جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

امسال چند دانشجو از عمره جا ماندند؟

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 421254
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه ۵۶۰۰ دانشجو و استاد دانشگاه در سال ۹۴ به عمره مشرف شدند، گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو به دلیل لغو اعزام‌ها از این سفر بازماندند و می‌توانند به عتبات مشرف شوند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی در گفت‌وگو با فارس، از اعزام ۵۶۰۰ دانشجو به عمره در سال ۹۴ خبر داد و گفت: تا قبل از تعلیق اعزام به عمره ۴۲ کاروان عمره دانشجویی به مکه مکرمه اعزام شدند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه ۳ کاروان را اساتید دانشگاه‌ها و ۳۸ کاروان را دانشجویان متاهل تشکیل دادند، افزود: ۱۲ هزار ۵۰۰ نفر از دانشجویان متقاضی عمره از تشرف به خانه خدا بازماندند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که از سفر عمره بازماندند هر زمانی که اعزام‌ها از سرگرفته شود اعزام می‌شوند و اگر دانشجویان مجرد تا آن زمان ازدواج کنند با همسرشان به عمره مشرف می‌شوند.

فقیهی با بیان اینکه اعزام به عتبات جایگزین اعزام به عمره خواهد شد، گفت: دانشجویانی که متقاضی تشرف به عمره بودند و از این سفر بازمانده‌اند می‌توانند بعد از ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات مشرف شوند و این طرح تا سه ماه بعد از ماه رمضان ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *