جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

چند نفر تاکنون فیلم موهن را دیده‌اند

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 245854
گوگل به بهانه آزادی بیان اعلام کرد حاضر به حذف فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص) از پایگاه اینترنتی یوتیوب نیست.
به گزارش جهان، شبکه تلویزیونی فرانس 24 گزارش داد: در پی درخواست کاخ سفید مبنی بر حذف فیلم ضد اسلامی از یوتیوب، گوگل با تکیه بر آزادی بیان اعلام کرد، این فیلم که جهان اسلام را به آتش کشیده است حذف نخواهد کرد.

واشنگتن از یوتیوب خواست که قوانین مربوط در ممنوعیت نشر سخنان نفرت انگیز و تحریک کننده علیه گروه های دینی را رعایت کند.

گوگل اعلام کرد این فیلم که تاکنون بیش از هفت میلیون نفر از آن دیدن کرده اند، با قوانین مطابقت دارد. اما شانزده هزار کاربر اینترنت با گوگل هم عقیده نیستند. شانزده هزار نفر در دادخواستی اینترنتی این فیلم را موهن به اسلام دانسته اند و خواستار ممنوعیت پخش آن از اینترنت شدند.

به هر حال اگر گوگل چنین خواسته ای را نپذیرد، مورد سانسور بسیاری از کشورها قرار خواهد گرفت. در حال حاضر در هند، مالزی، دسترسی به این فیلم ممکن نیست.

در پی حمله خونین به کنسولگری آمریکا در بنغاری نیز گوگل راسا به محدود کردن دسترسی به این فیلم در لیبی و مصر تصمیم گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسولان گوگل فیلم .........مادرشان را که اقدامی به الفرض واقعی و قانونی است به اسم آزادی بیان حاضرند پخش کنند ؟!
United States
لعنت بر گوگل دروغگو یه سر به سایت هولوکارتون holocartoons.com بزنید ببینید گوگل چقدر از انیمیشن هایی که واقعیات هولوکاست رو با کارتون در سایت یوتیوپ به تصویر کشیده بود حذف کرده دلیل حذف هم نوشته سخنان نفرت انگیز hate speech این روباه های مکار هرجا به نفعشون باشه میگن با آزادی بیان مغایرت داره هرجا هم که دلاری در کار نباشه و صهیونیست های کودک کش اجازه ندن میگن مخالف آزادی بیان بود و حذفش میکنن.