جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ابلاغ سیاست‌های‌کلی مسکن اجتماعی

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 387730
واحدی گفت: سیاست‌های کلی طرح مسکن اجتماعی به ما ابلاغ شده ولی هنوز برنامه و برش استانی اجرای این طرح به ما ارائه نشده است.
به گزارش جهان؛ فریبرز واحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه سیاست‌های کلی مسکن اجتماعی به ما ابلاغ شده است گفت: تاکنون برنامه و برش‌های استانی اجرای این طرح به ما ارائه نشده است.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن اجتماعی از طریق دستگاه‌های کمیته امداد، بهزیستی و انجمن خیرین مسکن‌ساز اجرا می‌شود گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای بهتر این طرح منعقد شده است.

واحدی در ادامه یادآور شد: تاکنون ساز و کار اجرایی این طرح صورت نگرفته و منابع مالی مربوطه نیز در بودجه باید دیده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه به افزایش تسهیلات خرید و ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: افزایش تسهیلات خرید مسکن برای توانمندسازی بخش تقاضا صورت گرفته است.

واحدی در ادامه اظهار کرد در حوزه عرضه نیز افزایش تسهیلات را بافت فرسوده قرار داده‌ایم که با این اقدام بتوانیم بافت‌های ناپایدار را ساماندهی کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: با نوسازی بافت‌های فرسوده تعادل بین عرضه و تقاضا ایجاد می‌شود و از سویی دیگر با راه‌اندازی صندوق‌های زمین و ساختمان قدرت خرید مردم افزایش می‌یابد و فعالیت انبوه‌سازان در این حوزه افزایش می‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *