جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۰۹
به جرم قانون مداری!؛

ضرب و شتم یک بسیجی توسط نماینده مجلس در اراک

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 240435
یک نماینده مجلس یکی از بسیجیان اراکی را بخاطر رعایت قانون مورد ضرب و شتم قرار داد.
به گزارش خبرنگار جهان، یک نماینده مجلس نهم هنگام ورود به محوطه مصلي بيت المقدس اراك با خادمين بسيجي مصلي درگير و يكي از بسيجيان را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
 
به گزارش وبلاگ "محله انقلاب"، آقای "ر" كه قصد داشته براي اقامه نماز وارد مصلي بيت المقدس اراك شود، هنگام ورود به حياط مصلي، به دليل همراه نداشتن كارت وي‍ژه تردد با خودروي شخصي، مدتي در جلوي درب ورودي معطل شده تا خادمين بسيجي مصلي مراتب را با مسئولين مافوق خود هماهنگ نمايند كه در اين لحظه وی به دلايل نامعلومي، به شدت عصباني شده و شخصا اقدام به درگيري و ضرب و شتم يكي از خادمين بسيجي و افتخاري مصلي کرده است.
 
 شدت عصبانيت و اقدام دون شأن و غير منتظره  اين نماينده مجلس موجب تعجب فراوان نمازگزاران و افرادي شد كه در صحنه حضور داشته و شاهد ماجرا بوده اند. شايد تعجب افراد به دليل ناسازگاري اينگونه رفتارها با يك ماه عبادت و روزه داري مي باشد.

بر اساس اظهارات یکی از شاهدان این ماجرا نماینده مذکور پس از درگیری با بسیجیان با لحنی تند اظهار می دارد: "شما ... کرده اید... همه باید برای من خبردار بایستید... من وقتی به بیت .... هم می روم جلویم را نمی گیرند..."

به دنبال این اظهارات بسیجی مذکور اعلام می کند که اینجا قانون خود را دارد و نیاز به هماهنگی است که در این هنگام آقای نماینده سیلی جانانه ای به صورت وی می نوازد...

با این حال بسیجی یادشده در اقدامی بسیجی وار خویشتن داری کرده و مانع پاسخ سایرین به این نماینده می شود. در نهایت نماینده مذکور نیز با خودروی خود و با زیرپا گذاشتن مقررات، وارد مصلای اراک می شود.
 
البته طي 33 سال عمر انقلاب اين اولين باري نيست كه بسيجيان عزيز به دليل اداي تكليف و در حال انجام وظيفه اي كه مسئولين استان به عهده آنها گذاشته اند، مظلومانه مورد ضرب و شتم و اهانت قرار مي گيرند. این نماینده قبلا نیز سوابق مشابهی داشته است.

اقدام نماینده مذکور با واکنش اعتراضی بسیجیان استان مرکزی همراه بوده است.

 انتظار می رود که نمایندگانی که خود مسئول قانون گذاری در کشور هستند، بیش از دیگران پایبندی شان را به قوانین و مقررات کشور نشان دهند و شان و حرمت بسیجیان را نگه دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اينبار به چه دليلي اسمشو ننوشتيد؟ نكنه اين هم فقط متهمه و بايد اثبات جرمش بشه؟!
مهدی عباسی
Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی بسیج کسی را میزند کسی پاسخگو نیست
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به ایشان رأی دادند از این «سوابق» مطلع نبوده‌اند یا خدای ناکرده در اراک قحط الرجال است؟
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقای لاریجانی !!!!!!!!!!
یه نطق هم در دفاع از بسیج داشته باشید بد نیست
Iran, Islamic Republic of
خدا قبول کنه این نماز رو!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ر... نماینده محترم ...در مجلس نهم.
حداقل از فامیلیت خجالت بکش .
Iran, Islamic Republic of
یاد شعار دوم خردادی ها در ماجرای کودتای کوی دانشگاه 78 افتادم که می گفتند: توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد... شما چرا آقای نماینده؟
Iran, Islamic Republic of
چند نکته:1- در خاطرات شهید حاج حسین خرازی آورده اند که با دژبان او را نشناخت زیرا که مدارک شناسائی بهمراه او و راننده اش نبود لذا به آنها کلاغپر داد برای تنبیه و ... اینها همه اتفاق افتاد در حالی که او فرمانده لشکربود. بعد از هماهنگی های لازم دژبان متوجه اشتباهش شد و اظهار ندامت و شرمندگی داشت درحالی که حاج حسن خودش سراغ او رفت و از او دلجوئی کرد و گفته که او به وظیفه اش عمل کرده است.
2- این نماینده محترم به احتمال زیاد از طیف ... بوده باید ببینیم فاصله این نماینده با شهدا چقدر است و بدبختانه نماینده مجلس است.
3- اگر اصلاح طلب بود با او چه می کردیم.جز این بود که آبرویش را می بردیم، اعتبارنامه اش هم محل مناقشه می شد؟
من این نماینده را نمی شناسم ولی می دانم بعضی از بسیجیان ،خدای نکرده توهین نشود باز تاکید می کنم بعضیهاشون وقتی اینجور کارها بهشان سپرده می شود فکر می کنن کدام تیمسار ارتش هستند و چه سمتی دارند و برخورد ناجوری دارند بیشتر تحقیق کنید چه بوده بنده نبودم ببینم چه بوده و به شما می گویم یک طرفه پهلوی قاضی نروید بیشتر تحقیق کنید
Iran, Islamic Republic of
وقتی غرور آدم رو بگیره هیچ کاریش نمیشه کرد.خدا به داد این نماینده که برای جمهوری اسلامی کار میکنه برسه و چشم جمهوری اسلامی از این نماینده روشن
United States
این لفظ بسیجی وار شما بی احترامی به بسیج وحزب الله است باید میزد تو دهن اون نماینده بی ...
چه اسم برازنده ای: آقای "ر"!!!!
بسیجیان همیشه مظلومان تاریخ انقلابند باید درراه خدمت به انقلاب واسلام غیراز سیلی خوردن خون هم بدهند به تعهد خود برای رساندن انقلاب به صاحب اصلی اش مقاومت کنند وجای این سیلیها را برای بوسه زد چون معلومه که دارند درست بوظیفه خود عمل میکنند
این همون نبود که کاریکاتورش جهانی شد ؟
United States
به عنوان یک بسیجی متاسف شدم. وقتی خودیها اینگونه رفتار میکنند وای به حال نخودیها
از عزيزان وزارت اطلاعات درخواست مي شود با اين نماينده متخلف به خاطر سو استفاده از عنوان خود برخورد وتحويل مراجع قضايي شود.
ايشان فكر ميكند چون نمايندگان مجلس مصونيت قضايي دارند مي تواند هر تخلفي انجام دهد.
دست به روي بچه بسيجي بلند ميكني....
آقايان مسئول يادتان باشد امام خميني ره به بسيجي بودن خودافتخار ميكرد.
از ماست كه بر ماست.
دستش بشکنه
Iran, Islamic Republic of
ببخشید سایت محترم جهان نیوز.به نظر شما درشهر کوچک اراک آیا آن بسیجی محترم نماینده شهرشان را نمیشناسد که نیاز به کارت تردد داشته باشد؟
بسیجی تو هم از خودی میخوری وهم از بیخودی و گاها نیز از نخودی.
United States
بيچاره مردمی که وکيلشان اين انسان وارسته!!! و باتقوا!!! و مؤمن است!
به قول شهید آوینی تواین مملکت بیش از همه افراد حزب اللهی مظلومند
آقای ...اگر کوی دانشگاه و .. بود سریع موضع گیری میکردند اما ...
United States
من خودم بسیجی فعالم. اما اون بسیجی عزیز اشتباه کرده. از نماینده مجلس این مملکت واسه ورود به مصلی که کارت نمیخوان!!
انصاف
Latvia
بسیجی که گناه نکرده گفته کارت تردد درضمن بسیجی ها که مانع او نشدند در حال هماهنگی با مقامات بالاتر بودند اما نمایند صبور نبوده است در نتیجه بسیجیه مرتکب اشتباهی نشده است
Iran, Islamic Republic of
باید با این نماینده برخورد کرد.دیگه زمان مدارا با دیکتاتور ها تمام شده .در مقابل مردم نوکریم در مقابل ظلم از هر کی که باشه تمام قامت جلوش وای می استیم مخصوصا اگه مسول باشه تا مردم از نظام متنفر نشن.
Norway
اگر خوب تحقیق کنید خواهید دید که این جمله من .. هستم برای برخی حداقل چندین بار اتفاق افتاده است که این فردیت و منیت شیطانی زمخت در طول تاریخ ایران بی سابقه است که متاسفانه برخی مسئولین دچار این بلیه و طاعون هستند.
حلا يه مشت اسرائيلي وكافر ومعاند اگر بفهمند به ما نمي خندند.
حيف كه توف سر بالاست.
لا اله الا الله.....
چی شده جهان دل برای بسیجی ها میسوزونه؟
United States
هرچه .... نمکش می زنند/ وای به روزی که .... نمک !
آقایان مسئول در سایت جهان نیوز. ضمن تشکر از حساسیت شما، آیا به نظر شما در شأن یک نماینده هست که بی دلیل یک بسیجی را کتک بزند؟ آیا اصلاً کتک زده است؟ آیا شما تحقیق کرده اید؟ به نظر می رسد صرف ارسال یک خبر دلیل دقیق بودن خبر نیست. امروز اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان خودشان بسیجی هستند. خوب است دقت فرمائید.
کار آقای نماینده زشت وغیرقابل دفاع که بازورو قلدری حرفش رابرکرسی می نشاند که ریشه آن نداشتن صبروحوصله است.
ولی یک بسیجی نماینده شهرخودش رانمی شناسد!

به مسولین ستاهای نمازجمعه پیشنهاد میکنم که یا مسئول تفتیش را از بسیچیان آشنا به مسائل شهر و از سیاست سردربیاردو یا سرپرستی برای این برادران زحمتکش بسیجی انتخاب کند که حداقل فرماندار و بخشدار و شهردار و نماینده را بشناسد.
Iran, Islamic Republic of
کاش میزد ..... تا بفهمه یک من ماست چقد کره داره!
United States
هرچند از ... خوشم نمیاد اما دستش درد نکنه کار خوبی کرد البته شما هم که طبیعتا فقط نظرات باب میل خودتون رو منتشر می کنید
Iran, Islamic Republic of
مردم اراک و بسیجیان این شهر باید این فرد را از اراک بیرون کنند
اون کسی که کاریکانورشو کشیدن که ...بوده تازه این دوره هم رای نیاورده.
دردناکترین قسمتش این بود که آخرش هم گازشو گرفته رفته تو ! اون بسیجیه اونجا وایساده بوده که فقط توگوشی بخوره ؟! یا کل هنرش این بوده که با یه سیلی از وظیفه خودش کوتاه بیاد ؟! ایست و بازرسی استحکامش همینقدره ؟ اگه این بابا تروریست بود و ماشینو بمبگذاری کرده بود با یه کولی بازی و یه سیلی می ذاشتند بره تو ؟ عرضه بسیج باید خیلی بیشتر از اینها باشه همونجور که قبلا بود
Russian Federation
باید میزد تو دهنش تا ...
بسیجیان مظلومان شهرند وشهیدان جبهه / در اینده چه میشود
Czech Republic
بچه بسیجی ها نه دلسرد می شند نه اتفاقی براشون می افته این بچه ها برای ترکش و خمپاره دلشون رو صابون زدن اما وای به حال شما که می خواین دوباره از این مردم رای بگیرین مردمی که بسیجی نور چشمشونه و به اندازه ی بچه هاشون بچه بسیجی ها رو دوست دارند
مسئله ای که در جلوی چشم مردم اتفاق افتاده و معلوم است نماینده کیست دیگر چه توجیهی دارد نام اختصار مینویسید
اقای به قول جهان نیوز (ر) تو وقتی میروی بیت ..... جلویت را نمیگیرند؟ مطمئنی؟ چه ساعتی این خواب را دیده ای؟ تعبیر ندارد. تو که طاقت چند لحظه تحمل نداری چگونه میخواهی نماینده مردم باشی؟
حالا ماشینت را نمیبردی داخل نمیشد؟
حضرت امام (ره)فرمودند مجلس در راس امور است برای قانونگذاری نفرمودند نماینده در راس امور است متاسفانه جوری در جامعه القا شده هرکس نماینده میشود از مردم کوچه و بازار تا وزیر و رییس جمهور باید از او بترسند نه اقای (ر) خودت خوب میدانی جایگاه قانونی و امنیتیت کجاست پس بشین سرجات. بشکند ان دستی که به صورت بسیجی خادم مصلی که هم وظیفه امنیت دارد هم وظیفه برگزاری شایسته نماز سیلی زد
این عزیز نماینده اصولگرا که نبود
Iran, Islamic Republic of
حتما اين نماينده سابقه اصلاح طلبي دارد.
United States
به نظر من بسيجيها اشتباه كردند بايد ...را تا ميخورد ميزدند هر اتفاقي هم ميخواست بيفتد بسيجي بايد در يك دستش قران در دست ديگر اسلحه باشد بايد در برابر مردم عادي خاضع باشد و با مدارا رفتار كند ولي در برابر خواص بايد شدت عمل داشته باشد به خداوندي خدا جفا كردند كه اين نماينده را نزدند
Iran, Islamic Republic of
اگر بسیجی ها نبودند امروز مجلسی هم نبود که اقایان بر صندلی سبز آن تکیه بزنند
Iran, Islamic Republic of
لطف كنيد اسم اين نماينده را منتشر كنيد و از رياست مجلس مي خواهيم در صحن مجلس علت اين موضوع را پيگير شوند
Iran, Islamic Republic of
شایدهم بسیجیه مقصره شما از کجا می دانید.
Iran, Islamic Republic of
چقدر بی کلاس بود این بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
خداوند آنکس را که گفت مردم ولی نعمت های ما هستند ،رحمت کند. متاسفم از اینکه برخی نااهلان ونامحرمان نفوذ کرده اند.
United States
ماه مبارك رمضان هم تموم شد و بعضيها هنوز درست نشدند
بالاخره یک ماه روزه داری باید یه جا اثرشو نشون بده.
آقای "ر"! خدا قبول کنه.
Iran, Islamic Republic of
به به به اقا فكر كرده كسي كه حالا نماينده شده كي بوده كمي به عقب برگردد ببين كه كي بودي الان كي هستي خجالت دارد
اینقدر گیر ندهید آقای مطهری ناراحت میشه این حرکات در راستای وظایف نمایندگی می باشد!!!
Iran, Islamic Republic of
يكي از دلايل ظلم هاي ظالمان اين است كه جرم ميكنند ولي اسم آنها را كامل نمي‌نويسند - اگر چند بار اسم كامل نماينده بي ادب و گستاخ با صراحت كامل نوشته ميشده ( البته در صورت صحت ) اين وقايع اتفاق نمي افتاد .-البته بسيجيان خدا را دارند و خداوند متعال بهترين منتقم است
یکطرفه نزد قاضی نروید
میگن به سفیر ما تو شوروی سیلی زدن امام فرمود همونجوری به سفیر شون سیلی بزنید و زدن
اگه فرمانده سپاه استانیشون پیرو امامه بسم الله و گرنه فرمان 8ماده ای امام رو زمین نمی مونه
United States
بر آن برادر بسیجی واجب است به جهت رعایت شئونات همه بسیجیان در برابر این نماینده طاغی کوتاه نیاید و جز به قصاص در جمع شاهدان حادثه رضایت ندهد.
مگر نه اینکه از تریبون همین مجلس یک روزی به بسجیان معترض به همراهی نمایندگان با کانون قدرت و ثروت دانشگاه آزاد گفته شد"یک مشت دریده گوی ....".
اگر همان روز این بی حرمتی پاسخ در خور می گرفت دیگر این تکبر ادامه نمی یافت.
Iran, Islamic Republic of
بسیجیه دیگه، اگه زخم خنجر دشمنان از جلو و خنجر دوستان از پشت سر رو بدنش نباشه که لایق لقب زیبای بسیجی نمیشه! هنر بسیجی سوختن و ساختنه مثل مولاش علی (ع)
Iran, Islamic Republic of
خواسته ما بررسی موضوع و برخورد قانونی است به ویژه اگه نماینده مذکور متخلف باشه اشد مجازات را طالبیم
بنده هم بایکطرفه به قاضی نرفتن کاملا موافقم ،امابه شرطی که نزد یک قاضی شجاع ! خداترس! که تازه اگرهم محقق شود مطمئن هستم آن برادر بسیجی ازحق خود گذشت خواهد کرد.
اون برادر بسيجي بهترين كار را كرده چونكه توي اين شرايط حساس امكان داره عوامل كثيف اسراييلي طرح ترور داشته باشند واز طرق مختلف بخواهند حتي با نصب بمب به ماشين نماينده وحتي بدون اطلاع نماينده اقدام كنند اين آقايان نماينده هم كه ماشين هاي مدل بالاشان شبها دست خانواه محترم است
آدمی که ظرفیت نداشته باشه اینه دیگه! به جای اینکه بگه خادم ملت هستم میگه همه باید به من احترام بذارن!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا ازش نگذرد . ان شاءاله مسئولين مربوطه اين مورد را رسيدگي نموده و نماينده متخلف را به سزاي عمل غیراخلاقی اش برسانند .
Iran, Islamic Republic of
ضرب و شتم در شان اراذل و اوباش و چماقداران پیرو شعبون بی مخ می باشد نه نماینده پارلمان!!!
اینکه نوشته اید بسیجی، خواسته اید فرافکنی کنید چون فرقی نداشت که نگهبان بسیجی باشه یا یک کارگر معمولی.
بسیجی مقصر است :
اول برای اینکه بسیجی است. دوم چون میخواسته قانون را اجرا کند . سوم مگر نمی داند نماینده عین قانون است.
چهارم اینکه احتمالا آن نماینده تازه از تعطیل خارج باز گشته و جوگیر شده است.
Iran, Islamic Republic of
وافعا که !
حالا چون نماینده مجلسه و نماینده مردمه حتما حق با اونه دیگه
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده ببخشید این بسیجی ساندیس خور خاکی بی شیله پیله ی کاملا مقصره، نمیدونسته که شما "میتی کمان" هستین ولی تو این قسمت برای غافلگیری بیشتر، کارتتون رو جا گذاشتین!
بد نیست جمله امام در مورد "افتخارم این است که خود بسیجی ام" را بر تارک کمیسیون ک... مجلس بزنند
Sweden
باید قانون قصاص رعایت شود آن بسیجی‌ هم این آقای نماینده را در مجلس که محل کار ایشان است کتک بزند.
Iran, Islamic Republic of
يكي از دلايل اصلي رشد نكردن اراك نداشتن نماينده بزرگ و جوانمرد است من از مردم اراك خجالت ميكشم اين فرد نماينده ما است و از طرف همين مردم دست آن بسيجي را مي بوسم و عذر خواهي مي كنم
Iran, Islamic Republic of
خوب دیگه بهش رای ندن
اراکی ها بسیجی هستند و نسبتی با اصحاب زر و زور ندارند
Iran, Islamic Republic of
من اگر جای ایشان بودم و می دیدم این آدم از صبر و متانت من و از جایگاه خودش سوء استفاده میکند به نمایندگی از مردم بلافاصله پس از اینکه ایشان اقدام به زدن سیلی کرد من باب تادیب یک سیلی جانانه نثارش میکردم و به هیچ وجه هم اجازه ورود به همچین عنصر خطرناک و پر مدعایی نمیدادم
مرگ بر رانت خواری و انحصار طلبی
من به محل سیلی بوسه میزنم چون تبرک شده نماینده مجلس است سپس اقدام به قصاص میکنم چون حکم خداست وبردستان اجرا حکم افتخار میکنم
پیرپیر است گرچه او شیر است
بجز افراد متدین
Iran, Islamic Republic of
واي اگر از پس امروز بود فردايي
United States
... آقاي ر يعني چه؟
United States
حالا این بنده خدا عصبانی شده یه چک و لگد هم یه بسیجی رو زده شما چرا اینقدر تند میشوید؟
جهان متاسم چرا نظر منو نزدی اینک گفتم بسیجان مظلومان انقلابند حرف بدی بود که نزدی
Iran, Islamic Republic of
دست اونایی که بهش رای دادند درد نکنه !!؟فقط مونده بود که یه نماینده یه بسیجی رو بزنه.
البته مقصر نیست چونکه وقتی کسی از کوخ به کاخ برسه همینه دیگه!
Iran, Islamic Republic of
نمايندگان مجلس بويژه آقاي زاكاني ما توقع داريم اين داستان پيگيري شود و اين نماينده به مجازات خود برسد تا بفهمد!
عجب دوره اي شده هااا هر كي كاره اي ميشه ميره جايي بسيجي باشه ميخواد گير بده و كتك بزنه
آي اين نماينده دست من بيافته ...
عزیزان من خودم اونجاحضور داشتم.
بسیجی عزیزمون که سرپرست بسیجیا هم بود کاملا بی تقصیر بوده.
روز عید طبق مصوبه مسئولین پایگاه به جهت بالا بردن ضریب امنیتی مصلی قرار شد که هیچ کس به هیچ عنوان به جز امام جمعه ومسئولین ستادمصلی ماشین هاشون رو که اون هم از قبل هماهنگ شده بودند داخل نیاورند.
حالا اگر قرار باشه آقای"ر" که مسئول ... مجلس هست و مثلا از خانواده ی شهدا هم هست اعضای شهید خانوادش رو یادش بره و سیلی در گوش بسیجی بزنه اونم برای اینکه بسیجی خواسته توی اجرای قانون فرقی بین هیچ کس نذاره ،باید اونو چه اصولگرا چه اصلاح طلب ادب کرد.
برادر بسیجیمون بسیجی وار نذاشت که نیروی پشتیبانی وارد عمل بشه وگرنه آقای "ر" تیکه بزرگش گوشش بود.
به هر حال آقای "ر" آرزوی رأی آوردن در مرحله ی بعد رو ...
چون... نخواهد شد.
اتفاقا ایشون از اصولگراها هستند .... هرچند شخصا ارادتمندی شان را به محمد سلامتی دیده بودم.
Iran, Islamic Republic of
عزیزان از نماینده ای که با چلوکباب دادن وسیم کارت ایرانسل هدیه دان به مجلس می روند انتظاری بیش از این نیست
United States
منظورت ... ؟
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی به هر دلیل مقصر یا غیر مقصر این جور رفتاری برازنده انسان نیست چه مسلمان وچه غیر مسلمان . آهان تازه فهمیدم احتمالا مانع خدمتگزاری ایشان شده اند.! ما رو بگو دل به چه کسایی خوش کردیم؟!
حالا ما بچه بسیجیا دهانمان را بستیمو حرف نمیزنیم حالا ببینااااااا ولی خدا نیاره روزیو که بخواهیم مجلس و دولت را ... کنیم، کاری کنیم که تمام نماینده ها و دولتمردان منحرف ...
از ما گفتن بود .............
دست این نماینده را هم ... میکنیم تا دیگه چک کشی تو گوش بسیجی یا مردم از یادش برود
ای نماینده بدان که پرقدرت ترین افراد بسیجیها هستند ولی زورمونو میزاریم تو میدان فتنه استفاده میکنیم مثل فتنه88
سلام
بسیجی کتک میخورد ولی دست از آرمان و انقلابش برنمیدارد
دشمن میزند، منافق می زند ، نماینده مجلس هم میزند
اما بسیجی در دفاع از آرمانش محکم تر می شود
آنها به خیالشان این سیلی ها اثر دارد
بلی اثر دارد ولی اثر عکس
چون سیلی آنها در برابر آرمان بسیجی قطره در برابر دریاست
بسیجی محکم باش
لبخند بزن
ولی مشتت را گره کن
بند پوتینت را ببند
تو لشگر صاحب زمانی
پس آماده باش آماده باش
دشمن فقط از تو میترسد
نه از نماینده مجلس
کاش میزد تو گوش من تا میفهمید یک من ماست چقد کره داره!
Iran, Islamic Republic of
اگر خبرتان درست است و دروغ نيست و آن نماينده را ميشناسيد چرا نامش را نمي بريد مردم بدانند كه به چه تحفه خودخواه راي داده اند تا در انتخابات بعدي چشمانشان را درست باز كنند و درست انتخاب كنند؟
سابقه اصولگرایی یا اصلاح طلبی یا امتی بودن ایشان را از دانشگاه شیراز سوال کنید
روستائيان هم ظاهرابه ايشان راي ندادند با توجه به اينكه ايشان رئيس كميسون كشاورزي مي باشند وراي ايشان با توجه به مرحله قبلي خيلي كمتر بود به خاطر غروور بيش از حد و حمايت از دفتر دارش
اصلا كاري با بسيجي بودن ونيودن شخصي كه قصد اجراي قانون را داشته نداريم كار اين نماينده كه منتخب مردم بوده خيلي زشت بوده و بايد محاكمه بشه
دوران قلدر بازيا و لات بازيا ديگه تموم شده
اقدام این برادر بسیجی با مدیریت درست فرماندهانش و هماهنگی قبلی و لحاظ و توضیح دادن قبلی به این برادر که اگر مسولان ارشد خواستند وارد شوند چگونه با آنها برخورد شود که هم جایگاهشان نزد مردم شان گذاری شود وهم مسائل امنیتی رعایت گردد لازم بوده است واگر دقت نکرده اند هردو هم نماینده کم حوصله وهم فرماندهان مقصر و نه مغرض در این قضیه مسوول اند مگر اینکه دستور داده باشند از قصد جلو همه را بگیرد
این نماینده انسان متشخص و متدینی است بخاطر یک خطا نباید اینجوری به او حمله کرد. اصلا از کجا معلوم که این بسیجی گیر الکی به او نداده باشد؟
Iran, Islamic Republic of
شاید مقصر بسیجی باشد که می شناخته ولی عمدا قانون بازی درآورده ولی از یک نماینده مجلس بسیار بدور است که چنین رفتاری از خود نشان دهد باید به این نماینده شآ نیت آموزش داد وبه آن بسیجی عدم لج بازی البته اگر می شناخته
به سرعت باید به اعتبار نامه ی این فرد اعتراض و او را از خانه ملت بیرون انداخت.امثال این فرد لیاقت و ظرفیت لازم برای انجام این وظایف را نداشته و فراموش می کنند که آنها تنها نوکر و خادم ملت می باشند.
خیلی هم کار خوبی کرده!
United States
این بسیجی عزیز دل برادر که خیلی هم بابصیرت هست و در انتخابات هم حضور داشته نماینده ی شهرش رو نمی شناخته؟!
این نماینده ...از همون قشری که با خرج پول و چلوکباب نماینده شدن و از این جماعت ...که یکشبه به همه چیز رسیدن چنین حرکت زشتی دور از انتظار نیست فقط دوست داشتم من به جای اون بسیجی بزرگوار بودم تا یک درس حسابی به اون ...می دادم.
Latvia
ازنمایندگان بیش ازاین انتظاری نداریم ... کجای دنیاجلوی ولی نعمتشان رامیگیرن!!!؟
سلام
واقعا برای کسانی که با رأی این مردم و از طرف خود مردم به جایی میرسن و همه چی یادشون میره که چی بودن و چی شدن متأسفم این افراد نمیتونن قابل اعتماد باشن از مسئولین تقاضا داریم از حضورشون تو نهادهای اصلی جلوگیری کنن
از طرف همه ی دوستانمون تقاضا داریم اجازه ندن که از خون برادران شهیدمون برای رسیدن به اهداف مادی و دنیوی استفاده کنن
لطفا این قضیه را پیگیری کنید
با سلام
کاش مسجد ...هم بسیجی داشت
Iran, Islamic Republic of
در جواب یکی از نظرات
دوست عزیزی که گفتی ما بسیجیا اگر بخواهیم مجلس و دو لت و ... رو فلان میکنیم اگر دقت کنی میبینی خود شما خیلی بی جنبه تر از اون مسئول هستی که به رخ میکشی
قدرتتونم تحت نظارت ...به رخ نکش لطفا
بسیجی واقعی کسیه که خودشو از مردم بدونه و برای منافع شرعی و به حق مردم و برای اسلام سینه بزنه و نه برای غیر از این دو.
برای سلامتیه بسیجی های واقعی و گمنام صلوات
Iran, Islamic Republic of
سلام
هرکی مقصر بوده یا نبوده، ما اینو می دونیم که:
اولا قانون برا همه است، -چه اینکه بنده خدا می شناخته و یا نمی شناخته است- مخصوصا برای خواص و به ویژه برای نماینده ای که قرار است شان قانون گذار داشته باشه
ثانیا کار این آقا نماینده کاملا فاقد توجیه، اشتباه و به دور از شان نمایندگی بوده، واقعا باید اظهار تاسف کرد

مردم ... به خاطر رویکردهای ایشون و برخی از اقدامات نمایندگی شون، از همون دوره اول به بعد تقریبا دیگه به ایشون رای ندادند، و متاسفانه باز هم با اختلاف کمتر از 2000 رای نسبت به نفر سوم رای آوردند، آقای زاکانی شما که خودتون نماینده و بسیجی هستید لطفا پیگیری فرمایید، والا بر نظام، انقلاب و بسیجیانش جفا خواهد رفت، آیا شما راضی به این جفا خواهید بود؟
ما از جناب آقای آقاطهرانی بعنوان نماینده جبهه پایداری و از جناب آقای زاکانی بعنوان نماینده جبهه متحد خواستاریم به این مساله رسیدگی کنند و نتیجه آن را متعاقبا در رسانه ها اعلام کنند
نماینده مجلسی که قانون را نمیفهمد چگونه میخواهد قانونگذار باشد؟
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که بسیجی را میزند معلوم است که هوا و هوس و رذایل اخلاقی نظیر :غرور ، غضب ؛جاه طلبی و...بر او چیره شده است.
مگر ما نيروي انتظامي نداريم كه اين بسيجيان ... شده اند
دمت گرم نماينده ...
Iran, Islamic Republic of
وکیلی که طاقت چند دقیقه ماندن پشت درب برای اجرای نظم رانداردبایستی ...را کنار ...رضاخان میرپنج جستجو کرد.از این آقای مثلاً نماینده سوال کنید هنگامی که در شهر شما اغتشاش شود و همه شهر در آتش و خشونت می سوزد تنها امید شما برای حفظ تاج و تختتان کجاست؟ ای اف بر مسولین قدرنشناس خودشیفته.
United States
من اگه اونجا به عنوان یک آدم عادی این صحنه رو میدیدم ، اون نماینده رو اینقدر میزدم تا سیاه و کبود بشه
بعضی هاشون اينجورين متاسفانه كلارئيس جمهور هم نميتونه به يه نماينده حرف بزنه چه برسه به يه بسيجي كه دستش جايي بند نيست..