چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ماجرای برگه سوءپیشینه خواننده‌ معروف

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 376552
پیروز ارجمند گفت: متاسفانه در برخی شهرستان‌ها شاهد کارشکنی مدیران ارشاد بوده‌ایم. به عنوان نمونه حتی در جایی از علیرضا قربانی خواسته بودند برگه سوءپیشینه و عدم اعتیاد ارائه بدهد تا به او اجازه برگزاری کنسرت بدهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نشست خبری مدیر کل دفتر موسیقی صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد.

پیروز ارجمند در خصوص لغو کنسرت‌ها در شهرستان‌ها که به وسیله دفاتر ارشاد اتفاق می‌افتاده گفت: در حال حاضر مشغول آماده کردن تفاهم‌نامه‌آی هستیم که بین دفتر موسیقی و نیروی انتظامی منعقد خواهد شد.

همچنین یک آئین‌نامه‌ای در حال تنظیم است که به همه دفاتر ارشاد ابلاغ شود تا همه از یک قانون واحد تبعیت کنند.

وی افزود: از روزی که به دفتر موسیقی آمدیم بالای ۱۰۰ کنسرت در حال لغو بود که این کار با هماهنگی با نیروهی انتظامی این کنسرت‌ها برگزار شد.

ارجمند با اشاره به برخی کارشکنی‌ها از سوی مدیران ارشاد برخی از استان‌ها گفت:‌متاسفانه در برخی موارد شاهد این بودیم که حتی نیروی انتظامی و پلیس امنیت و دیگر نهادهای مهم استان مشکلی با برگزاری کنسرت نداشتند اما مدیر دفتر ارشاد استان مربوطه مخالف بوده است متاسفانه در برخی از شهرستان‌ها شاهد کارشکنی مدیران ارشاد بوده‌آیم به عنوان نمونه حتی در جایی از علیرضا قربانی خواسته بودند تا برگه سوءپیشینه و عدم اعتیارد ارائه بدهد تا به او اجازه برگزاری کنسرت بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *