جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

احتمال حضور كريمي و نيكبخت در پرسپوليس از نيم‌فصل

جمعه ۱ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 72223
حبيب كاشاني درباره‌ اين‌كه گفته بودند كاشاني پرسپوليس را جراحي مي‌كند، گفت: اينها در ادبيات من نيست. من نه طب خوانده‌ام نه پزشكي كه بخواهم فردي يا تيمي را جراحي كنم.
به گزارش ايسنا حبيب كاشاني در حاشيه ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سايپا گفت: اولويت پرداخت بدهي‌هاي پرسپوليس، طلب وينگادا سرمربي سابق تيم ماست و پس از آن مسائل شركت‌هاي خارجي، طلب مهدي واعظي و مواردي از اين دست را در دستور كار قرار خواهم داد.

وي افزود: اميدوارم هرچه سريع‌تر كادر مديريتي باشگاه به وسيله‌ انتخاب اعضاي هيات مديره تشكيل شود و بعد از آن تكليف مديرعاملي پرسپوليس نيز مشخص شود. اگر هيات مديره جديد بنده را به عنوان مديرعامل انتخاب كردند و منع قانوني نداشتم در خدمت اين هستم وگرنه پست مديريت تيم را تقديم مي‌كنم.

وي درباره احتمال حضور علي كريمي و نيكبخت در پرسپوليس از نيم‌فصل گفت: طبق قانون سازمان ليگ اگر ما يك بازيكن را از ليست خارج كنيم مي‌توانيم بازيكني را به ليست اضافه كنيم. پس از اعلام حسين هدايتي مالك باشگاه استيل‌آذين مبني بر در اختيار گذاشتن علي كريمي به پرسپوليس، نامه‌ مكتوبي را براي بررسي شرايط اين انتقال به باشگاه استيل‌آذين فرستادم و اميدوارم شرايط به گونه‌اي شود كه بتوانيم كريمي را در نيم‌فصل به پرسپوليس بياوريم و حتي اين مساله مي‌تواند درباره‌ نيكبخت واحدي هم صدق كند.

وي درباره‌ ابهاماتي كه پيرامون قرارداد دو بازيكن برزيلي پرسپوليس مطرح شده است، گفت: طبق قرارداد موجودي كه براي اين دو بازيكن در باشگاه وجود دارد، مبلغ 800 هزار دلار براي هركدام از آنها به مدت دو سال مكتوب شده است كه جمعا باشگاه پرسپوليس براي دو فصل يك ميليون و 600 هزار دلار براي اين دو بازيكن برزيلي هزينه مي‌كند. به هر حال زمان بسته شدن تيم نبودم و نمي‌دانم چه مسائلي وجود داشته است اما اين قرارداد مكتوب بوده و باشگاه به اين مقدار متعهد شده است.

كاشاني با تكذيب اين مساله كه بازي با سايپا آخرين فرصت كرانچار بوده است، گفت: اين مساله را رسانه‌ها مطرح كرده‌اند؛ چرا كه اگر پرسپوليس به سايپا مي‌باخت هم كرانچار بركنار نمي‌شد. اين آخرين فرصت او نبود. ما برنامه‌اي داريم و سعي مي‌كنيم طبق آن عمل كنيم و بحث اين بازي يا آن بازي نيست. در نظر داريم هفته‌ آينده كنفرانس مطبوعاتي با حضور من و كرانچار تشكيل شود تا به مسائل مختلف پاسخ دهيم.

وي درباره اين‌كه گفته بودند كاشاني پرسپوليس را جراحي مي‌كند، گفت: اينها در ادبيات من نيست. من نه طب خوانده‌ام نه پزشكي كه بخواهم فردي يا تيمي را جراحي كنم. ما جلسه‌اي را با كادر فني داشتيم كه مسائل مختلف مطرح شد و نتيجه‌گيري خوبي هم از آن بيرون آمد. فكر مي‌كنم اگر رسانه‌ها به اين رويه ادامه دهند، حتما من بايد فصل بعد به عنوان مربي روي نيمكت يك تيم بنشينم. قطعا با 15 روز پرسپوليس نمي‌توانم صاحب علم و دانش زيادي از فوتبال شوم.

كاشاني گفت: روزهاي خوبي را براي پرسپوليس پيش‌بيني مي‌كنم و اين برد را به هواداران اين تيم تقديم مي‌كنم. بازي خوبي بود. بازيكنان عملكرد خوبي داشتند و خوشحالم اكنون 20 امتيازي شديم و اميدوارم هرچه زودتر به صدر جدول برسيم.

به گزارش ايسنا تيم فوتبال پرسپوليس امروز در ورزشگاه آزادي با نتيجه دو بر صفر تيم سايپا را شكست داد.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *