پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سجادی: پایان عارف، پایان اصلاحات است

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 458038
سخنگوی جبهه پیروان عدم حمایت اصلاح‌طلبان از عارف را مؤید پایان هویت جریان اصلاح‌طلب عنوان کرد و گفت: اصلاح‌طلبان اگر ناطق و لاریجانی را جذب کنند نشان‌دهنده بحران مدیریتی و هویتی در این جریان سیاسی است.
به گزارش جهان، سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان در گفت‌وگو با فارس بابیان اینکه اصلاح‌طلبان از بحران هویت رنج می‌برند، اظهار داشت: آن‌ها جدیداً با کلیدواژه‌هایی صحبت از حمایت از قانون و نظام می‌کنند درحالی‌که مردم‌فریب لفاظی‌های آن‌ها را نمی‌خورند چراکه اصلاح‌طلبان هنوز مرز خود را با فتنه جدا نکرده‌اند.

سجادی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در حمایت از آقای لاریجانی و ناطق قصد خیر ندارند و اگر هم این افراد را جذب کنند این نشان‌دهنده بحران مدیریتی و هویتی در این جریان سیاسی است و نشان می‌دهد که آن‌ها از رهبر بانفوذ کاریزماتیک در بین مردم برخوردار نیستند.

سخنگوی جبهه پیروان عدم‌حمایت اصلاح‌طلبان از عارف را مؤید پایان هویت جریان اصلاح‌طلب عنوان کرد و گفت: بی‌سر بودن اصلاح‌طلبان آن‌ها را دچار بحران کرده و این بحران به هویت اصلاح‌طلبی نیز تعمیم داده‌شده تا جایی که به دنبال جذب آقای ناطق و لاریجانی هستند.

وی با تأکید بر اینکه فلز افرادی همچون ناطق و لاریجانی اصولگرا است، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان به دنبال شکاف در جریان اصولگرایی هستند و از هر وسیله‌ای برای ایجاد تفرقه در جریان رقیب استفاده می‌کنند اما باید بدانند که افرادی همچون ناطق و لاریجانی باهوش‌تر از آن هستند که فریب در باغ سبز اصلاح‌طلبان را بخورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *