جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

نتایج مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 381754
نمایندگان ایران در بازی های آسیایی اینچئون امروز در رشته های مختلف به میدان رفتند اما نمایش خوبی نداشتند.
نتایج مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون
به گزارش جهان، در ادامه مسابقات شنای بازی‌های آسیایی و در ماده ۲۰۰ متر قورباغه آریا نسیمی شاد رکورد ملی ایران را شکست؛ او با زمان ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۲ صدم ثانیه به خط پایان رسید و رکورد محمد علیرضایی، بهترین شناگر تاریخ ایران را شکست. رکورد علیرضایی ۲ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه بود.

در همین ماده مهدی انصاری هم زمان ۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه را به نام خود ثبت کرد و توانست حدود ۵ ثانیه رکورد خودش را کاهش دهد.

آریا نسیمی‌شاد متولد ۱۳۷۸ است. او که لقب جوانترین عضو کاروان ایران در این دوره از بازی‌های آسیایی را یدک می‌کشد با نمایش خوب خود شایستگی‌هایش را بار دیگر به نمایش گذاشت. نسیمی شاد در رقابت‌های لیگ سال ۹۲ شگفتی ساز بود. او در آن مسابقات تقریباً تمامی رکوردهای رده سنی خود را در شنای قورباغه جابجا کرد. او رکورد دار ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰متر قورباغه در رده سنی زیر ۱۳-۱۴ سال، ۱۰۰ و ۲۰۰متر قورباغه در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال است.

شناگران ایران از صعود به فینال بازماندند


همچنین دو شناگر ایران امروز در ماده ۵۰ متر آزاد به مصاف حریفان خود رفتند که در این بخش آرشام میرزایی با زمان ۲۳ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه و احمدرضا جلالی با زمان ۲۳ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه از راهیابی یه فینال مسابقات بازماندند.

رکورد قبلی آرشام میرزایی در این ماده ۲۴ ثانیه بود که در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ بارسلونا از خود بجای گذاشت؛ رکورد احمدرضا جلالی هم ۲۴ ثانیه و ۲ صدم ثانیه بود که آن را در مسابقات اوپن ۲۰۱۲ ترکیه ثبت کرده بود.

مردان ایران در روئینگ دونفره فینالیست شدند


در ادامه رقابت‌های قایقرانی بازی‌های آسیایی و در رشته روئینگ ۲ نفره، تیم ایران شامل مجتبی شجاعی و امیر رهنما که در رده سوم گروه خود قرار گرفتند و راهی مرحله رپه شارژ یا همان شانس مجدد شدند توانستند به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

تیم ایران با زمان ۶ دقیقه و ۴۱ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه توانست همراه تیم تایوان به فینال بازی‌ها راه پیدا کند. بازی‌های فینال روز های چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می‌شود که تیم ایران روز چهارشنبه به مصاف حریفان می‌رود.

ناطقی هشتم شد/ دوچرخه‌سوار ایران همچنان امیدوار به کسب مدال

همچنین حسین ناطقی، نماینده دوچرخه‌سواری ایران در ماده اومنیوم یک کیلومتر تایم‌تریل با ثبت زمان ۱:۰۸.۳۲۹ در جایگاه هشتم ایستاد. در این ماده نماینده کشورهای کره‌جنوبی، قزاقستان و چین به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

حسین ناطقی، دوچرخه‌سوار ایران در رشته اومنیوم با کسب ۱۱۴ امتیاز همچنان امیدوار به کسب مدال است و بعدازظهر امروز رقابت نهایی خود را برای کسب مدال با سایر رقبا آغاز می‌کند.

رجبی در فرم چانگ کوآن تالو هفتم شد


در ادامه مسابقات وشووی بازی‌های آسیایی امروز در فرم چانگ کوآنِ تالو پیگیری شد که طی آن هانیه رجبی، نماینده بانوی ایران توانست ۹.۲۷ امتیاز کسب کند و عنوان هفتمی مشترک را به دست بیاورد. نماینده میانمار هم در کنار رجبی قرار گرفت و هفتم شد.

نماینده کشورهای چین، هنگ‌کنگ و سنگاپور به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رکورد آسیا در رشته کامپوند توسط نماینده ایران شکسته شد


در همین حال، مجید قیدی، امیر کاظم‌پور، مجید کیان‌زاده و اسماعیل عبادی نمایندگان ایران در بخش کامپوند هستند که در مرحله مقدماتی تیمی ایران ۲۱۰۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و کره‌جنوبی با ۲۱۰۶ امتیاز و هند با ۲۰۹۶ امتیاز به ترتیب در رده اول و سوم قرار گرفتند.

همچنین در قسمت انفرادی اسماعیل عبادی با ۷۱۰ امتیاز اول، مجید قیدی با ۶۹۱ امتیاز پانزدهم، امیر کاظم پور با ۷۰۲ امتیاز سوم و کیان نژاد با ۶۸۹ امتیاز هجدهم شدند. در این بخش اسماعیل عبادی توانست رکورد آسیا را بشکند.

نوروزیان در آخرین لحظه از کسب مدال برنز بازماند


پوریا نوروزیان که در مرحله مقدماتی ماده تفنگ بادی ۱۰ متر بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با کسب ۶۲۲ در رده هفتم قرار گرفته بود در مرحله فینال با کسب ۱۶۵.۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دو تیرانداز چینی مدال‌های طلا و نقره را بدست آوردند و تیرانداز هندی سوم شد.

تیم روئینگ ۴ نفره بانوان فینالیست شد


 مریم سعیدی، نازنین رحمانی، نازنین ملایی و مهسا جوار نمایندگان ایران در بخش روئینگ ۴ نفره بانوان هستند که به مرحله رپه‌شارژ راه پیدا کرده بودند و امروز در مصاف با حریفان در جایگاه دوم قرار گرفتند و به فینال A راه یافتند.

تیم ایران با زمان ۷ دقیقه و ۵ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه پس از تایوان در رده دوم قرار گرفت و فینالیست شد.

تیم تیراندازی تراپ بانوان ایران چهارم شد


تیم تیراندازی تراپ ایران متشکل از مرضیه پرورش، شیوا فرح‌پور و بهاره جهاندار با ۱۹۲ امتیاز در بخش تیمی به مقام چهارم دست یافت و بدین ترتیب مدال برنزی دیگری برای کاروان ایران از دست رفت.

قزاقستان، کره شمالی و چین هم اول تا سوم شدند.

مدال برنز تیمی شمشیربازی هم از دست رفت


 تیم ملی شمشیربازی اپه هم در دومین دیدار خود از مرحله حذفی برابر ژاپن، نتیجه را ۴۵ بر ۳۵ واگذار کرد تا از دور مسابقات حذف شود. ایران در صورت برد مدال برنز خود را قطعی می‌کرد.

پیش از این علی یعقوبیان و محمد رضایی در بخش انفرادی اسلحه اپه حذف شده بودند. تیم اپه ایران در بخش تیمی رده هفتم را کسب کرد.
منبع:فارس و تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خب با این تفاسیر بگو هیچی دستونو نگرفت دیگه...
احمد
كجايند دوستان روحاني مچكريم!
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت