستید صحبتهایی که ادعا می کنید آقای دستغیب توهین کرده را بگذارید تا همه قضاوت کنند
2-نکنه آن چماق به دستان که در کنار بنر "رهسپاریم با ولایت" شاگردای آقای دستغیبی هستند که شما مدعی هستید به رهبری توهین کرده ؟3- مگر مملکت قانون نداره که هر حرفی به مذاق شما خوش نیامد تجمع می کنید ؟ مجوز تجمع دارید یا شما ها اصلا نیاز به مجوز ندارید4-نوش جان- این سیلی که از شاگردای آقای دستغیب خوردن مال این دنیاست . ان شاء الله از جد آقای دستغیب هم یه تو گوشی در آن دنیا می خورند
5-یکم مرد باش و همه نظرات را نشون بده
Turkey
با احترام
در مورد عکسها فراموش کردم که بگویم در آن حادثه تروریستی مسافران کشتی علاوه بر این که به مجروحان و شهدا ی خود رسیدگی می کردند مجروحان و زخمیان صهیونیستی را هم مداوا می کردند و زخمهای آن دزدان دریائی وحشی را هم می بستند و براشون دارو می دادند .متاسفانه در این حادثه تلخ شیراز بعضیها برادران دینی و هموطنان خود را چنین مجروح کرده اند و حتا اگر می توانستند آنها را می کشتند .
نظر رهبری راجع به آیت الله دستغیب
"راجع به اين مطلبى هم كه جناب آقاى شاهرودى نقل كردند، به نظر من خبرگان اقدام نبايد بكنند به اينكه كسى را كه حالا عقيده‌‌ى مخالفى در بين خودشان دارد، اعلام كنند. اين به نظر من اقدام خيلى مناسبى نيست. حالا من البته نميخواهم به خبرگان تكليفى بكنم يا چيزى را به عنوان تكليف بگويم؛ سليقه‌‌ى من اين است. بالاخره يك نفر عقيده‌‌ى ديگرى در يك مسئله‌‌ى خاصى دارد؛ اينجور نيست كه در مبانى و اصول اختلافى وجود داشته باشد و به نظرم نمى‌‌آيد اينجورى باشد. اگه رهبری خودش میگه عیبی نداره چرا اینا هی میرن دم مسجد مزاحمت درست میکنند؟
آخه اینا چرا رفتن اون بنر"رهسپاریم با ولایت تا شهادت" رو زدن در مسجد؟ اصلا برا چی سرخود بعد از نماز رفتن دور مسجد؟ اینکارا رو نکنید دیگه
Iran, Islamic Republic of
چرا اینها مثل دزدان دریای نقاب زده اند
Iran, Islamic Republic of
پس چرا هیچ کدوم از عکسا نشون نمیده اون پاین کی واستاده؟ اینا همش رو پشت بوم رو نشون میده.از کجا معلوم کی اون پایین واستاده ؟ از کجا معلوم پایینی ها بدتر نبودن از بالای ها؟
Iran, Islamic Republic of
هر دو جناح در حال اشتباه هستند زیرا فقط باید گوش به حرف رهبری بود البته تجمع کنندگان که بدون مجوز هم هستند اشتباه بزرگتری کرده اند .
به وبلاگ منم سر بزنید تازه راهش انداختم
خاطراتی از شهدا
www.khateratiazshohada.blogfa.com
Iran, Islamic Republic of
وقتی به خانه شما حمله می کنند شما چه می کنید؟ غیر از این است که از خود دفاع می کنید؟ تجمع مقابل منزل ایشان و یا کروبی که البته عملکرد او را اصلا قبول نداریم و از قوه قضائیه می خواهیم او را دستگیر کند، مگر مجوز وزارت کشور داشت؟ اگر آری که منتشر کنید اگر هم نه که چرا از نیروی انتظامی نمی خواهید با تجمع غیر قانونی برخورد کند؟ مگر مملکت قانون ندارد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این کسانیکه ادعای بصیرت میکنید شما همان بی بصیرتهایید مگه بصریت شاخ و دم داره که بشه فهیمد کدام بصریته شمایی که میگید بصیرت داشته باشد خودت بی بصیرتی چراکه این تجمع ها همگی خودش بی بصیرتیه اگه بصیرت داشتید تحریک نم کردید اگر دارند تو مسجدشون دزس فقهی میدند و یا اصلاً نظرات سیاسی خودشون را با همفکرانشون می گن بزار بگن دست به تفنگ و به قول اون قمیه قمه نشدند که بشن مهارب یا نقشه مخفیانه نمی کشن که بشن منافق دارن نظرات خودشون رو میگن که اگر راست باشه چی ((( اولاً درست کنم نظرات بقیه رئو تا بحال گفته اند موسوی و غیره سران فتنه اند این احمدی نژاد بود که سر اصلی این فتنه ها را یا با نادانیش شروع کرد یا با سیاست تفرقه بنداز و حکومت کنش حالا با این دید این احمدی نژاده که سر قتنه اسن نه بقیه چون بقیه فقط به احمدی نژاد عکس العمل نشون دادند )))
اگر شفافید و حداقل برای سایت خودتون ارزش قائلید که بازم ببیننده داشته باشه این نظرات را هر قدر هم مخالف سیاستهاتونه نشون بدین
شما به خانه تان تجاوز کنند چه مي کنيد
Iran, Islamic Republic of
اين همه اين لباس شخصي ها رفتن و زدن يه بار هم كتك بخورن-مطمئنم همه ي كسايي كه تا حالا خون دل ميخوردن با كاراي اين لباس شخصي ها الان يه كم تصلا پيدا كردن!آره برادران بزرگوار حزب اللهي هاي شيراز همين مسجد قبايي ها هستن كه جواب اين حمله كننده ها رو با دفاع از خودشون دادن-آي قمي ها ،تهروني ها يه كم ياد بگيريد چه جور نبايد بذاريد اين انقلاب از مسير خودش كه همون قانونمدار بودن وانتقاد پذير بودنه خارج بشه مطمئن باشيد با اين درسي كه اينا گرفتن ديگه كسي نه خودسر ميشه نه به جا و كسي حمله ميكنه والا به خدا مردم خسته شدن از اين چوب و چماق كشي-درود بر خميني كبير-درود بر ياران خميني
Iran, Islamic Republic of
دستغیب :وحشی گری تا کی؟ جوزدگی تا کی؟ جلوتر از رهبری حرکت کردن خطاست. ای .....که ادعای پیروی از ولایت فقیه دارید وقت کردید یکم فکر کنید!
به چه مجوزی(قانونی،عقلی،شرعی) جلو مسجد جمع شدید؟ مسئول این برخوردها و خونهایی که ریخته شده آون کسایی هستن که این تجمع را راه انداختند.
ای انسان بدان که نمی دانی!
Iran, Islamic Republic of
دستغیب :وحشی گری تا کی؟ جوزدگی تا کی؟ جلوتر از رهبری حرکت کردن خطاست. ای .....که ادعای پیروی از ولایت فقیه دارید وقت کردید یکم فکر کنید!
به چه مجوزی(قانونی،عقلی،شرعی) جلو مسجد جمع شدید؟ مسئول این برخوردها و خونهایی که ریخته شده آون کسایی هستن که این تجمع را راه انداختند.
ای انسان بدان که نمی دانی!
Iran, Islamic Republic of
آقا خیلی باحال بود چرا تو شهر مااز این دعواها نمیشه؟
چاکریم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
افسوس و صد افسوس که اینان از نام شهید بزگوار دستغیب سو استفاده می کنند!!!
Iran, Islamic Republic of
لازم به ذکر است که علی محمد دستغیب،پسر خواهر شهید دستغیب است،که فامیل حقیقی وی "سربی" می باشد!!!
Iran, Islamic Republic of
علي محمد دستغيب توصيه كرده اخبار صحيح را از بي بي سي بشنويم خودم از نماينده اش آقاي مرادي شنيدم.
Iran, Islamic Republic of
چند وقت قبلم خود دستغیب الفاظ نامربوط و زشتی را در مورد رهبر عزیزمون بکار برد،همان موقع که جهان هی واسه مکتب ایرانی مطلب میذاشت.
من نمیدونم چرا نه حاج منصور نه حدادیان نه الف ولایتمدار و نه جهان هیچ عکس العملی نشان ندادند.
...
Iran, Islamic Republic of
درودبرروحاني محبوب مردم شيرازوايران آقاي دستغيب و حاميانش .
Iran, Islamic Republic of
ما همه شاگردان آیت الله دستغیب هستیم . درود بر این روحانی آزاده
Iran, Islamic Republic of
بچه حزب اللهی های شیراز اگه نمی تونن و تجربشو ندارن، یک ندا بدن، بچه تهران ها خوب بلدند از پس منافقا بر بیان/ همین.
Iran, Islamic Republic of
وای بر شاگردان و طلبه هایی که بر سر مردم سنگ میزنن یاد اون خاطه افتادم که بر سر پیامبر از پشت بام خاک روبره میرخت اون یهودی . و چه جالب اگر زمان پیامبر دوربین بود چقدر جالب میشد مقایسه کرد اون تصویر را با این تصاویر
Iran, Islamic Republic of
تحمل عقیده مخالف یکی از مشخصات یک جامعه اسلامیست یک مخالف دارای کلیه حقوق انسانی و اسلامیست و این برخوردها مناسب نیست و تصویر بدی از ما در دنیا نشان میدهد.
Iran, Islamic Republic of
در جواب عزیزی که سوال فرمودن حق با کدام گروه است;

واقعاً از تصاویر معلوم نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
تو عکس اول شما می بینینید شیشه مسجد شکسته شده حالا خودتون قضاوت کنید.
Iran, Islamic Republic of
شاگران آقای دستغیب برای مظلوم نمائی فقط شیشه های مسجد را شکستند؟!!!

من شنيدم چندين نفرشون خودشون رو كشتن كه مظلوم نماييشون واقعي تر به نظر برسه!!!
حضرت علامه حسن زاده آملی می فرمایند گوشتان به دهان رهبری باشد که ایشان گوشش به دهان امام زمان است . فکر نمی کنم با وجود این سخن دیگر حرفی درباره کسانی مثل دستغیب که مخالف رهبری هستند باشد اینها حتما با امام زمان هم مخالفت می کنند
Iran, Islamic Republic of
ما احترام مسجد را نگه می داریم اما اگر مسجد ضرار باشه همون کاریو باهاش می کنیم که پیعمبر عظیم الشأن کرد
Iran, Islamic Republic of
ياران خراساني در خدمت رهبري عزيز آماده ایم تا با دشمنام اسلام و مسلمین در هر لباسی و در هر مکانی رو در رو شویم
و از مومنین دفاع کنیم
مرگ بر فتنه گر در لباس دوست
شاگردان استاد اخلاقی همچون علی محمد دستغیب بهتر از این نمی شوند که