پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بيانيه باشگاه سپاهان در پاسخ به اتهام تبانی

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 167554
باشگاه سپاهان اصفهان با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد مسئولان باشگاه پاس بهتر است ضعف فني خود را به ديگران نسبت ندهند.
به گزارش فارس، مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان بيانيه‌اي را در مورد اتهام تباني به اين باشگاه از سوي باشگاه پاس همدان منتشر كرد و نسخه‌اي از اين بيانيه در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفت.

در متن اين بيانيه آمده است؛
بيانيه باشگاه پاس زشت و زننده و دور از ادبيات ورزشي است. سپاهان تيم اول و دوم ندارد و يك مجموعه هماهنگ است كه بر اساس برنامه بلند مدت خود بازيكنانش را به ميدان مي‌فرستد.

مسئولان باشگاه پاس بهتراست به نتايج خودشان نگاهي بيندازند. آنها اگر در هفته ۳۴ ليگ و در خانه خود به استقلال بازي را واگذار نمي‌كردند اكنون نيازي نبود كه سقوط خود را توجيه كنند و اين مسئله را به ديگران ارتباط دهند. آنها بهتر است بر اساس ضوابط و ظرفيت فني خودشان عمل كنند، اينكه در ۲ بازي آخر پاس شكست خورد و در نهايت به ليگ دسته اول سقوط كرد.

باشگاه سپاهان قصد پاسخگويي ندارد زيرا درگير مسابقات جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا است، اما ذكر اين نكته ضروري است كه باشگاه پاس خودش را معيار فوتبال پاك قرار ندهد. معيار فوتبال پاك كميته انضباطي است و اين كميته مي‌تواند بر اساس قانون با باشگاه متخلف برخورد كند.

باشگاه سپاهان براي طي شدن روند قانوني شكايت خود را تنظيم كرد و به كميته انضباطي داد تا پاسخ قانوني به اتهام هاي مسئولان باشگاه پاس همدان داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *