پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

زندی جانشین کرار می شود؟

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 409654
فریدون زندی هافبک سابق استقلال که پس از مصدومیت دوباره آماده شده، امروز همراه با استقلالی ها راهی اراک می شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریدون زندی هافبک سابق استقلال که پس از مصدومیت دوباره آماده شده، امروز همراه با استقلالی ها راهی اراک می شود.

به گفته مسئولان استقلال این بازیکن هم در اراک کنار آبی ها خواهد بود و شاید قلعه نویی از او در بازی دوستانه تیمش استفاده کند.

گفتنی است زندی سه فصل قبل و در دوران حضور پرویز مظلومی ستاره استقلال بود و در روزهای مصدومیت بازیکنانی چون تیموریان و جباری، بهترین بازیکن استقلال شد. او انگیزه های زیادی برای بازگشت دوباره به فوتبال دارد. زندی می تواند در پستی که کرار برای استقلال به میدان می رفت، بازی کند.

این در حالی است که بازیکن عراقی پس از محرومیت سه جلسه اش، حرف هایی جنجالی علیه مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی به زبان آورد و از استقلالی ها خواست که قراردادش را تمدید کنند. این مصاحبه به خوبی نشان می داد که او قصد بازگشت به ایران را ندارد.

شنیده می شود ظاهرا استقلالی ها هم بدشان نمی آید در این شرایط هافبک جنجالی شان را کنار بگذارند چراکه در بهترین حالت تا پایان بازی ها محروم خواهد شد. در این شرایط استقلال در میانه میدان به بازیکنی چون فریدون زندی نیاز دارد.

نکته اینجاست که زندی بازیکن آزاد است و در لیست خارجی های استقلال قرار می گیرد چراکه آخرین باشگاهش الاهلی قطر بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *