پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تشریح آخرین وضعیت پرونده سیگار مارلبرو

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 436735
سخنگوی قوه قضائیه گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت آقای مطهری که مربوط به حوادث شیراز است، صبح فردا برگزار می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام محسنی اژه ای در هشتاد و دومین نشست خبری خود گفت: بر اساس تصمیم گیری شعبه رسیدگی کننده به پرونده حادثه شیراز مقرر شده است فردا ۱۳ مرداد اولین جلسه رسیدگی مربوط به حوادث شیراز که در آن آقای مطهری نماینده مجلس شاکی است، برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین در پرونده سیگار مارلبرو که چندی قبل در دستگاه قضا رسیدگی به آن آغاز شده بود و بسیار مورد سئوال خبرنگاران قرار می گرفت اعلام می کنم در این پرونده برای ۷ نفر از متهمان کیفرخواست صادر شده در صورتی پرونده برای دیگر متهمان که همچنان در حال تحقیق قضایی هستند مفتوح است.

محسنی اژه ای ادامه داد: پرونده این افراد به دادگاه می رود تا پس از تعیین وقت جلسات رسیدگی برای متهمانی که کیفرخواستشان صادر شده حکم نهایی صادر شود.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به دستور عفو متهمان ضد امنیتی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: ۲۰ نفر از متهمان ضد امنیتی همزمان با عید سعید فطر مورد عفو رهبری قرار گرفتند که از این تعداد ۱۶ نفر از زندان آزاد شدند و مدت حبس ۴ نفر نیز کاهش پیدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *