جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۲
۵۲
رهبر معظم انقلاب از بیمارستان مرخص شدند؛

تشکر رهبر انقلاب از محبت‌های فراوان اقشار مختلف/ جزئیاتی از پشت‌پرده تحولات عراق

اظهارات امریکا درباره مبارزه با داعش پوچ و جهت‌دار است
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 380331
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) پس از پایان دوران بستری در بیمارستان و بهبود کامل، از بیمارستان مرخص شدند.
تشکر رهبر انقلاب از محبت‌های فراوان اقشار مختلف/ جزئیاتی از پشت‌پرده تحولات عراق
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، رهبر انقلاب اسلامی قبل از ترک بیمارستان، در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، ضمن ابراز رضایت از عمل جراحی و دوره درمانی پس از آن گفتند: اکنون با سلامت کامل جسمی و نشاط روحی در حال بازگشت به منزل هستم اما از حجم عظیم محبت‌ها و ملاطفت‌هایی که در این چند روز نسبت به این حقیر انجام شد، احساس شرمندگی و سنگینی بر دوش خود می‌کنم.

ایشان با اظهار قدردانی و تشکر فراوان از محبت‌های فراوان قشرهای مختلف مردم، مراجع و علمای محترم، شخصیت‌ها، مدیران برجسته کشور، سیاسیون، هنرمندان و ورزشکاران افزودند: علاوه بر اظهار محبت مردم کشورمان، ملت‌های دیگر نیز اظهار لطف فراوانی کردند که بار دیگر نشان دهنده‌ تاکید همیشگی بنده مبنی بر اینکه ملت ایران، در میان ملت‌های دیگر دارای عمق راهبردی است.

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: هیچ نظام و کشوری را سراغ نداریم که خارج از مرزهای خود دارای چنین ریشه‌ها و پیوندهای عاطفی، اعتقادی و ایمانی با ملت‌های دیگر باشد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با تشکر فراوان از کادر پزشکی و درمانی و پرستاران بیمارستان محل بستری خود، خاطرنشان کردند: انسان هنگامی که علم و دانش بالا و توانایی‌ها و تبحر پزشکان و کادر درمانی و پرستاران کشور را مشاهده می‌کند، به وجود چنین ثروت عظیم انسانی در بخش سلامت و بهداشت که یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش‌های زندگی مردم و جامعه است، به خود می‌بالد و افتخار می‌کند.


ایشان در بخش دیگری از این مصاحبه، نکته دیگری را نیز مطرح کردند و گفتند: من در این چند روزی که در بیمارستان بستری بودم، یک تفریح داشتم که عبارت بود از شنیدن صحبت‌های مقامات آمریکایی در زمینه‌ی مبارزه! با داعش، که واقعاً مایه‌ی تفریح بود.

رهبر انقلاب اسلامی، اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مبارزه با داعش را پوچ، توخالی و جهت‌دار خواندند و با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که صراحتاً اعلام کردند از ایران برای مبارزه با داعش دعوت نخواهند کرد، افزودند: اینکه آمریکا از ایران برای حضور در یک کار خلاف و غلط دسته جمعی مایوس می‌شود، مایه‌ی افتخار ما است و افتخاری بالاتر از این، برای خود نمی‌دانیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، سپس به منظور نشان دادن دروغ‌گویی آمریکایی‌ها برای مبارزه با داعش، جزئیاتی را از پشت پرده این ماجرا بیان کردند.

ایشان گفتند: در همان روزهای سخت حمله داعش به عراق، سفیر آمریکا در عراق طی درخواستی از سفیر ما در عراق می‌خواهد که ایران و آمریکا جلسه‌ای برای مذاکره و هماهنگی در خصوص داعش داشته باشند.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: سفیر ما در عراق، این موضوع را به داخل کشور منعکس کرد که برخی مسئولان هم با این جلسه مخالفتی نداشتند اما من مخالفت کردم و گفتم، در این قضیه ما با آمریکایی‌ها همراهی نمی‌کنیم زیرا آنها نیت و دست آلوده‌ای دارند و چگونه امکان دارد که در چنین شرایطی ما با آمریکایی‌ها همکاری کنیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان چند روز پیش وزیر امور خارجه آمریکا و اعلام این موضوع که ما از ایران برای ائتلاف بر ضد داعش دعوت نمی‌کنیم، خاطرنشان کردند: همین وزیر امور خارجه آمریکا، شخصاً به آقای دکتر ظریف درخواست داده بود که بیایید در قضیه داعش با ما همکاری کنید اما دکتر ظریف درخواست او را رد کرده بود.

ایشان افزودند: حتی معاون وزیر امور خارجه آمریکا هم که یک زن است و همه او را می‌شناسند، در مذاکرات با آقای عراقچی، بار دیگر این درخواست را تکرار کرد اما آقای عراقچی نیز درخواست وی را رد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مخالفت صریح جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با آمریکا در خصوص مبارزه با داعش، گفتند: اکنون آنها به دروغ می‌گویند که ما ایران را در ائتلاف شرکت نخواهیم داد در حالی که ایران از ابتدا مخالفت خود را با حضور در چنین ائتلافی اعلام کرده بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: آمریکایی‌ها قبلاً نیز با سر و صدای فراوان و با حضور چندین کشور، یک ائتلاف بر ضد سوریه تشکیل دادند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و در مورد عراق نیز وضعیت به همین‌گونه خواهد بود.

ایشان با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها قصد اقدام جدی بر ضد داعش ندارند، افزودند: خود آمریکایی‌ها و حتی خود داعشی‌ها به خوبی می‌دانند حرکتی که در عراق، کمر داعش را شکست، اقدام آمریکا نبود، بلکه اقدام نیروهای مردمی و ارتش عراق بود که مبارزه با داعش را به خوبی فرا گرفته بودند و ضربات جدی به آن وارد کردند.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ضربات نیروهای مردمی و ارتش عراق به داعش ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کردند: واقعیت آن است که آمریکایی‌ها به دنبال بهانه‌ای هستند تا همان کاری را که در پاکستان انجام می‌دهند و با وجود دولت مستقر و ارتش قوی، بدون اجازه وارد خاک این کشور می‌شوند و نقاط مختلف را بمباران می‌کنند در عراق و سوریه انجام دهند.

ایشان تاکید کردند: آمریکایی‌ها بدانند که اگر چنین کاری را انجام دهند، همان مشکلاتی که در ده سال گذشته بر سر راهشان در عراق به وجود آمد، بار دیگر به وجود خواهد آمد.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان مصاحبه خود گفتند: به هر حال در این چند روز، صحبت‌های مقامات آمریکایی یک تفریح بر روی تخت بیمارستان بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای امروز پیش از ترک بیمارستان با حضور در جمع کادر درمانی و پرستاران از نزدیک از آنان تشکر کردند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین پیش از ترک بیمارستان، از آیت الله مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان نیز عیادت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متین
خدارا هزاران بار شکرگزار سلامتی رهبرمان هستیم. چشم دشمنان و بدخواهانش کور باد ، انشااله .
توفیقی از قزوین
این خبر خوش را تقدیم می‌کنم به همه‌ی کسانی که این روزها برای سلامتی مقام معظم رهبری دست به دعا داشته اند
اللهم لک الشکر و الحمد بعدد ما احاط به علمک .
Finland
اين همه حرف مهم داشت رهبري هيچ واکنشي تو کامنتا نيست!!!!
محب213
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله رب العالمین
جقدر منتظر این خبر بودم
خدایااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت
مجید مجد
United States
خدایا ایشان را از شر دشمنان در امان نگه دار و دشمنانش را نابود کن.
منصور
الحمدالله والمنه.شكرلله شكرلله شكرلله
روح الله
الحمدلله
خیلی خوشحال شدم
منتظر این خبر بودم
الحمدلله
Iran, Islamic Republic of
شکراً لله
Iran, Islamic Republic of
الحمد لله رب العالمین
نیکتا
خدایا به عدد نفس های خلایق شکر.
سلامتی آقا و ظهور امام زمان صلوات.
خدا را شکر عزیز دل ملت ایران اسلامی به سلامت به منزل بازگشت. خدا شاکریم که دعای بندگان گنهکارت را مستجاب نمود. الله شکر
الحمدالله خدا ممنونتم
ardeshir
Russian Federation
خداوندا هزاران بار شكر وسپاس كه اين هديه الهي را سلامت وتندرست به ما هديه كردي شكرالله
Iran, Islamic Republic of
خدایا هزار مرتبه شکر
خدا جان با ردیگر نکن با دل و جان ما بازی، تحمل درد بر رهبرمان را نداریم. هر چه هست بر سر ما ببار و بلا دور از رهبر عزیزمان باشد.
ان شا الله
Iran, Islamic Republic of
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
حسین
خدارا هزاران بار شکر خیلی منتظر این خبر بودم
محمد از مشهد
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال را شکر که نعمت ولایت و رهبری حضرت آقا را بر ما ارزانی داشته و این مدت بستری تلنگری بودبر ما که بیشتر قدر نعمت ولایت را بدانیم تا خدا آن را از ما نگرفته برای سلامتیش یک صلوات بفرست.
Iran, Islamic Republic of
الهی شکر
خدارا سپاس که رهبر بزرگوارمان با تندرسی به خانه برگشتند از خداوند بزرگ برای همه بیماران آرزوی تندرستی و بهبودی دارم بویژه برای رهبر بزرگوارمان
Iran, Islamic Republic of
ای عاشقان ای عاشقان دل را چراغانی کنید
..
فخرالساعه
Iran, Islamic Republic of
الحمد لله رب العلمین
هزاران هزار بار خدا را شکر .
انشاالله به کوری چشم دشمنان ؛ تا ظهور دولت یار ، استوار و پاینده و مقتدر و سرزنده و سالم باقی بمانند .
انشاالله
بازا و بر چشمم نشین ای دلستان نازنین
خدایا با همه وجود سپاسگزارم الحمدلله
م
United Kingdom
شکر شکر شکر خدایا . صلوات
منصور
الحمدلله .به خدا هر زمان چهره بشا ش و شاداب آقا ومولایمان را از تلویزیون میدیدم ذوق میکردم خدا را شکر که آقا سلامت هستند حتی فکر اینکه زبانم لال روزی ما این گوهر یگانه واین لنگرگاه ثبات وآرامش را از دست بدهیم بسیار سخته خدایا ما ملت مظلوم ایران تمام دلخوشیمان به وجود این رهبر حکیم وفرزانه است پس ایشان را تا ظهور مهدی موعود برای ملت ما حفظ بفرما تا در رکاب امام عصر هم به نبرد با دشمنان اسلام وشیعه بپردازد آمین
الهی شکر...........
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر
سلامتی کامل انشاءالله
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر ، انصافا" این چند روزه چند سال گذشت
جواد
شكرا" لله وحمدا" لله خداوندا هزاران مرتبه شكرت .
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله..
وجودت سلامت رهبرا..
حسین
الهی صد هزار مرتبه شکر
Iran, Islamic Republic of
الحمد الله رب العالمین خدایا اقا رو برامون نگهدار
آمین یا رب العالمین
عابد اسماعيل زاده
الحمدالله كه آقا جان ما حالشون بهتر شده وقامتشون همچنان چون كوه استواره البته اينم بگم كه خيلي حسوديم شد وقتي ديدم حتي اميرمحمدتونسته بره ملاقات .....
Iran, Islamic Republic of
خدايا سايه رهبرمون امام خامنه اي را از سرمون كم نكن.
hosein
ان شاالله تا ظهور حضرت مهدي عج خداوند به ايشان عمر بابركت عنايت فرمايد
الحمدالله
Iran, Islamic Republic of
آقا جون انشاالله همیشه سرزنده و شاد باشی ای عزیزترینم
محمدخداوردی
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله الرب العالمین
آقاجان سایه ات همیشه بر سرما مستدام
United States
آب زنید راه را هین که نگار می رسد
مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد

سلامتی رهبر کبیر مسلمین جهان ، امام خامنه ای صلوات
الحمد لله رب العالمین بعدد ما احاط به علمه.
السلام علیک یا بقیة الله
مولای خوبم، ما به شادی شما از سلامت نایب تان شادیم. دعا می کنیم همیشه خبرهای خوب از ما به شما برسد و دل مقدس و نورانی تان همیشه شاد باشد.
خدا ما را قابل بداند تا بلا گردان امام خامنه ای باشیم.
الهی که همیشه سلامت باشید در پناه حق آقا جان.
خدا حفظشون کنه
یه آدم ظریف
وقتی این جمله ی آقا رو خوندم که فرموده بودند"انسان هنگامی که علم و دانش بالا و توانایی‌ها و تبحر پزشکان و کادر درمانی و پرستاران کشور را مشاهده می‌کند، به وجود چنین ثروت عظیم انسانی در بخش سلامت و بهداشت که یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش‌های زندگی مردم و جامعه است، به خود می‌بالد و افتخار می‌کند." نا خود آگاه یاد وزیر صنعت افتادم که گفته بود من با تکنولوژی در اروپا عمل شدم که تا 20 سال دیگه به ایران نمیرسه.
به نظرم قصد خود آقا هم همین بوده که به بعضی از این غرب زده ها بفهمانند که اینقدر شیفته ی اونا نباشن.
انشاالله که از آقا یاد بگیرند که اعتماد و اعتقاد به نیروی درونی است که راه گشاست نه گدایی و تملق بیگانگان. همین آقای وزیر با التماس از پژو و رنو باعث خفت کشورمون جلوی اونا شد به خصوص زمانی که با جواب رد اونا مواجه شدیم.
خدایا صدهزارشکر
دکتر سید محمد حسینی در دزفول:
پاسخ وزیر فرهنگ دولت احمدی نژاد به ادعای وزیر فرهنگ دولت روحانی...
مجید مجد
United States
فدای حضرت آقا
خداوند این نعمت عظیم رو ازمون نگیره
France
دولتهای عراق، چین و روس که ادعا می کنند با ایران هم پیمان هستند نباید کشور ما را تنها رها می کردند، این باید درس عبرتی باشد برای ما. مخصوصاً عراق که اینهمه توسط ایران کمک می شود!
سخنان به جا کوبنده ای بود
United States
خداروشکر
سلام آقاجون .خدا رو شکر هزاران هزار مرتبه شکر و سپاس برای هدیه گرانقدر وجود شما عزیز دل زهرا (س) . مولای من خیلی خیلی دوستت داریم . از خداوند میخواهم به پهلوی بشکسته بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) فیض دیدار شما و فیض شهادت رو نضیب من و دو دختر بگرداند . ان شاالله . شما هم مولای خوبم دعا کنید که دعای شما برحق است .