سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

ممانعت صهیونیستها از ورود گزارشگر UN

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 381538
رژیم اشغالگر قدس، از ورود «مکارم ویبی‌سنو» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل به فلسطین جلوگیری کرد.
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی «فلسطین آنلاین»از غزه خبر داد، این گزارشگر قصد داشت برای اطلاع از اوضاع انسانی به کرانه باختری و غزه سفر کند که با ممانعت مقامات اسراییلی مواجه شد.

صلاح عبدالعاطی متخصص امور حقوق بشر و قوانین بشردوستانه بین‌المللی در این باره گفت : اسراییل با این اقدام ، مصونیت اعطا شده به مسؤولان سازمان ملل را نقض کرده است.

عبدالعاطی با اشاره به این که دولت اشغالگر سابقه طولانی در نقض قطعنامه های سازمان ملل در خصوص فلسطین دارد افزود: اسراییل قصد دارد به این شکل، جنایت های خود در غزه را از چشم جهانیان پنهان نگه دارد.

طلال عوکل تحلیلگر سیاسی فلسطینی نیز گفت: اسراییل بارها از همکاری با سازمان ملل در خصوص مسئله حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین خودداری کرده است و بعد از پایان تجاوز اخیر به غزه، با قطعنامه های سازمان ملل درباره تشکیل کمیته حقیقت یاب در خصوص جنایاتی که در نوار غزه مرتکب شده است، مخالفت و اعلام کرد با این کمیته یا هر کمیته دیگری همکاری نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *