چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۰
۳۰

انتقاد دولت راستگویان از ضرغامی بخاطر دعوت از وزیر سابق/ چه کسی مانع پخش جلسه رای اعتماد شد؟

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۴۷
کد مطلب: 322939
در جلسه اخیر هیات دولت به ضرغامی بابت حضور سید شمس الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد در برنامه پایش انتقادات مختلفی شده است.
به گزارش جهان، برخی وزرا این را یک اقدام بی سابقه دانستند که یک مقام دولت گذشته در رسانه ملی به دفاع از عملکرد خود بپردازد.

ضرغامی در پاسخ گفته این حق مسوولان دولت سابق است که به اتهامات مطرح شده پاسخ دهند.

بر اساس گزارش مشرق، با اصرار مقامات عالیرتبه دولت یازدهم از عزت الله ضرغامی، پخش مستقیم جلسه علنی مجلس در رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی انجام نگرفت تا افشاگری های نمایندگان مخالف درباره وزرای پیشنهادی انعکاس وسیع عمومی پیدا نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانستن حق مردم است! دولت با این شعار شروع بکار کرد و اکنون تنها عملکرد آن زیر سئوال بردن عملکرد دولت قبل است. یاد احمدی نژاد بخیر. وقتی که مورد انتقاد از سوی خبرنگاران قرار می گرفت می گفت که من تنها کسی هستم که می توانید به آن انتقاد کنید و او را زیر سئوال ببرید. اکنون همان تنها کس نیز دیگر وجود ندارد.
اگر پاسخ به ابهامات حق مسئولان دولت سابق است پس چرا این حق به مسئولان دولتهای قبل داده نشد؟
Iran, Islamic Republic of
دولت نهم نیامد در همان روز اول بگوید خزانه خالی است و یا اینکه دائم از ان وضعیت سیاه نمایی کند بلکه دائم می گفت ما می توانیم بسازیم اما این دولت برخلاف نص صریح رهبری مبنی بر پرهیز از سیاه نمایی از همان دوران انتخابات تا الان دائم داردوضعیت تیره و تار کشور را برای مردم تصویرسازی می کند برخلاف نام امید دائم ناامیدی و سیاه نمایی را سرلوحه کار خویش قرار داده است شما کجا یک سخن امیدافزا، یک کار توفیق آور را در این دولت شاهد بوده اید
دولت نهم سوار بر یک اسب راهوار تیز پا شد ؛ تورم 11 درصد ، نقدینگی در کنترل و کارخانجات در حال کار و بدنیال توسعه بهتر ، پروژه هایی مثل پتروشیمی های در حال ساخت و... داشت لذا بهانه ای برای نالیدن نداشت و ادعای بهبود بیشتر و عالی تر می نمود که دیدیم پس از 8 سال تورم 43 درصدی ، کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل ؛ بانک های ورشکسته و ... را تحویل دولت 11 داده که او هم جز نالیدن چاره ای ندارد!!!
مگه دولت راستگويان همه اين مسائل را نمي دانست پس چرا مسئوليت پذيرفت مجبور نبود بعد چرا وعده داد و چرا وعده 100 روزه داد براي بهبود وضعيت اقتصادي؟!! و اتفاقي جز فشار بيشتر بر مردم نيفتاد.!!!
چون جز ناله کردن کار دیگه ای بلد نیستند
حسینی
آخه این دولت شعارش راستگویی است
Latvia
بله فقط شعار
Latvia
از آقای مهندس ضرغامی درخواست می کنیم بازهم از مسوولین دولت قبل - و در صورت امکان از شخص دکتر احمدی نژاد - دعوت بفرمایند
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
یاد باد آن روزگاران یاد باد
هنوز خیلی فرصت مونده تا مردم دولت راستگویان رو بشناستد.سه سال و نه ماه
خیلیا می گفتند که دولت بعد احمدی نژاد هر چه کار بکنه بازم به پای احمدی نژاد نمی رسه.
این روزها عناوین با مصادیق خود بیگانه شده اند
با سلام و آرزوی رسوائی هرچه بیشتر دروغگویان

در راستگوئی مدعیان راستگوئی همین بس که ندانستن را حق مردم می دانند و نمی خواهند سوابق وزراء پیشنهادی را مردم بدانند!!!
اين حق نمايندگان دولت سابق است كه بيايند و از دولت سابق دفاع كنند كما اينكه اين دولت هر افتضاحی که به بار می آورد به گردن دولت سابق مي اندازد الان هم ما مردم مطمئن هستيم كه دولت و بانك مركزي مملو از ذخائر و اعتبار است خودشان آن را ريخت پاش ميكنند ولي ميگويند دولت فبلي همه پولها را هدر داده است!
Iran, Islamic Republic of
عجب اينها مگر مشكلات را نميدانستند كه مي خواستند انها را حل كنند .هر كجا گير ميكنند ميگويند مقصر قبليها بودند .
تو همین برنامه های صدا و سیما اقایون مثلا کارشناسان هنوز که هنوزه دارن 24 ساعته دولت قبلو می کوبن و حتما باید از خود اون دولت بیان و منظرات دو طرفه برگزارشه تا راستگو از دروغگو تمیز داده شود
شده ماجرای هلوکاست یکی ادعا می کند؛ بدون تحقیق و تفکر هم باید پذیرفت.
اگر ادعاها درست است خوب بگذارند وزرای سابق هم بیایند و حرف بزنند تا حقیقت بر مردم بهتر آشکار شود.
چرا صداوسیما که وظیفه اش اطلاع رسانی است زیر بار رفته و وظیفه اش راانجام نداد؟ چراباید باتحت فشارقراردادن ازسوی دولتی ها از مواضع حق عقب نشینی شود؟!
مردم فکرکنند که این دولت بیشترازآن که مردمی باشد وبرای مردم باشد دولتی است ودیکتاتورمابانه عمل می کند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي ضرغامي شما چرا ملت را از حق دانستن محروم کرديد چرا ملت نبايد اشتباهات وزراي اصلاح طلب دولت آقاي روحاني را بشناسند . شما بخاطر حق و حقيقت بايد دورغگوئي هاي بعضي از وزراء را افشا کنيد تا بيت المال صرف رشد احزاب مخالف اسلام نگردد .
Iran, Islamic Republic of
آقای ضرغامی بعد از چند سال هنوز به کسانی که در مناظره سال 88 به آنها تمت و افترا و جفا شد اجازه پاسخگویی داده نشده چطور حالا این حق به مسئولان دولت سابق داده شده ؟! البته اگر حقایق را وارونه جلوه ندهیم.
نه اينكه به رسانشون ((بي بي سي)) جواب ندادن
جناب، بعد از انتخابات 88 از همه کاندیداها دعوت شد که به تلویریون بیان و برای پاسخگویی به ادعاشون، حرفاشونو بزنن ، اما موسوی و کروبی قبول نکردند و حاضر نشدن که مقابل تلویزیون برن، و فقط محسن رضایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری حضور پیدا کرد.

دقیقا یادم هست که مجری اون برنامه هم آقای حیدری بودند.

کروبی و و موسوی حاضر نشدن به رسانه ملی خودمون برن اما سر از بی بی سی در آوردن.

ما و دولت قبل چه گناهی کردیم که شما رسانه ی خبریتون شده بی بی سی!!! و از این دعوت صدا و سیما بی خبر بودید!!!!
هان؟
صدا و سيما كار درستي كرد. ما هم از اين آمار يكطرفه دولت جديد خسته شده بوديم و باور كنيد از خدا ميخواستم يك كارشناس و مطلع از برنامه هاي دولت قبل بيايد توضيح بدهد كه چه خبر بوده. بنظر من بين اينهمه كارشناس كه هستند چه اشكالي داشت از مطلع ترين آنها كه وزير سابق اقتصاد باشد استفاده شود؟ خدا را شكر. ضرغامي متشكريم.
اینم از دولت راستگویان و یک بام و دوهواااااااااا!!!
مسعود
وزیر اقتصاد احمدی نژاد گفت که حاظرم مناظره کنم خب اگه شما استدلال و برهان منطقی برای اقداماتتون دارید برید با افراد مسئول در دولت قبلی مناظره کنید تا برای همه مردم ایران که شما ازشون دم میزنید که متعلق به همه هستید شفاف بشه قضاوت هم به عهده مردم
Iran, Islamic Republic of
دوستان.دولت راستگویان فقط در کوبیدن دولت قبل این شعار را میدهد که دانستن حق مردم است در برخی موارد مثل رای به کابینه ومذاکرات محرمانه است وحق مردم دانستن نیست
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این دولت باخستگی و امید وارد عرصه شده واین خستگی و عدم تحرک و پشتکار در وزرا به عینه قابل ملاحظه است. این دولت باید بداند مردم به شما برای حل مشکلات اقتصادی رای دادند و این مشکلات را می شناسند نیازی به واگویی و بررسی و مقصر تراشی توسط دولتمردان نیست
دردولت راستگویان وقتی ازصندوق توسعه ملی خبر میدهند معاون اول 34میگوید رئیس دفتر عدد دیگری وزیر اقتصاد 54اینها که برای بیان این مسئل بزرگ مالی نمیتوانند باهم هماهنک باشند ایا میتوانند مشکلات مردم راحل کنند هرگز.لذا مرتب دولت قبل رامقصر میداننددرحالی که دولت قبل میگفت مشکلات زیاد است ولی باهم مشکلات راحل میکنیم اینها گرانی را به اندازه چندسال انجام دادند واسمش راهم میگذارند ثبات قیمت.
Iran, Islamic Republic of
ثبات نه. اصلاح قیمتها. اینها اصلاح طلبند بی ثباتند.
علی
حجم انتقاداتی که فقط درهمین صداوسیمای به دولت احمدی نژادشد کم نبود.دربعضی ازبرنامه هاحتی نماینده ای ازدولت هم برای دفاع نبود
ببخشید حالا یه وزری اسبقی اومد و از عملکرد خودش مستند دفاع کرد.دولت چرا باید ناراحت بشه؟؟؟فکر کنم دانستن حق مردمه