جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تعطيلي واحدهاي توليدي به دليل قطعي برق

جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 179650
عضو كميسيون صنايع و معاون مجلس از تعطيلي برخي واحدهاي توليدي از جمله كارخانجات توليدكننده مواد لبني به دليل قطعي برق خبر داد و گفت: دولت آمار دقيق واحدهاي توليدي تعطيل شده را اعلام كند.
به گزارش فارس، نادر قاضي‌پور ديروز در جلسه كارگروه اشتغال در استانداري آذربايجان اظهار داشت: در طول سال جاري تعدادي از واحدهاي توليدي و صنعتي بنا به دلايل مختلف به تعطيلي كشيده شده است لذا براي بررسي و رفع مشكلات بايد تعداد اين واحدها از طرف مسئولان اعلام شود.

وي افزود: مشكل موجود در بعضي از واحدهاي توليدي قطع شدن برق است با قطع پي‌درپي برق كارخانجات توليدكننده مواد لبني دچار خسارت‌هاي غيرقابل جبران مي‌شوند كه براي رفع اين مشكل هم بايد چاره‌انديشي شود.

عضو كميسيون صنايع و معاون مجلس از زمان تشكيل جلسات كارگروه‌هاي مختلف نيز انتقاد كرد و بيان داشت: متاسفانه مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي ساعات جلسات مهم و كارگروه‌ها را به شكلي تنظيم مي‌كنند كه نمايندگان مجلس به دليل شركت داشتن در جلسات مجلس قادر به حضور در كارگروه‌ها نيستند.

وي در ادامه گفت: نمايندگان مردم در مجلس ناظر عملكرد دولت و ركن ركين كارگروه‌ها هستند لذا در صورتي كه دستگاه‌ها نسبت به تنظيم برنامه زماني جلسه‌ها تغييرهاي مورد نياز را اعمال نكنند و بدون حضور نمايندگان نسبت به تصميم‌گيري مبادرت كنند اين موضوع از طرف مجلس و كميسيون مربوطه مورد پيگيري قرار مي‌گيرد.

نماينده مردم اروميه به تعهد دولت براي ايجاد ۲.۵ شغل در سراسر كشور اشاره كرد و افزود: ايجاد اين تعداد شغل نيازمند برنامه‌ريزي مناسب، سياست‌گذاري دقيق و همكاري همه اقشار اعم از مردم و مسئولان است چراكه در اين غير اين صورت ايجاد اين تعداد اشتغال در كشور بسيار دشوار و غيرقابل تصور به نظر مي‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *