جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۷

آل‌سعود ۱۷۴ هزار نفر را در 2 روز گذشته بازداشت کرد!

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 419653
روزنامه الاتحاد امارات روز دوشنبه نوشت: در دو روز گذشته بیش از ۱۷۴ هزار نفر به بهانه حضور غیر مجاز ، مخالفت با دولت و قانون کار و اقامت غیرقانونی در عربستان، دستگیر شده اند.
آل‌سعود ۱۷۴ هزار نفر را در 2 روز گذشته بازداشت کرد!
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، بر اساس این گزارش، این افراد به دلیل مشکلاتی از قبیل ورود غیر مجاز، اشتغال در کارهای غیرقانونی و مشکلات روادید از سوی نیروهای امنیتی سعودی دستگیر و زندانی شده اند.

الاتحاد افزود: اخراج کارگران به بهانه های ذکر شده در حالی صورت می گیرد که مقامات سعودی در پی تجاوز به یمن و بمباران مردم بی گناه این کشور به شدت نسبت به حضور خارجیان به ویژه کارگران یمنی در این کشور و احتمال هرگونه اعتراض و اقدامات خرابکارانه نگران است .

عربستان هفته گذشته پس از ۲۷ روز حمله به غیر نظامیان و کشتار مردم بی دفاع یمن، از پایان عملیات نظامی موسوم به 'طوفان قاطعیت' در این کشور فقیر عربی خبر داد، اما دو ساعت پس از اعلام آتش بس، هواپیماهای متجاوز این کشور بار دیگر زیرساخت ها و مراکز مسکونی یمن را هدف بمباران قرار دادند.

در تجاوز عربستان به یمن تاکنون بیش از سه هزار نفر از مردم بی گناه به ویژه کودکان و زنان این کشور کشته و هزاران نفر دیگر زخمی شده اند.

طبق آمارهای ارایه شده نزدیک به ۱۰ میلیون کارگر خارجی از کشورهای پاکستان، یمن، فیلیپین، بنگلادش، هندوستان ، نپال، مصر، مالزی، ترکیه و اندونزی در عربستان حضور دارند.

بدرفتاری و خشونت در برخورد با کارگران خارجی در عربستان به حدی است که بارها سازمان دیده بان حقوق بشر خواستار تحقیق در باره بدرفتاری سعودی ها با کارگران خارجی و محاکمه عاملان آن شده است.

اخیرا نیز ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی پخش شد که در آن، کارگران اتیوپیایی با خشونت و بی رحمی تمام در خیابان یا در اماکن دیگر به شدت کتک زده می شدند و در مواردی هم به قتل رسیده بودند.

سازمان دفاع از حقوق بشر، بارها نسبت به شرایط نامناسب هزاران کارگر خارجی در عربستان از جمله دستمزدهای پایین، بدرفتاری کارفرمایان و سوء استفاده های جنسی، به این کشور هشدار داده و این شیوه رفتاری با کارگران را نوعی بردگی دانسته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
از این پس نام آل سعود راباید آل سقوط خواند
174000نفر؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
174هزار نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
174000 نفر؟؟؟بابا پس خیلی امکانات و قدرتش زیاده.
رضا
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر این آل سعود جنایت کار نامسلمون
خدا لعنتشون کنه
فرزندانقلاب
گاهی اوقات میتوان از افراد دیوانه هم درس آموخت.
سران احمق عربستان که در کرداب خون مظلومان یمن در حال غرق شدن است با بازداشت گسترده افراد خارجی در داخل کشورشان به مسولین وزارت کشور ما این درس رو دادند که میتوان بصورت ضربتی همه اتباع بیگانه ( مخصوصا آنها که بدون مجوز وارد کشور شده اند ) را جمع آوری کرد و از مشکلات ناشی از وجود آنان جلوگیری کرد
امیر عباس
United States
ال سعود از اینده خود مطلع میباشد واقداماتی را که انجام می دهد در راستای جلو گیری از انقراض حکومت ال سعود بر عربستان است انها از هر پتانسیلی که بتواند حرکتی را بوجود بیاورد وحشت دارند و برای پیشگیری از حرکتهای صنفی و اجتماعی و سیاسی اقدامات شدید امنیتی را بعمل می اورند وباید به این نکته هم اشاره شود اقدام پلیس سعودی علیه نو جوانان ایرانی از قبل طراحی شده بوده تا بنوعی از ورود اتباع ایرانی در عربستان در این ایام جلو گیری بعمل اورند که دستگاه دیپلماسی کشورمان در یک اقدام اشتباه و نسنجیده بجای تغییر بافت جمعیتی زائرین اعزامی به مردان جوان در گروه سنی 30 سال تا 45 سال باعت ایجاد رعب و وحشت در اندام پوسیده ال سعود می انداختند. از اعزام زائر جلوگیری بعمل امد دقیقا مطابق خواسته ال سعود