جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

سردبیر اعتماد ملی خواستار بازداشت کروبی شد

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 63124
محمد قوچانی سردبیر روزنامه اعتماد ملی که از چندی پیش در زندان به سر می برد، خواستار بازداشت مهدی کروبی شد.

به گزارش خبرنگار جهان، کاظم جلالی عضو کمیته ویژه مجلس برای بررسی بازداشتی‌های اخیر ، با اشاره به دیدار اخیرش با محمد قوچانی گفت: قوچانی با قبول نگارش بیانیه های کروبی اعلام داشته است که مطالب و بیانیه های مطرح شده توسط مهدی کروبی و مشاورانش دیکته می شد و من فقط آنها را به نگارش در می آوردم.

وی ضمن ابراز ناراحتی از دلیل بازداشتش اعلام کرده است که "مقصر اصلی کروبی است بروید او را بگیرید هر چقدر برای کروبی محکومیت صادر کردید من نصفش را قبول می کنم."
 
گفتنی است کروبی قبل و بعد از انتخابات چند بیانیه تند در مورد تقلب در انتخابات صادر کرده بود که اشاره محمد قوچانی به این بیانیه ها بوده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینقدر این بیچاره ها را زیر فشار قرار دادند تا این خیمه شب بازی ها را درست کنند.
چه مي كند اين زندان. حضرات جهان نيوز: دور نيست آن روزي كه خود شما ها در همين زندان اوين مهمان خواهيد شد و همين الفاظ را بر زبان خواهيد آورد. خدا جاي حق نشسته است ولي شما از وجود خدا بي خبريد.
خودمانیم این جهان نیوز هم خیلی سخیف است ها! اولین بار است به آن سر می زنم. البته آخرین بار هم! تا حالا این همه دروغ و تهمت زنی را یکجا ندیده بودم! خدا قوت انشالا...
شنیدن حق برای بعضی ها سخت است.درکتان میکنم. تعجب میکنم که چرا همگی این متهمان یکجا دهن باز کردند . کسی در بین آنها نبود که اعتقاد راسخ به اتدیشه های خودش داشته باشه؟ بیچاره شما که فریب آنها را خورده بودید.
با سلام فراموش نشود كروبي تمام هم وغمش آزادي قوچاني بود
چرا ؟ منظور اصل مسئله براندازي پاك شود پس چرا اين آقايان را محاكمه نميكنيد معطل چه چيزيد اين جاسوس را بگيريد