شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

منتظر بهانه هستیم تا قدس را آزاد کنیم

يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 130635

سردار نقدی با اشاره به اخبار مربوط به احتمال حمله نظامی به تاسیسات هسته ای این کشور گفت: 'به خاطر تعهدات و ضوابط بین المللی، فرصتی ایجاد نمی شود تا تکلیف اولیه خود در قبال فلسطین را انجام دهیم. همه ما لحظه شماری می کنیم تا کشورهای سلطه‌گر دست از پا خطا کنند و ما بهانه حقوقی برای پس گرفتن سرزمین‌های اشغالی داشته باشیم.'

به گزارش  البرز، بی بی سی در گزارشی از موضع نیروی مقاومت بسیج درقبال تهدیدات نظامی علیه کشورمان نوشت : بسیج نیرویی شبه نظامی است که رسما بخشی از سپاه پاسداران به حساب می‌آید
دراین گزارش به نقل از سردار محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان، آمده است که در صورت حمله نظامی به ایران، این کشور "بهانه" لازم برای ادای "تکلیف اولیه خود در قبال فلسطین" را پیدا خواهد کرد.
سردار نقدی با اشاره به اخبار مربوط به احتمال حمله نظامی به تاسیسات هسته ای این کشور گفت: "به خاطر تعهدات و ضوابط بین المللی، فرصتی ایجاد نمی شود تا تکلیف اولیه خود در قبال فلسطین را انجام دهیم. همه ما لحظه شماری می کنیم تا کشورهای سلطه‌گر دست از پا خطا کنند و ما بهانه حقوقی برای پس گرفتن سرزمین‌های اشغالی داشته باشیم."
او همچنین با اشاره به موضوع مذاکره مستقیم میان آمریکا و ایران گفت که آمریکا "عاجزانه" درخواست مذاکره دارد اما این ایران است که نمی پذیرد.
وی با اشاره به موضوع مذاکرات کشورهای غربی با ایران بر سر برنامه های هسته‌ای این کشور گفت: "امروز جوامع ذلیل غربی عاجزانه دست دراز کرده اند و خواستار مذاکره با جمهوری اسلامی هستند."
او با انتقاد از غرب در رابطه با نقض حقوق بشر در ایران گفت که کشورهای غربی با حمایت از یک "قاتل" تلاش می کنند تا چهره ایران را "زشت" نشان دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي را براي تمامي مسلمانان حفظ كند كه با بيش و بصيرت بالا همه امور چه داخلي و چه خارجي را به خوبي رصد و راهكار لازم را ارائه مي دهد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار اسلام سردار نقدي . زنده باشي و سرافراز. ماهم اماده ايم سردار .
(سرباز اسلام )