جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲
اختصاصی جهان;

آماری از تعداد کشته شدگان حوادث اخیر

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 59255
آماری از تعداد کشته شدگان حوادث اخیر
در حالی که آمار کشته و زخمی ها و تعداد افراد بازداشت شده به سوژه داغ توهمات ضد انقلاب تبدیل شده است و همه آنها با موضعی هماهنگ اعلام می کنند که آمار کشته شدگان بسیار بیشتر از آنچه که جمهوری اسلامی می گوید است اما اعلام نظر مقامات مسئول نشان می دهد که در این مورد هم به مانند حادثه کوی دانشگاه سال 78 و ماجرای چند شهید ساختگی! آمار واقعی چیزی جدای این شایعات است.

به گزارش جهان،تعداد افراد بازداشت شده در جریان حوادث اخیر ( به استثنای بازداشت شدگان پنجشنبه گذشته) جمعا 3567 نفر بوده است که در همان ساعات و روزهای ابتدایی بیش از نیمی از این افراد آزاد شده و بقیه نیز تا بدین لحظه اکثرا آزاد شده اند.

اما در این میان سرنوشت کسانی که به عنوان سرکردگان اغتشاشات اخیر شناسایی شده اند به دلیل بررسی ارتباطات آنان و نیز اطلاع دقیق از جزئیات آشوب طلبی و تشنج آفرینی شان همچنان در پشت دیوارهای اوین در حال رقم خوردن است. خصوصا پس از آنی که در بین این سرکردگان چند میهمان خارج نشین و اعضای چندین گروهک ضد انقلاب و تروریستی نیز یافت شده اند.

بر همین اساس، کشته شدگان قطعی حوادث اخیر نیز 33 نفر هستند که بر خلاف القای رسانه های بیگانه که همه آنها را فدایی راه خود معرفی می کنند: بیشتر آنها متاسفانه از نیروهای انتظامی، بسیج و تعدادی از معترضین و عابرین عادی بوده اند و فقط تعداد انگشت شماری از آنها آشوب گر بوده اند.

در میان آشوب گران چند نفر از اراذل و اوباش هم که با قداره و سلاح گرم به انجام ماموریت مشغول بودند کشته شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
من کاری به کشته شدن آدمها ندارم فقط میخوام بگم که این همه حق پای مال شده رو کی می خواد جوابش رو پس بده. سایت شما کاملا یک طرفه است.اگه نبود تا حالا نسبت به این خوضعبلاتی که نوشتین کلی نظر منتقد باید قرار میداد. نظر من هم میره جزو یکی ار همون منتقدان
چند سوال جدي مطرح است:
1- حرف كه را بايد باور كرد؟ سردار جعفري: 29 نفر، سردار عراقي: 36 نفر، جهان نيوز: 33 نفر!
2- چرا تنها يك مراسم تشييع جنازه از بسيجيان و نيروهاي انتظامي كشته شده در حوادث اخير نشان داده شد؟!
3- چرا هيچ عكسي از اغنشاشگران مسلح در دست نيست؟!