جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

داعش کشورهای غربی را تهدید کرد

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب: 404055
سخنگوی گروه تروریستی داعش کشورهای غربی را به اقدامات تروریستی بیشتر تهدید کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس خبرداد، ابو محمد العدنانی سخنگوی گروه تروریستی داعش در پیامی کشورهای غربی را به انجام اقدامات تروریستی در کشورهایشان تهدید کرد.

کشورهای غربی از جمله آمریکا که خود از عوامل ایجاد گروه تروریستی داعش به حساب می‌آیند پیش از این بارها از بازگشت‌ تروریست‌های سفر کرده به سوریه و عراق به کشورهایشان و انجام اقدامات تروریستی ابراز نگرانی کرده‌اند.

این تروریست‌های داعشی که زمانی برای جنگیدن علیه دولت سوریه به این کشور رفته بودند و مورد حمایت غرب قرار داشتند هم‌اکنون کابوسی برای کشورهای غربی تبدیل شده‌اند.

گروه تروریستی داعش چندی پیش یکی از دو گروگان ژاپنی را در سوریه اعدام کرد. مهلت ۷۲ ساعته داعش به ژاپن برای دریافت باج ۲۰۰ میلیون دلاری برای آزادی این دو گروگان، روز جمعه به پایان رسید. در فیلم منتشر شده از سوی داعش، گوتو یکی از گروگان‌های ژاپنی تاکید کرده است که "یوکاوا" دیگر گروگان ژاپنی اعدام شده و شبه نظامیان داعش در صورتی وی را آزاد خواهند کرد که یکی از بمبگذاران انتحاری این گروه که در اردن بازداشت شده، آزاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *