جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

حمایت بی اندازه اسرائیل از نشریه شارلی

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 404037
لیبرمن در اجتماع اعضای حزب خود به آنان توصیه کرد که با خرید عمده این نشریه، ضمن کمک مالی به دست اندرکاران آن، نسخه های خریداری شده را به صورت رایگان در میان مردم پخش کنند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «آویگدور لیبرمن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با حمایت از نشریه شارلی ابدو فرانسه که اقدام به نشر کاریکاتورهایی در توهین به نبی مکرم اسلام(ص) کرده بود؛ خواستار وارد کردن این نشریه به اراضی اشغالی شد.

رادیو اسرائیل در ادامه این گزارش آورده است: وی که رئیس حزب "خانه ما اسرائیل" نیز است؛ در اجتماع اعضای حزب خود به آنان توصیه کرد که با خرید عمده این نشریه، ضمن کمک مالی به دست اندرکاران آن، نسخه های خریداری شده را به صورت رایگان در میان مردم پخش کنند.

لیبرمن با بیان این که ترسی از مسلمانان تندرو نداریم، خاطرنشان کرد: ما از ترس آنان آزادی بیان را در اسرائیل محدود نخواهیم کرد(!).

گفتنی است، شرکت انتشاراتی ستمتاسکی (Stematsky) اسراییل، پیش‌تر تصمیم گرفته بود که به صورت عمده نشریه شارلی ابدو را خریداری کرده و در اراضی اشغالی بفروشد که از ترس واکنش‌های غیرمترقبه فلسطینیان از این اقدام خودداری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *