جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

هشدار های پلیس راهور به مسافران

دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 414838
ترافیک در جاده چلوس کرج همچنان ادامه دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سازمان هواشناسی در پیش بینی خود در مورد وضعیت هوای کشور، نسبت به بارش شدید باران، بالا آمدن آب سطح رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر کوهستانی در بخش‌هایی از زاگرس، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هشدار داد.

بر اساس اعلام هواشناسی بارش‌ها در تهران، قزوین و استان البرز نیز از شدت زیادی برخوردار خواهد بود.

نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان می‌دهد که به تدریج از بارش‌ها در مناطق شمالی و غربی کشور کاسته شده و از فردا عمده بارش‌ها در شرق و مرکز کشور خواهد بود.

همچنین در پی بارندگی‌های اخیر برخی مناطق کشور با کاهش شدید دما نیز مواجه خواهند بود که اکنون گزارش‌ها از مشهد نشان می‌دهد دمای هوای این شهر ۱۴ درجه و دمای تهران ۵ درجه کاهش داشته است. طبق هشدار هواشناسی امشب در تهران و خوزستان وزش باد شدیدی را شاهد خواهیم بود و وزش شدید باد در خوزستان به پدیده گرد و غبار منجر خواهد شد.

سرهنگ رحمانی سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور هم اعلام کرد: در محورهای استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد،کرمانشاه، گیلان، مرکزی، مازندران و سمنان بارش باران وجود دارد و سطح جاده لغزنده است، بنابراین رانندگان باید سرعت وسیله نقلیه خود را کم کرده، فاصله طولی مناسب از وسیله نقلیه مقابل خود گرفته و اقدام به سبقت نکنند. توصیه می‌شود سفرهای بازگشت مرحله دوم نوروزی به روزهای پایانی هفته موکول نشود.

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور در پایان از همه رانندگان تقاضا کرد که پیش از شروع سفر از طریق شماره‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ وضعیت به‌هنگام راه‌های کشور را مطلع شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *