چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۹

به کاپیتان سعید معروف رای بدهید +لینک

پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب: 428554
علاقه مندان به ورزش کشور هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی به میرسعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران رای دهند.
به کاپیتان سعید معروف رای بدهید +لینک
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، سایت رسمی لیگ جهانی والیبال از ابتدای برگزاری این مسابقات هر هفته نظرسنجی برگزار می کند و در آن از کاربران می خواهد تا نظر خود را در باره بهترین اتفاق هفته اخیر مسابقات اعلام کنند.

این هفته هم ۵ گزینه و اتفاق در این نظرسنجی شرکت داده شده است و کاربران می توانند تا ظهر پنجشنبه به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

یکی از این گزینه ها مربوط به کاپیتان تیم ملی ایران است.

صحنه ای که معروف در بازی مقابل روسیه بعد از دریافت نه چندان خوبی که بازیکنان ما انجام دادند و زمانی که توپ در حال عبور از روی تور ما بود؛ با یک پرش و گرفتن ژست پاس دادن ، مدافع روی تور روس را با خود همراه کرد. در آن صحنه کاپیتان ایران در یک لحظه با رها کردن توپ موجب شد توپ به دست مدافع روس بخورد و بعد از آن ضمن برخورد با تور، توپ به بیرون رفت و امتیاز به ایران رسید.

نکته جالب این است که این گزینه در حال حاضر با بدست آوردن ۹۳% آرا با قدرت در صدر قرار دارد.

دیگر گزینه ها مربوط به ریکاردینیو بود که موفق شد توپ را به بهترین شکل در بازی نگه دارد.

بعدی اسپک وحشتناک ایوان زایتسف در تیم ملی ایتالیا بود. اتفاق جالب دیگر مربوط به نیمیر عبدالعزیز بود که به خوبی توپ را از زمین تیم حریف بیرون کشید. در نهایت پنجمین گزینه به دوئل دو نفر از بزرگترین والیبالیستهای دنیا، یعنی پدروسکانین و ریید اشاره داشت.

شما می توانید هم اکنون با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی والیبال(اینجا) به میرسعید معروف رای دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهربانو کمال غریبی مفرد
سعید معروف
Iran, Islamic Republic of
آقا سعید عزیز لطفا یکم ریشهاتون را کوتاه کنید اونجوری بیشتر بهتون میاد
آشنا
Iran, Islamic Republic of
که بره با خواننده های غربی عکس بگیره
محسن
سعید معروف
به سعبدمعروف رای میدهم .دوست دارم .
مهدی اسماعیلی
سلام عرض کردم سعید معروف تو یه کاپیتان خوبی هستی ولی همش نباز به بچه ها بگویید سیگار و قلیان و.... نکشند ما فینال را میبریم و اگر بکشید شما در مسا بقه باختید
mohammad ghelbash.dindarloo
Romania
احسنt
f
سعید معروف
محمد
چاکر سعید معروف بهترین پاسر