جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

هشداری به اتباع غیر مجاز خارجی

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 430858
رییس گروه امور اتباع خارجی استانداری خراسا ن شمالی گفت: اتباع خارجی غیر مجاز ساکن در این استان به محض شناسایی به کشورشان بازگردانده می شوند.
به گزارش جهان، محمد غفاری در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه خراسان شمالی جزو استان های ممنوعه برای اسکان اتباع خارجی است، افزود: در حال حاضر تعدادی از اتباع خارجی که در خراسان شمالی سکونت دارند از سال های گذشته مجوز سکونت در این استان را گرفته اند.

وی گفت: احتمال داده می شود که هم اکنون قریب به ۲۰۰ نفر از اتباع خارجی به صورت غیر مجاز در این استان حضور داشته باشند که در صورت شناسایی سریعا به کشورهای خود بازگردانده می شوند.

وی با اشاره به مشکلات وجود اتباع خارجی غیرمجاز در استان افزود: ازدواج های غیر قانونی این افراد با اتباع ایرانی و پیامدهای آن از جمله مشکلات این حضور غیرقانونی است.

غفاری تصریح کرد: شواهد نشان می دهد که مهاجران غیرقانونی پس از وصلت با دخترانی از خانواده های ضعیف، در صورت بازگشت به کشورخود، همسر و فرزندانش را درکشور رها کرده که این امر پیامدها و آسیب های تلخی را برای جامعه در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مشکل تابعیت فرزندان، عدم برخورداری از امکانات رفاهی، اجتماعی واقتصادی ازمسائلی است که در این چنین ازدواج های غیرقانونی دیده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ادامه داد: مشکل تابعیت فرزندان، عدم برخورداری از امکانات رفاهی، اجتماعی واقتصادی ازمسائلی است که در این چنین ازدواج های غیرقانونی دیده می شود