چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

تونل‌هاي مقاومت به تل‌آويو هم خواهند رسيد

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 377236
سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا هم برای بقایش تضمین ندارد گفت: كرانه باختري مسلح خواهد شد و تونل‌هاي مقاومت به تل‌آويو هم خواهند رسيد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در كنگره ۱۰ هزار شهيد اصناف با اشاره به پيام رئيس جمهور آمريكا به نتانياهو مبني بر كشتار كودكان و مردم بي‌گناه اظهار داشت: نتانياهوي ملعون وقتي پيام‌هاي رئيس جمهور آمريكا را در اين‌باره شنيد گفت شما چه تضميني مي‌دهيد كه پس از پايان دادن به اين كشتارها كرانه باختري مسلح نشود و كانال‌هاي مقاومت به اين كرانه نرسد.

وی افزود: من به نتانياهو مي‌گويم آمريكا كه ۳۵ سال است از رئيس جمهورش تضمين مي‌گيرد در اين ۳۵ سال سرشكسته‌ترين كشور است. من تضمين مي‌كنم كه كرانه باختري مسلح خواهد شد و تونل‌هاي مقاومت به تل‌آويو هم خواهند رسيد. بنابراين زير پاهايت را نگاه كن. علاوه‌بر اين،من تضمين مي‌دهم كه روزي تلويزيون‌ها خبر خواهند داد كه قايق‌هاي صهيونيست‌ها در حال فرار به جزيره قبرس و جزاير مجاور غرق شده‌اند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: آمريكا خودش هم براي بقايش تضمين ندارد و اكنون رسواترين كشور دنياست، اگرچه شعار ليبرال دموكراسي مي‌دهد اما اوضاع بدي دارد.
سردار نقدی همچنين تأكيد كرد: منتظريم كه رئيس‌جمهور در اجلاس آينده سازمان ملل چنان سيلي‌اي به گوش آمريكا بنوازد كه همه دنيا آن را بشنوند.نظام اسلامي هميشه از مظلوم دفاع مي‌كند و با ظالم در حال جنگ خواهد بود.

وی در بخش ديگر سخنان خود افزود: شهدا همواره از ما مي‌خواهند كه بايستيم و مقاومت كنيم. اكنون نيز مهمترين رسالت بازاريان و اصناف جهاد فرهنگي و اقتصادي است. آن‌ها مي‌توانند در حوزه اقتصاد با تقويت توليد ملي و كمك به توليدكنندگان و همچنين تهيه نكردن كالاهاي اروپايي و آمريكايي و تحريم كالاهايي كه كشورهاي حامي رژيم صهيونيستي آن را مي‌سازند، در اين حوزه فعاليت داشته باشند. امروز اقتصاد اين كشورها بسيار شكننده و ورشكسته است، بنابراين بايد همت كنيم تا به اين مهم برسيم.

رييس سازمان بسيج مستضعفين همچنين با اشاره به اينكه مكتب اسلام انسان‌ها را در هر قشر و كسوتي كه باشند براي تعالي و كمال مي‌خواهد، گفت: تعالي و به اوج رسيدن تنها مخصوص علما و رزمندگان نيست، بلكه همه آن‌هايي كه براي خدا و دين كار مي‌كنند نيز داراي اين جايگاه خواهند بود.

سردار نقدی خاطرنشان كرد: هنگامي كه انقلاب به پيروزي رسيد، آمريكا دست به ترور زد و در كنار همه شهداي بزرگ مانند شهيد مطهري بازاريان نيز از جمله نخستين افرادي بودند كه ترور شدند و به شهادت رسيدند. همان‌طور كه رهبر معظم انقلاب بيان فرموده‌اند بازار لشكر مردمي اسلام در مقابل استكبار است.

وی همچنين در بخش ديگري از سخنانش گفت: بازاريان و اصناف در بخش فرهنگي نيز مي‌توانند بسيار اثرگذار باشند به طوريكه آن‌ها حتي مي‌توانند مانند مدرسه نقش مهمي را در تربيت جامعه‌ داشته باشند. آن‌ها می توانند در بُعد حجاب، حركت به سوي اعتنا به نماز و توليد لوازم‌التحرير‌هاي مناسب براي فرهنگ جامعه اسلامي ما نقش‌آفرين باشند. همه اهتمام شهداي ما در عرصه‌هاي اقتصادي اين است كه در مقابل ظلم كوتاه نياييم و بايستيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *