جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بخشی از یارانه تولید خصیص یافت

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 383257
معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت در راستای اجرای قانون حمایت از تولید، دستور تنظیم آیین‌نامه تخصیص یارانه ۵۲۰۰ میلیارد تومانی به بخش‌های تولیدی را صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت در راستای اجرای قانون حمایت از تولید، دستور تنظیم آیین‌نامه تخصیص یارانه ۵۲۰۰ میلیارد تومانی به بخش‌های تولیدی را صادر کرد.

در جلسه هیأت دولت مورخه ۱۹ شهریور، پس از ارایه گزارش محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در مورد آماده شدن آیین‌نامه یارانه حمایت از تولید و قرار پرداخت ۵۲۰۰ میلیارد تومان در قالب کمک به صنایع تولیدی به منظور رفع مشکلات موجود، بنا به دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه فوق جهت تصویب نهایی در دستور کار هیأت دولت قرار گرفت.

همچنین این رقم از محل منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها در اختیار بخش‌های تولیدی قرار خواهد گرفت و از جمله محورهای تاکید شده در برنامه خروج غیر تورمی از رکود دولت محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *