پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۰
در سالگرد یازده سپتامبر؛

روابط نامشروع جنگنده‌های آمریکایی را به پرواز درآورد!

دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 185950
پس از آنکه دو نفر از مسافرین این هواپیما در سالگرد یازده سپتامبر مدتی بیش از حد معمول را در یکی از دستشویی‌های آن سپری کردند مسوولین امنیتی هواپیما به آنان مشکوک شده و مطلب را به اطلاع برج مراقبت و دستگاه‌های امنیتی آمریکایی می‌رسانند که در نتیجه جنگنده‌های آمریکایی در حالت آماده به جنگ قرار گرفتند.

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راوستوری، روابط نامشروع دو نفر در یکی از دست‌شویی‌های یکی از پروازهای خطوط هوایی داخلی ایالات متحده از "دنور" به سوی "دیترویت" منجر شد تا جنگنده‌های آمریکایی به حالت آماده‌باش درآمده و دست به رهگیری هواپیما بزنند.

بنابراین گزارش، پس از آنکه دو نفر از مسافرین این هواپیما در سالگرد یازده سپتامبر مدتی بیش از حد معمول را در یکی از دستشویی‌های آن سپری کردند مسوولین امنیتی هواپیما به آنان مشکوک شده و مطلب را به اطلاع برج مراقبت و دستگاه‌های امنیتی آمریکایی می‌رسانند که در نتیجه جنگنده‌های آمریکایی در حالت آماده به جنگ قرار گرفتند.

اف‌بی‌آی در گزارش خود تصریح کرده است که جنگنده‌های اف – ۱۶ آمریکایی هواپیمای مسافربری مزبور را مشایعت کردند تا در فرودگاه بنشیند. پس از نشستن هواپیما قریب به دو ساعت طول کشید تا مقامات آمریکایی مطمئن شوند که در هواپیما هیچ‌گونه ماده منفجره‌ای کار گذاشته نشده است.

این گزارش از دو جهت جلب توجه می‌کند: اول آنکه آمریکا چگونه کشوری است که بی‌اخلاقی در آن به دست‌شویی‌های هواپیما نیز کشیده می‌شود؟ این در حالی است که در تمام شهرهای این کشور روابط نامشروع به راحتی جریان دارد و افراد بی‌بند و بار نیازی ندارند که در چنین فضایی دست به این اقدام بی‌شرمانه بزنند؟

در ثانی، جو امنیتی در آمریکا به حدی پس از ۱۰ سال همچنان بحرانی است که مقامات آمریکایی به خود اجازه می دهند که برای کوچک‌ترین مساله از جنگنده‌های اف – ۱۶ استفاده کنند. این جو را خود مقامات آمریکایی ایجاد کرده‌اند چرا که منافع کلانی برای آنها دارد. توجیه ادامه جنگ‌طلبی از یکسو و پرت کردن حواس جامعه آمریکا از مشکلات جدی آن، بالاخص شکلات اقتصادی از فواید این سیاست‌های امنیتی است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
می خواستن یه رکورد باشه تو کتاب گینس
Iran, Islamic Republic of
خب چون هم مشکل رواني دارن ! هم واقعا ترسو اند!
Iran, Islamic Republic of
اونا اينقدر دروغ ميگن که يواش يواش دروغاي خودشونو هم باور ميکنن!
Iran, Islamic Republic of
تمام امريکا هاليووده و حاکمان آن بازيگران فيلمهاي سيا! بالاخره آرزو دارن ژست قدرت و هيجان و بالاتر از خطري و.....بگيرند !
Iran, Islamic Republic of
این جماعت آرزو دارن همه جیب براشونو با اف 22 بازداشت کنن
جنون دارندگی و حماقت برازندگی
Iran, Islamic Republic of
به کسی مربوط نیست چرا.....
اقا گیر نده از ادمهای فقط لذت طلب هر چی بگی برمیاد . این که خوبه گوشت همدیگر و هم میخورن کلی کیف میکنن
United States
این قضیه رابطه جنسی توی دستشویی هواپیما رو توی خیلی از فیلمای هالیوودی میشه دید !
Iran, Islamic Republic of
حالا توالت هواپيما كه خوبه ... اين بيچاره هاي بدبخت تو ايستگاه مترو و وسط خيابون كاراي خاك تو سري مي‌كنن و اين رو نشونه فرهنگ و تمدن و پيشرفت مي‌دونن . اما خبر ندارن كه اوج توحش و پستي و حيوان صفتي شون رو نشون مي‌ده
Iran, Islamic Republic of
خوبه بخاطرش به پاکستان حمله نکردند