سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۹
۲۵
به بهانه ادعای واهی مدعیان حقوق بشر

حمایت رسانه‌های ضدانقلاب از یک تروریست/ «سامان نسیم» کیست و چه جنایاتی کرده است؟

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 409032
هرچند رسانه‌های حقوق بشری با اخبار ساختگی به دنبال نشان دادن چهره‌ای مظلوم از اعضای گروهک پژاک هستند؛ اما نگاهی به خانواده‌های قربانیان جنایت‌های این گروه می‌تواند پاسخی برای همه ادعاهای آن‌ها باشد.
حمایت رسانه‌های ضدانقلاب از یک تروریست/ «سامان نسیم» کیست و چه جنایاتی کرده است؟
به گزارش جهان، شبکه اطلاع رسانی دانا نوشت: اواخر خردادماه سال ۹۰ بود که نیروی زمینی سپاه دست به یک سلسله عملیات برای برقراری امنیت در منطقه شمالغرب زد.

اگرچه سابقه جهاد برای برقراری امنیت در مناطق کردنشین در انقلاب اسلامی به ماه‌های اول پیروزی انقلاب بر می‌گردد اما این بار با وجود گذشت بیش از سه دهه از آن سال‌ها، یک بار دیگر پاسداران انقلاب باید خون خود را برای امنیت هموطنان کُرد هدیه می کردند.

فتح قله‌های امنیت در شمالغرب البته به راحتی نبود چراکه گروهک‌های ضدانقلاب با حمایت‌های همه جانبه اطلاعاتی و حتی لجستیکی غرب (به سردمداری آمریکا) این بار با تمام توان آمده بودند تا خاک بخشی از ایران را به توبره بکشند.

این عملیات‌ها که در نیمه اول سال ۹۰ انجام شد، تا اواخر شهریور به طول انجامید تا نهایتا با تقدیم ده‌ها شهید و جانباز، بار دیگر امنیت به منطقه بازگشت و گروهک‌های ضدانقلاب مجبور به ترک خاک ایران شدند.

در این زمان مردم این منطقه به خاطر نبود جاده از امکانات کمی برخوردار بودند و برای همین بولدوزر هایی برای ساخت جاده به این منطقه فرستاده می شد که در نهایت با بمب گذاری کنار جاده ای و عملیات های دیگر این بولدوزر ها توسط این گروهک تروریستی منفجر می شدند.

این اقدامات در حالی بود که گروهک تروریستی پژاک که از پ.ک.ک جدا شده بود ادعای احقاق حقوق مردم منطقه را دارد ولی بارها در گردنه ها با راهزنی از مردم منطقه برای آنها مشکلاتی فراهم و یا آنها را می کشتند.

در این میان عده ای از آنها با فریب مردم و جذابیت‌های جنسی اقدام به جذب جوانان به ویژه دختران فراری می شدند و از این طریق جوانان این منطقه را گمراه کرده و به سمت خود می کشاندند.

با تلاش های گسترده نیروی زمینی سپاه در این منطقه در نهایت گروهک پژاک از این منطقه خارج شد و در نهایت امنیت در این منطقه حاکم شد که البته این امنیت به قیمت خون چندین شهید از سپاه و اهل سنت در منطقه برقرار شد.

سنگر مزدوران پژاک در دل کوه


یکی از تونل های کوهستانی تروریست ها

یکی از مزدوران پژاک

در آخرین عملیات ها علیه این گروهک تروریستی و خرابکار در این منطقه، یکی از اعضای این گروهک موفق به خودکشی نشد و به دست نیروهای سپاه افتاد.

سامان نسیم جوانی ۱۸ ساله بود که از طریق یکی از آشنایان خود که کار وی مشروب فروشی بود به این گروهک معرفی و پس از دیدن آموزش های لازم در این گروهک در مبارزه با نیروی زمینی سپاه به کمک پژاک آمد.

به گفته یکی از شاهدان عینی هنگام دستگیری این فرد یکی از نیروهای سپاه به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شده بودند و این در حالی بود که این عضو پژاک تا آخرین تیرهای خود را علیه نیروهای سپاه به کار گرفته بود و هیچ گلوله‌ای در خشاب او باقی نمانده بود.

سنگر تک تیرانداز مزدوران پژاک

در همین حال برخی از سایت ها به دنبال حاشیه سازی برای کشور ادعا می کنند که سامان نسیم خودش به سپاه تسلیم شده است و اعدام وی خلاف حقوق بشر است.

این سایت ها با استناد به گریه ها و ناله های مادر سامان نسیم در فراق پسرش خواستار آزادی وی شده اند.

باید از این سایت ها و افرادی که تفکرهای این چنینی دارند سوال کرد که آیا شهادت نیروهای ارتش که برخی از آنها حتی موفق نشدند نوزاد تازه به دنیا آمده خود را ببینند، خلاف حقوق بشر نبود؟

آیا تهدید و ارعاب مردم و راهزنی های مداوم آنها از مردم آن منطقه خلاف حقوق بشری نبوده و این عضو پژاک چه توجیهی برای تیراندازی به روی مردم مظلوم و نیروهای سپاه دارد؟ [۱۹۷۸۶۳]
به عنوان مثال شهید سید محمود موسوی از شهدای یگان ویژه نیروی زمینی سپاه (صابرین) است که سال گذشته در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات شمال غرب کشور به شهادت رسید.

این شهید یک نوزاد داشت که اکنون باید یک عمر درد بی پدری را تحمل کند؛ آیا حقوق بشر می تواند حقوق از دست رفته این کودک را جبران کند و چرا مراجع حقوق بشری چشمان خود را بر روی یتیمی این کودک می بندند؟


همسر این شهید در جایی گفته است: به یقین شهادت ایشان لطف الهی است که شامل شان شده، اما دوری ایشان برای بنده و فرزند خردسال مان خیلی سخت است. هر کجای این خانه را که نگاه می کنم حضورش را احساس می کنم. تحمل درد فراغ ایشان برایم بسیار سخت است. صدیقه نیز دل تنگ پدرش است هر وقت عکس او را می بیند، بی تابی می کند، اما نمی داند که دیگر نمی تواند در آغوش مهربان پدر آرام گیرد.

مصطفی (کمیل) صفری تبار دیگر شهیدی بود که تنها یک سال از ازدواجش نگذشته بود که به درجه رفیع شهادت نائل شد.


او به‌اتفاق چند نفر از دوستانش، بالاترین جایگاه خدمتی را در یگان ویژه صابرین می بینند، گرچه سعی داشت، ثبت نام در یگان ویژه صابرین را از خانوده اش مخفی نگهدارد و یا اینکه خدمت در آن را سهل و آسان معرفی کند، اما برای رسیدن به آن، بسیار تلاش کرد. می دانست که خدمت در یگان ویژه صابرین، علاوه بر قدرت معنوی به قدرت جسمی هم احتیاج دارد. شهید مصطفی ملایی شهید مصطفی ملایی رییس هیئت رزم آوران شهرستان سردشت تابستان سال ۹۰ در درگیری با اشرار ضد انقلاب (پژاک)در راه حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ آسایش مردم کشورش به درجه رفیع شهادت نائل شد.





که تنها دو ماه بعد از شهادتش کودک او پا به گیتی نهاد؛ مهنوش تا پایان عمر تنها یک قاب عکس از پدر خود خواهد داشت. مهنوش دو ماه پس از شهادت پدرش


-شهید مصطفی ملایی- به دنیا آمد مهنوش و پدربزرگش با قاب عکس پدری که هرگز ندید شهیدان خضر اشک شیرین و عبداله ملکاری دو تن ا زدیگر شهدایی هستند که در منطقه سردشت در درگیری با نیروهای پژاک به شهادت رسیدند؛


این شهدا برای دفاع از مردم منطقه خود حاضر شدند جان خود را از دست بدهند اما وجبی از خاک کشور در دست این گروهک تروریستی باقی نماند. سانا دختر شهید عبدالله ملکاری همسر و فرزند شهید خضر اشک شیرین وقتی رحمت دادوند شهید شد پسرش شایان ۶ ساله بود و دخترش شیما یک و نیم ساله





نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا سخته ... خصوصا اون عکسی که دختر شهید و پدر برزگش در حال اشک ریختنه
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
لعنت بر مزدوران و منافقین داخلی و خارجی
ترلان
سلام خدا بر شهیدان که به سعادت عند ربهم یرزقون نائل شدند و لعنت خدا بر بیدینان سفاک مزدور ناجوانمرد
كوروش
United Kingdom
بيش باد تا قيام قيامت....
یکی
لعنت خدا بر مزدوران داخلی و خارجی
روح همه شهدای عزیز شاد
بعضی از عکس هاش دلگیر کننده بود
یادشون گرامی
Iran, Islamic Republic of
خداوند روح همه انها را شاد و به بازماندگان انها صبر عنایت کند.
منصور پ
Iran, Islamic Republic of
یک عده بی سوادو......
اصلاح طلب ها برانداز هستند
رشید
برای دفاع از کیان کشور نابودی هر مزدور و جاسوس و وطن فروش در هر لباس و دسته و یا سازمان مشروع بوده است(بندی از اسنادمشترک سازمانهای نظامی امنیتی کشورهای غربی)
پس با توجه به اصول شناخته شده در خود کشورهای غربی - دستگیری و اعدام فرد مسلح و آدم کش پس از طی مراحل دادرسی و قانونی اجازه از بیگانگان نمی خواهد-درود بر پاسداران و ارتشی های مرزبان ایران
رادارگریزجهنمی
Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام. گور پدر حقوق بشری که مدافعش آمریکا و ضد انقلاب باشد. به ذستور قرآن عمل کنید.
خیلی غصه این نوزادان را نخورید!در عوض حقوق ماهیانه دارند،سهمیه کنکور و خیلی امکانات رفاهی که قابل شمارش نیستند!
خاک بر ...... با این نوع تفکرت !!!!!!!!!!!!
انگار تو حاضری پدرت رو به این چیزا بفروشی!
مطمئنی پدر و اصل و نسب داره این شخص؟
حتما تو هم از همان وابستگان به بیگانه هستی هیچ انسان عاقلی اینطور فکر میکند .
Romania
مطمئنا این نوع تفکر ناشی از تعلقات شدید دنیوی و ما دعا میکنیم شما به مقصد و منظور اصلیت که همان اربابان غربی و صهیونیستی و نزدیکترین زاییده شون یعنی داعش برسی ...آمین
بلوط
Romania
کاش باباتو برادرت از دست می دادی کاش به حق این خونهای که در راه امنیت تو وخانواده امثال تو ریخته شد
پدر برادرت را از دست می دادی تا ان موقع متوجه میشدی سهیه یعنی چه،حقوق ماهیانه یعنی چه. گرجه از امثال تو که با جونشان بخاطر پول هم معامله می کنند بعید نسیت با دست خودت سر به نیستشان کنی
ابوالفضل
شاید هم شما حاضری باباتو به این چیزها بفروشی؟ نه؟
رادارگریزجهنمی
Iran, Islamic Republic of
با این استدلال مسخره، تو حاضری کشته بشی در عوض نوزادت همین امکاناتی که گفتی داشته باشه؟ امثال تو که ..رف ندارند ( ش بود خودم نقطه چین کردم) شلوارشان در صدکیلومتری مرز بارانی می شود.
علیرضا
دوست عزیزی که می گی غصه نوزاد رو نخوریم اگه تو راست می گی و غیرت داری برو تو هم تو جنگ با پژاک شرکت کن اگه مردی فرزندای تو هم از امکانات استفاده کنه. نمی دونم شاید از این گروه شیطانی باشی و یا تو استانهای بربخوردار از امکانات ولی ما مرز نشینیم طعم ترس و ترور و نا امنی رو کشیدیم برای همین مدیون شهدا و ممنون امنیت بوجود آمده هستیم.
به هر حال در شهادت همیشه بازه می تونی تو هم خواستی از امکانات برخوردار باشی .
عمو
پیشنهاد میکنم خودتم بری کشته بشی که به بچه هات یه چیزی برسه ببینم حاضری یا نه؟
امیر
بابا تو دیگه چه جونوری هستی!
آدم حالش بهم میخوره از اظهارنظر پوچ و بی ارزشت.
اگه راست میگی، خوب توهم برو شهید شو تا همین امتیازات رو به بچه هات بدن!.
هرچند شهادت لیاقتی میخواد که نصیب امثال تو هرگز انخواهد شد.
حسن
روحاني مچکریم
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر همه شهدا