پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ماجرای کتاب های توزیعی در باشگاه پیکان

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 377759
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: تغییر کادر فنی نشان داده که راه‌حل خروج از بحران نیست و باید از آنها حمایت شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس،ابراهیم ثنایی در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: ما در شش هفته سه مساوی و سه شکست کسب کرده‌ایم که نتیجه خوبی نمی‌تواند باشد، نقاط ضعف تیم را ارزیابی می‌کنیم تا بتوانیم هر چه زودتر از این حالت خارج شویم. بازیکنان و کادر فنی هم تلاش بیشتری می‌کنند و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم شرایط بهتری را به دست آوریم.

وی در مورد اینکه پیکان در سال ۸۳ با چنین وضعیتی روبه‌رو شده بود و در شش هفته ابتدایی نتوانست گلی به ثمر برساند و چهار سرمربی تغییر داد و در پایان نیز سقوط کرد یادآور شد: این موضوع نشان می‌دهد که تغییر کادر فنی صحیح نیست و نمی تواند راه‌حل به حساب آید بلکه موضوع باید ریشه‌ای حل شود و بخشی مربوط به بازیکنان و بخشی مربوط به کادر فنی می‌شود. من به نتیجه پیکان در سال ۸۵ـ۸۶ اشاره می‌کنم که این تیم تا ۱۰ هفته ابتدایی در انتهای جدول قرار داشت اما فکر کنم با پیروزی مقابل ذوب‌آهن و یا پاس چهار، پنج گل پیاپی به دست آوردیم و در پایان نیم فصل در رده پنجم و در پایان فصل در رده هفتم قرار گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: با کمی صبر و حوصله این مسائل برطرف خواهد شد، ما بازیکنان بدی نداریم، از سعید دقیقی انتظارمان این است که از توانایی‌اش استفاده کند و بتواند گل بزند، البته می‌دانم اگر پای او به گلزنی باز شود در ادامه نیز موفق‌تر ظاهر خواهد شد و گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند.

ثنایی در مورد اینکه چه راه‌حلی برای خروج از این وضعیت درنظر می‌گیرد، تصریح کرد: ما صحبت‌هایی با کادر فنی و بازیکنان انجام می‌دهیم تا از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گیرند، به هر حال وقتی تیمی می‌بازد، از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل می‌شود. ما با بازیکنان هر روز جلسه می‌گذاریم، این موضوع را بررسی می‌کنیم که چرا نمی‌توانیم از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به دنبال جذب بازیکن هستند یا خیر، گفت: سهمیه لیگ برتری ما پر شده است، متأسفانه سازمان لیگ قانون جدیدی گذاشته و در حالی که سال گذشته تیم‌ها می‌توانستند ۸ بازیکن لیگ برتری جذب کنند امسال به ۷ بازیکن برای تیم‌های راهیابی‌شده به لیگ برتر درنظر گرفته شده است. ساموئل هم جزو بازیکن لیگ برتری است و هم سهمیه خارجی به حساب می‌آید، این از جمله ضعف‌های موجود در نقل و انتقالات است که باید برطرف شود. همچنین در سال گذشته ۲۲ بازیکن بزرگسال جذب می‌کردیم که امسال به ۱۸ بازیکن کاهش یافته، اگر همان روال گذشته پابرجا بود ما می‌توانستیم چهار بازیکن دیگر را جذب کنیم. به هر حال ما یک سهمیه آسیایی داریم که قصد داریم مهاجم زهرداری را جذب کنیم تا بتواند به سایر بازیکنان ما کمک کند.

ثنایی در خصوص اینکه پیکان وحید حیدریه در تیم ملی امید دارد و آیا او را برای حضور در اردوها در اختیار این تیم قرار می‌دهد، گفت: ما یک بازیکن دیگر هم در تیم امید داشتیم که بنا به نظر کادر فنی در لیست نهایی قرار نگرفته به هر حال وظیفه ما حمایت از تیم ملی امید است و قطعاً او را دراختیار این تیم قرار می‌دهیم و امیدواریم بتواند تیم ملی امید در مسابقات موفق ظاهر شود.

وی در مورد اینکه هفته گذشته باشگاه پیکان در بین تماشاگرانش کتاب‌هایی را پخش کرده تصریح کرد: باشگاه‌ها پسوند فرهنگی ـ ورزشی را با خود یدک می‌کشند و به همین دلیل باید کارهای فرهنگی هم انجام شود، ما هم به دلیل اینکه هفته گذشته یکی دو روز از شهادت امام صادق(ع) می‌گذشت، کتاب جیبی کوچکی تهیه کردیم که به دو زبان انگلیسی و فارسی نوشته شده بود و ۱۰، ۱۱ داستان کوتاه و جذاب در آن وجود داشت. مطالعه این کتاب زمان کمی را از مخاطبین گرفت اما بار معنوی و فرهنگی بالایی داشت. ما کار فرهنگی را از اینجا شروع کردیم و تماشاگرانی که این کتاب را خواندند از آن راضی بودند، همچنین به بازیکنان خارجی خود هم این کتاب را دادیم و امیدوارم بتوانیم دراختیار سایر تیم‌ها هم قرار بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *