پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۱۱

دلیل ظاهر‌متفاوت محسن‌رضایی در روز‌قدس

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 372330
محسن رضایی با انتشار دلنوشته‌ای با عنوان «چرا لباس سپاه پوشیدم؟»، علت حضور خود در راهپیمایی روز قدس با ظاهری متفاوت را بیان کرده است.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از تابناک، در دلنوشته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خوانیم:

«کجا رفت آن صمیمیت‌ها، آن برادری‌ها، آن اعتمادها؟

کجا رفت آن شهادت‌طلبی، آن مجاهدات بدون ادعا؟

کجا رفت آن دست محرومان را گرفتن؟

کجا رفت اجابت فریادهای "یا للمسلمین"؟

کجا رفت آن شعارهای حمایت از مستضعفین و پابرهنه‌ها؟

از حقیر سوال شد که چرا لباس پاسداریِ بدون درجۀ سال‌های اول انقلاب را در راهپیمایی روز قدس پوشیدی؟

یک کلام خواستم بگویم: برگردیم به ارزش‌های انقلاب، برگردیم به صفا و صداقتِ روزهای آزادی خرمشهر، برگردیم به برادری­‌ها، برگردیم به فضای رفع محرومیت، برگردیم به سلامت اقتصادی روزهای اول انقلاب، برگردیم به وحدتِ روزهای بعد از شهادت شهید بهشتی. به راستی در کشور چه چیز کم داریم؟

رهبری و نظامی داریم که همچون نخ تسبیح، همۀ ما را گرد یکدیگر جمع می‌کند. ملتی داریم که پانصد میلیون جمعیت را در کل منطقه می­‌تواند اداره کند. معادن و منابعی داریم که قادر است یک میلیارد جمعیت را رفع نیاز کند. دین و مذهبی داریم که می‌تواند قلوبِ سخت‌ترین دشمنانِ بشر را تسخیر کند. البته نمی‌گویم خدای ناکرده تمام ارزش‌های انقلاب از دست رفته، که اگر چنین بود محاصره اقتصادی نمی‌شدیم و غرب و اسرائیل با ما خصومت نمی‌ورزیدند، بلکه می‌خواهم بگویم که تنها راه جهشِ این انقلاب و رفع مشکلاتِ ناشی از فساد و تبعیض و فقر در کشور، فقط و فقط بازگشت صادقانه و گسترده به ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید از مسئولان و جناح‌های سیاسی کشور آغاز شود. ارزش‌های انقلاب، تنها ساده‌زیستی و استکبارستیزی نیست؛ برادری، شهادت طلبی، صداقت و صمیمیت و نیز حفظ بیت المال و ... همه و همه جزء لاینفک ارزش‌های انقلابند. همه ارزش­‌های انقلاب را باید با هم ببینیم.

آری، لباس سپاه پوشیدم که هم از رزمندگان و مظلومین سوریه، فلسطین و عراق حمایت کنم و هم بگویم تنها راه نجات منطقه، این است که ما در داخل کشور، عمیقا به ارزش‌های انقلاب اسلامی برگردیم.

موج ناامنی که از سوریه و عراق شروع شده و امروز به فلسطین رسیده است اگر مهار نشود در ماه‌های آینده وارد لبنان و خلیج فارس شده و احتمالا در آن صورت به ایران هم کشیده خواهد شد.

می­‌بینید که در مذاکرات ۱+۵ در مقابل تواضع و فروتنی ایران، چگونه زیاده‌خواهی می‌کنند. آری، ما باید قوی‌تر شویم ولی تنها راه آن، بازگشت کامل به ارزش‌های انقلاب است. جامعۀ ما نیاز به آزادسازی یک انرژی بزرگ معنوی دارد که تنها با بازگشت به ارزش‌های انقلاب، این مهم، شدنی است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
آقا محسن این ها حرفهای جلیلی است که شما فقط دوستی هاش ر برداشتی یادت نره شما و ولایتی و حتی روحانی چه برخوردهای زشتی داشتید
محمد رهنما
Finland
حاج محسن دلنوشته ات به دل نشست و خدا را شکر رزمندگان جنگ تحمیلی دوباره احساس تکلیف میکنند ان هم بدون چشم داشت به مقام و منسب و درجه، انشاالله خود شما و امثال شما با همین صداقت و احساس تکلیف بتوانید تمام ان نیروها و مخلصان امام و انقلاب را دوباره بیشتر از گذشته به صحنه بیاورید و در پشت سر رهبر معظم استوار و باسلابت قدم بردارید و دشمنان داخل و خارج را از توسل به ایجاد تفرقه و تخریب و فتنه مانند ۸سال جنگ تحمیلی نا امید کنید.  
ارمیا
ممنون...
دلمان برای آقا محسن امام تنگ شده بود...
دلمان برای ژنرال محسنی که لرزه بر اندام ژنرال های بعثی و غربی می انداخت تنگ شده بود...
کاش با سپاه خدا حافظی نمیکردی برادر محسن...
ایران تو را در لباس سبز پاسداری بیشتر میخواهد...
ارمیا
معلومه آقا محسن بر خلاف بعضی آقایون که هنوز درگیر اختلافات بچه گانه داخلی هستند، شرایط حساس کنونی رو درک کرده...
محمد
آن ها که ذکر فرمودید هیچ جا نرفتن برادر
فکر میکنم شما کمی فاصله گرفته بودید عزیز
باریک اله حاج محسن
اگه همیشه همچین موضع های انقلابی بگیری همیشه تو قلب مونی
درود بر تو سرباز امام خامنه ای
بنده خدا
افرین به سردار رضایی گل گفتی تنها راه قوی شدن بازگشت کامل به ارزشهای انقلاب وهمچنین تبعت از ولی فقیه میباشد جنابعالی اگر ارتباط خود با هاشمی وخانواده او تجدیدنظر نمایید مانند گذشته دردل همه ملت ودلسوزان انقلاب جا خواهید داشت
عبدالله
برادر عزيز و رزمنده سالهاي عشق و شهادت ،از خود شروع كن
110
گاها که کتابهایی پیرامون دفاع مقدس و یا خاطرات رزمندگان و فرماندهان را مطالعه می کنم، به نقش و جایگاه ویژه آقا محسن رضایی در آن دوران پی می برم. دلم می سوزد. کاش ایشان هیچوقت این لباس مقدس را از تن در نمی آوردند.
این سوالات رو خودتون ج بدین آقا محسن !!
آقا محسن از اینکه برگشتی به اصل خود خیلی خوشحالیم. سال ها بود منتظرت بودیم!