جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۵
جهت استحضار ریاست محترم جمهور:

دسته گل تازه دکتر علی کردان + تصویر

دستور تربیت سگ در نهاد ریاست جمهوری!
شنبه ۴ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 67805
دسته گل تازه دکتر علی کردان +  تصویر
خبرها و شواهد رسیده از برخی مسئولان دولتی که برخلاف اعتماد زایدالوصف رئیس جمهور به آنها، شباهت های ظاهری و فکری با دولت اصولگرا ندارد، حاکی از آنست که رفتار فردی این اشخاص نیز بر خلاف شعارهای رئیس جمهور محترم می باشد.

به گزارش جهان، اهتمام دکتر احمدی نژاد به رسیدگی به حال محرومان و حمایت از زیر دستان که روایت ها و مطالب بسیاری در این باره نقل شده است در رفتار روزمره برخی از نزدیکان به دولت مانند علی کردان انعکاسی وارونه پیدا کرده است. 

افرادی که علی کردان را می شناسند، نقل می کنند که وی در رفتارهای خود با کارمندان و زیر دستانش، کمترین حق و شانی را برای آنان به رسمیت نمی شناسد و شیوه تعامل وی را با زیر دستانش غیر اسلامی قلمداد می کنند.
این موضوع با گذشت چندین سال از مسئولیت کردان در صداوسیما و وزارت نفت، هنوز هم در این سازمانها توسط کارمندان وی مطرح می شود. 

در همین راستا سندی که در ادامه می آید پی نوشتی است که علی کردان بر نامه معاونت اداری مالی ریاست جمهوری زده و در آن متاسفانه کارمندان این بخش را سگ! خطاب کرده است.

این سند در زمانی منتشر می شود که شایعات مربوط به تصدی پست حساس معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور برای کردان قوت گرفته و بایستی چنین موردی برای تنویر بیشتر مقامات ارشد دولت منتشر و رسانه ای می شد.
 
     
کردان در پی نوشت خود برای رسید چک معاونت اداری مالی ریاست جمهوری نوشته است:
« تعجب می کنم چک صادره 88/4/30 چرا امروز آنهم با کنکاش دفتر و با استفاده از سگ های پول مزاج کشف می شود که بنظرم باید سگ های جدید را بجای یافتن در امور مالی تربیت کرد»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با توجه به تاريخ چك 30/4/88 ومبلغ چك سي ميليون تومان ومدت حضور اقاي كردان در نهاد رياست جمهوري وبودجه سال هاي 77 و78 و احتمالا جك هاي ديكر مي توان دريافتي هاي اقاي كردان با تقريب محاسبه كرد؟؟؟انهم با مدرك فوق ديپلم.....حال قبلا چقدر مي كرفته خدا مي داند ايا اقاي مشايي و رحيمي با كردان يك تيم نيستند؟؟؟؟
جناب لااقل يه جوري نامه رو منتشر مي كردي كه اون الفاظ مورد نظر شما توش مشهود باشه. اين كه راحت قابل تكذيبه!
ما كه اين برداشت را نكرديم واقعا دنبال چي هستيد. اگر اين رفتار را دارد و بد با كاركنانش رفتار ميكرده مقصر اقاي لاريجاني است كه 10 سال او را در پست اداري سيما نگهداشته
Iran, Islamic Republic of
ما یعنی چند نفرید ....
چشم اقاي احمدي نژادروشن
بی زحمت معنی جمله ای را که کردان نوشته را هم ترجمه نمائید.
ما که نفهمیدیم یعنی چه؟!!!
با سلام
نميدانم كسي از تيم آقاي احمدي نژاد اين نظر را مي خواند يا خير؟اما مي گويم و آن اين كه پيامبر صلوات الله عليه وآله فرمودند هركه به راي خويش و به خويشتن غره شود هلاك مي گردد، استبداد راي و اعجاب به نفس در برخي از اعضاي تيم آقاي احمدي نژاد وجود دارد كه گهگاه تمام حسنات دولت ايشان را تحت الشعاع قرار مي دهد
آقای برادر! اولا سی میلیون ریال است نه تومان! ثانیا اون سالها چه ربطی به امسال داشته که ریسمان رو به آسمان گره زدی!!؟ ثالثا این عناد با معتمدان رییس جمهور چنان کور و کرتان کرده که اگر اینان حتی زنده هم باشند جا برای تنفس شما به تنگ میاید!! قدری انصاف همه مسائل را زائل میکند.
آقاي دكتر كردان لطف كنند يك مقدار كلاس پايين تر صحبت كنند تا كساني كه مدرك دكتري ندارند هم متوجه منظور ايشان بشوند. من كه نفهميدم چي ميگه.
یقینا این عکس و خبر از سر حسادتی است که اقای کردان در نهاد ریاست جمهوری جایگاه خوبی پیدا کردند
والله از اين آقاي دكتر هر چي بگيد بر مياد.ايشان حتي براي لغات فارسي معاني جديد ابداع ميكنند.آخه عزيز دل برادر خب وقتي ميگن سواد به مدرك نيست راست ميگن اما بعضي وقتا يه كم سواد هم خوب است .براي اطلاع معني كنكاش =مشورت است نه جستجو دكتر جان!!
گوش اگر گوش منو ناله اگر ناله تو
آنکه هرگز به جایی نرسد کردان است
چه ربطی به حسادت اینا داره؟ کار زشت همیشه و همه جا و از همه کس زشته. از مسئولا زشت تر
سایت آقای لاریجانی خبر کردان را حذف کرد این بهنظر شما جالب نیست!
سوال:آیا 30000000ریال حقوق یک ماه ایشان است؟!!
عجب شغل جالب و پولسازی دارند!لابد نظام هماهنگ ایشان خیلی هماهنگ است.
ریاست جمهوری به همه اینگونه حقوق می دهد؟!