پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مادربزرگوار شهیدان کشوری به فرزندان پیوست

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 409735
حاجیه‌خانم فاطمه سیلاخوری مادران شهیدان کشوری دقایقی پیش در بیمارستان شفای ساری دار فانی را وداع گفت و به ۲ فرزند شهیدش پیوست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرحومه فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان رشید سرلشکر احمد کشوری از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیجی محمد کشوری شامگاه پنجشنبه و در آستانه ایام سوگواری فاطمیه(ع) در بیمارستان شفای ساری درگذشت.

مرحوم سیلاخوری که ۴ روز پیش بر اثر عارضه سکته مغزی به کما رفته بود پس از انجام مراحل درمانی در بیمارستان‌های رازی قائم‌شهر و شفای ساری امشب دارفانی را وداع کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحومه فاطمه سیلاخوری که نقش اساسی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و مبارزات انقلابی در مازندران، تهران و شهرهای مذهبی ایران داشته در راه‌اندازی شهرستان تازه‌تأسیس سیمرغ به مرکزیت شهر کیاکُلا نقش داشته است.

علی کشوری فرزند شهید احمد کشوری و نوه این مادر شهیدان خبر فوت مادربزرگ خویش را تأیید و اعلام زمان تشییع پیکر مادر شهیدان کشوری را به زمان بعدی موکول کرد.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *