جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
از هشت صبح جمعه به وقت وین ؛

آغاز نشست‌های‌ ایران و اعضای‌1+5

جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 360432
نشست‌های دوجانبه هیأت ایرانی با برخی از هیات‌های 1+5 از ساعت هشت صبح جمعه (به وقت وین) برگزار و پس از آن معاونان ظریف و اشتون به رایزنی می‌پردازد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نشست‌های دوجانبه هیأت ایرانی با برخی از هیات‌های 1+5 قرار است از ساعت 8 صبح (جمعه) برگزار شود و پس از این نشست‌ها، قرار است معاونان کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به رایزنی بپردازند.
 
هیأت ایرانی ساعت 8 صبح جمعه نشستی با اعضای هیات‌های اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلستان) خواهد داشت و در ساعت 9 نیز قرار است نشست دوجانبه هیأت ایرانی با هیأت آمریکایی به ریاست عراقچی و وندی شرمن برگزار شود.
 
امروز نیز ظریف و اشتون و همچنین معاونان آنها گفت‌وگو کردند.
 
چهارمین دور مذاکرات ایران و گروه 1+5 درباره گام پایانی توافقنامه ژنو از دیروز در شهر وین در حال برگزاری است. این مذاکرات فردا پایان می‌یابد.
 
در این دور از مذاکرات، فرآیند نگارش پیش نویس توافقنامه جامع هسته‌ای آغاز شد.
 
سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای امشب در جمع خبرنگاران این مذاکرات را خوب و سخت خواند و در عین حال گفت:‌ بحث‌ها در فضای حسن نیت انجام می‌شود، اما بسیار سخت و خیلی کند پیش می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ف
انرژی هسته ای حق مسلم ماست !!!!!!!!!
لطفا استقلال هسته ای مان رابرگردانید!!!!!