جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۷
۱۱۱بازيكن جديد درليست معافيت جعلي

ابطال کارت خدمت 11 بازیکن +اسامی

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 391852
كارت معافيت مهدي كريميان، سروش رفيعي، احمدعبدالله زاده و شجاع خليل زاده باطل شد
به گزارش جهان به نقل از قدس آنلاين، 11 بازيكن جديد درليست معافيت هاي جعلي قرارگرفتند وكارت پايان خدمت شان ابطال شد. طبق آخرين اطلاعات از حوزه نظام وظيفه نام مهدي كريميان،سروش رفيعي، احمدعبدالله زاده، شجاع خليل زاده و۷بازيكن ديگر.دراين ليست مشاهده مي شود...

 داستان جعل کارت معافیت سربازی برخی بازیکنان فوتبال همچنان ادامه دارد و ظاهرا اسامی اعلام شده توسط سازمان‌های مربوطه در گذشته نیز دستخوش تغییراتی شده و نفراتی به لیست اعلام شده فدراسیون فوتبال اضافه شده است. تعداد این بازیکنان که برخی لیگ برتری و برخی لیگ یکی هستند، زیاد است و می‌توانند باعث تحولات زیادی در برخی از تیم‌ها شوند. هرچند در گذشته خبرها حکایت از این داشت که در نیم‌فصل پرونده معافیت سربازی بازیکنان بسته خواهد شد اما به نظر می‌رسد این قضیه همچنان ادامه خواهد داشت و پرونده‌های جدیدی نیز به نظام وظیفه جهت بررسی مجدد، منتقل شده است. براساس آخرین بررسی نظام وظیفه عمومی ناجا، کارت معافیت جعلی تعداد زیادی از بازیکنان لیگ برتر باطل شده که برخی از آنها از بازیکنان موثر تیم‌هایشان هستند و برخی دیگر در تیم ملی نیز حضور دارند. با اعلام سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به فدراسیون فوتبال کارت معافیت جعلی یازده بازیکن لیگ برتری و تعدادی از بازیکنان لیگ یکی باطل شده و در این بین فولاد خوزستان با چهار نماینده صدرنشین این لیست است. جالب است که سروش رفیعی بازیکن منتخب کارلوس کروش برای حضور در تیم ملی نیز جزو متخلفان است و نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند، این در حالی است که مهرداد پولادی دیگر منتخب کروش، به خاطر جعل کارت معافیت سربازی، به کشور مراجعه نکرده و کروش اصرار داشت که این بازیکن برای تیم ملی به میدان برود. با این اوصاف ممکن است کروش برخی از بازیکنان فعلی‌اش را نیز از دست بدهد. اسامی برخی از این بازیکنان در گذشته نیز مطرح شد که قریب به اتفاق آنها مدعی بودند کارت معافیتشان مشکلی ندارد و می‌توانند برای تیمشان به میدان بروند که از جمله این بازیکنان باید به مهدی کریمیان از استقلال اشاره کرد. سرشناس‌ترین چهره‌هایی که در لیست منتشر شده اختصاص به بازیکن استقلال، رفیعی، عبدا...‌زاده و خلیل‌زاده دارد اما حضور بازیکنانی مانند سروش رفیعی، مسعود حق‌جو، احمد حسن‌زاده و حامد نورمحمدی همه در این لیست قابل توجه است اما با لیست جدید نظام وظیفه تکلیف آنها مشخص شده و البته درمورد اینکه سرنوشت آنها چه خواهد شد، همچنان ابهام وجود دارد، چرا که حتی در صورت موافقت برای اعزام این بازیکنان به تیم‌های نظامی، این تیم‌ها جایی برای آنها نخواهند داشت و احتمالا متخلفان راهی پادگان‌های نظامی شوند. همانطور که گفته شد قرار بود این موضوع در نیم‌فصل به طور کامل تمام شود اما ظاهرا این قصه سر دراز دارد و باید منتظر باطل شدن تعداد دیگری از معافیت‌های جعلی بازیکنان باشیم. روز گذشته مهدی تاج اخبار در مورد باطل شدن کارت معافیت برخی بازیکنان را انکار کرده بود اما تازه‌ترین اطلاعات در این راستا خبر از ابطال کارت پایان خدمت ۱۱ بازیکن لیگ برتری دیگر دارد.

اساني متخلفين جديد به اين شرح است؛

۱_سروش رفيعي(فولاد خوزستان)

۲_سروش سعيدي(فولادخوزستان)

۳_احمدعبدالله زاده(فولادخوزستان)

۴_فرزادجعفري(فولادخوزستان)

۵_حميدررضا كلانتري(راه آهن)

۶_حامدنورمحمدي(راه آهن)

۷_شجاع خليل زاده(سپاهان)

۸_مسعودحق جو(صباي قم)

۹_احمدحسن زاده(صباي قم)

۱۰_مصطفي سيفي(پيكان)

۱۱_مهدي كريميان(استقلال)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
خوب. حالا اینا کی میرن بازداشتگاه؟
Iran, Islamic Republic of
می شود به جرات گفت که تیمهای متخلف که این بازیکنان را راه داده اند در حقیقت تیمهای آشغالی هستند که قانون شکنی را در کشور باب کرده اند.
حسن
منظورت اینه که تیمهایی که میدونستن و باز هم باهاشون قرارداد بستن دیگه .
...
باید محاکمه شوند
Iran, Islamic Republic of
کی این کارت ها رو چاپ کرده . نظام وظیفه یا جاعلین ؟ چرا مخکمه انها پیگیری نمی شود
Iran, Islamic Republic of
چه فایده میرن تو یه تیم دیگه بازی میکنن خیالشون هم نیست؟ اگه یه فرد عادی همچین کاری بکنه چکارش میکنن
چند روز پیش خبری زده شده بود که سعید حلافی هم بازداشت شده
درسته؟