جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۹
۶۲

دستبوس عبدالکریم سروش و فعال فتنه، مردِ در سایه معاونت قرآنی ارشاد؟ +فیلم

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 381943
دشتبانی، یکی از اعضای رسمی ستاد یکی از سران فتنه و نیز عضو شورای و مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران در جریان فتنه بود.
دستبوس عبدالکریم سروش و فعال فتنه، مردِ در سایه معاونت قرآنی ارشاد؟ +فیلم
به گزارش جهان به نقل از نسیم، اواخر پاییز سال گذشته بود که پس از چند ماه بالاخره معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، از سوی علی جنتی انتخاب شد؛ حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گزینه انتخابی از سوی سکاندار فرهنگ کشور برای معاونتی تازه نوپا و مهم به نام قرآن و عترت بود.

زمزمه انتخاب حشمتی به دلیل حاشیه های پر رنگ سیاسی وی، باعث سوالاتی در بین اهالی رسانه و دلسوزان جامعه قرآنی کشور و حتی باعث برخی اعتراضات و ابراز نگرانی نسبت به سیاسی کاری و حتی حمایت از فتنه گران در این معاونت شد که حشمتی در همان ابتدای کار، تاکید کرد که معاونت را به محلی برای اقدامات سیاسی خود تبدیل نخواهد کرد.

هر چند این یکسال معاونت قرآنی تقریبا در سکوت و با حاشیه های محدودی سپری شد اما آگاهان کم کم متوجه شدند که زیرپوست ساختمان خیابان هاشمی فر، اتفاقاتی در حال وقوع است که چندان خوشایند نیست؛ نفوذ برخی چهره های سابقه دار امنیتی و فعالین فتنه ۸۸ در این معاونت که امر مقدس ترویج کلام الله را بر عهده دارد نگرانی ها را تشدید کرده بود.

* معاونت قرآن و عترت، پایگاه فتنه گران می شود؟

یکی از افرادی که حضورش در معاونت قرآن و عترت تعجب همگان را بر انگیخت و تعدادی از فعالین قرآنی کشور نیز در تماس با «نسیم»، نسبت به حضور و نقش تاثیرگذار وی در معاونت قرآنی ارشاد ابراز نگرانی کردند، "داود دشتبانی" است؛ عضو سابق شورای مرکزی دانشگاه تهران که اکنون بدون هیچ سابقه ای در فعالیت های قرآنی سمت مسئول دفتری معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد و اسلامی را بر عهده گرفت، البته به صورت چراغ خاموش و بدون هیچ حکم رسمی از جانب حجت الاسلام حشمتی اما با حضوری قدرتمندانه و تاثیرگذار در مهمترین نهاد قرآنی دولت.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000381/nf00381943-1.jpg

اما داود دشتبانی کیست؟ دشتبانی، یکی از اعضای رسمی ستاد یکی از سران فتنه و نیز عضو شورای و مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران در جریان فتنه بود. البته پیش از سال ۸۸ و در سال ۸۴ که مرحوم آیت الله عمید زنجانی به ریاست دانشگاه تهران منصوب شد، مسئول دفتر فعلی و دست راست معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از جمله عوامل اصلی توهین و هتاکی به وی بود که به همین دلیل از سوی دادسرای کارکنان دولت به دلیل "توهین به روحانیت" فراخوانده شد.

* از بوسیدن دست عبدالکریم سروش تا حمایت از سران فتنه


اما بهمن ماه سال ۸۸، در پی فعالیت های شدید ضدانقلابی و ملتهب کردن فضای این دانشگاه در حمایت از فتنه توسط وی، کمیته انضباطی دانشگاه تهران، حکم به اخراج این عنصر افراطی از محیط علمی دانشگاهی داد.


۲۴ آذر همان سال بود که سایت"خبرنامه دانشجویان ایران" خبر دیگری از فعالیت های این عنصر افراطی در دفاع از فتنه و عملکرد حجت الاسلام حشمتی در مقام معاونت فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) منتشر کرد. در این خبر آمده بود: "یک عضو فعال انجمن اسلامی دانشگاه تهران شب گذشته به عنوان جعلی خبرنگار و از طرف «جهاد دانشگاهی» در دانشگاه تربیت معلم حاضر شد. داوود دشتبانی، عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و از اعضای موثر فعلی این تشکل که بورسیه ارشد جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران نیز است، شب گذشته در مراسم جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت معلم حاضر شد و در مقابل دانشجویانی که به یک مهمان برنامه انتقاد داشتند به داد و فریاد پرداخت.

بر اساس این گزارش دشتبانی که کارمند جهاد دانشگاهی است، زمانی که می بیند دانشجویان دانشگاه تربیت معلم، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون فرهنگی موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام را به چالش کشاندند در مقام خبرنگار با دانشجویان منتقد دست به یقه می شود ولی با پیگیری دانشجویان معلوم می شود این آقای خبرنگار اساسا کارت خبرنگاری ندارد."

مسئول دفتر و مرد پشت پرده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین از جمله امضا کنندگان نامه به رئیس قوه قضاییه در دفاع از سران فتنه و حامیان رفع حصر آنان بود.

ولی رفتارهای سوال برانگیز دشتبانی تنها محدود به فتنه ۸۸ نبود؛ وی از جمله چهره هایی است که فعالانه در پی ریزی برخی ناآرامی ها در استان های آذری زبان کشور نقش داشت.

به عنوان نمونه، وی پس از مشارکت در بروز برخی ناآرامی های قومیتی در گفتگویی با یکی از رسانه های ضدانقلاب، به بهانه خشک شدن دریاچه ارومیه ضمن حملات شدید به جمهوری اسلامی، خشک شدن این دریاچه را نتیجه دیکتاتور بودن نظام دانست!

اما چند روز پیش از انتصاب حجت الاسلام حشمتی به عنوان معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد بود که داود دشتبانی در ۱۶ آذر ۹۲ در مناظره دانشگاه سیستان و بلوچستان، با افتخار از لزوم بوسیدن دست عبدالکریم سروش(که صراحتا وحیانی بودن قرآن را زیر سوال می برد) نام برد و گفت: "من پیشاپیش می گویم من تلاش سروش را ترجیح می دهم به تلاش سعید عسگر که با اسلحه اش! سروش با شبهه اندازی هایش بیشتر به اسلام خدمت کرده است! روشنفکری وادار کرده است به امامت؛ نبوت، وحی و... فکر کنیم. ما باید دست سروش و بازرگان را ببوسیم!".

وی پیش از این نیز، در مراسمی که برای تجلیل از هاشم آغاجری، دیگر فعال فتنه و توهین کننده به مراجع تقلید برگزار کرده بود با افتخار اعلام کرد که: "هاشم آقاجری در عین حال که برای ما نماد و مجسمه‌ی استقامت بر آرمان‌ها و اندیشه‌های بلندپایه است، نماد آزاداندیشی است."

* حامی فتنه، مرد در سایه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد؟


اینها تنها بخشی از سوابق افراطی داود دشتبانی، در دفاع از فتنه و مخالفت علنی با نظام جمهوری اسلامی و حتی حمایت از افراد مساله داری نظیر عبدالکریم سروش بود؛ حال سوال این جا است که معیار و مبنای حجت الاسلام حشمتی، در انتصاب نامبرده به این مسئولیت مهم و تفویض اغلب اختیارات خویش به دشتبانی چیست؟ آیا کسی که صراحتا از لزوم بوسیدن دست سروش، سخن به زبان می آورد شایسته آن است که مرد در سایه و قدرتمند اصلی ترین نهاد قرآنی دولت باشد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Turkey
فیلم نداره گزارش
سروش
دشت باني يادمان مي ماند. هيچكدام از اين ها قرار نيست بيكار بمانند دشمن براي همه مزدورانش برنامه ريزي كرده و ماموريت و تقسيم كار دارد
دانشجوی دانشگاه تهران
این اقای دشتبانی از فعالین فتنه 88 در گروه تاریخ دانشگاه تهران بود. جالب اینکه با معدل حدود 12 فعالین فتنه او را بورس جهاد دانشگاهی در دوره کارشناسی ارشد کردند و این آقا کارشناس ارشد شد. حالا هم فعالیت قرانی را شروع کرده است. این آدم یک آلت دست و ابزار جریان فتنه است. خود هیچ نیست. یک پادو است.
فتنه گران همه جا پست و مقام گرفت و ساکت شدن اینم روش! اینا دردشون سهم بود. طرف رئیس موسیقی شده مشکلات 1400 سالش حل شد رفت.
United States
امیدوارم با پیگیری مداوم جهان این گونه افراد از نقاب نفاق و تزویر بیرون آمده و پایین کشیده شوند
لعنت خدا بر سروش و پیروانش
باید این موضوع پیگری شود.
آقای جنتی دیگه از حد گذروندند. لاقل حوزه قران رو به اهلش بسپارند.
کل ایران حوزه قرآن است جنتی محترمانه باید کنار برود
هر کسی که نظرش با شما جور نیست فتنه گره دیگه.
از خدا بترسید...
مرگ بر فتنه گر
United States
شما از خدا بترسید که به هر معاندی با اصل اسلام و انقلاب همراهی می کنید و در کلیدترین پست های این نظام اونا رو به کار می گیرید
نظرش جور نیست چیه بابا!! طرف علنا نظام رو دیکتاتوری میدونه فیلم رو نگاه کن بعد بگو جور نیست .نکنه با نظر شما جوره ؟؟؟
ساکت بابا ...تروریست های فتنه گر هم صاحب نظر شدن ؟
چطور کسی که مرید فردی است که قرآن را نعوذ بالله شعر می داند و از ذوق ادبی حضرت رسول (ص) کارمند بخش عترت و قرآن وزارت ارشاد می شود؟
مصطفی
برادرگرامی کرم ازخود درخته.این اقایان 11میلیون اختلاف رای راتقلب نامیدندو300هزاررای راعین دموکراسی.درادبیات امثال دشتبانی هرکه خلاف عقیده شان باشددیکتاتوراست وهرکی درمیدان دشمن رقصیدروشنفکراست.بقول مرحوم جلال ال احمد:کسی که خواب است میشودبیدارکرداماکسیکه خودرابخواب زده هرگز.
جهان عزیر لطف کردی!!!
ناشناس
.
زنده باد جشنواره فیلم عمار و مقاومت
سید گمنام
Iran, Islamic Republic of
شما حتماً از روی دلسوزی این مطلب را منتشر کرده‌اید اما به نظر این حقیر با پرداخت اینچنینی به این بچه‌ها آنها را گنده می‌کنیم. این فرد در حد آن نیست که جهان نیوز علیه وی مطلبی منتشر کند. باید از مبادی ذی‌ربط با این افراد برخود مقتضی صورت بگیره. احتمالاً تا الان از فرط خوشحالی ذوق مرگ شده و میتواند این گزارش‌ها را برای اربابانش فاکتور کرده و رزومه سیاسی برای خودش مهیا نماید. از خداشونه که جهان و سایتهای دیگه مطلبی علیه اونا بنویسه. درخصوص بعضی افراد باید افشاگری کرد مثل رییس دولت اصلاحات، سران فتنه و ... اما این بچه ...
فرمایش شما متین است برادر اما این گزارش ها از این جهت که رویکردهای کلی دولت فخیمه اعتدال رو نشون میده اهمیت داره .وگرنه این شخص و گنده تر از اونم ارزش گزارش رو نداره.
Iran, Islamic Republic of
رویکرد چیه آقا!؟
داود دشتبانی یک دانشجوی تازه فارغ التحصیل است ک فقط تلفن جواب می دهد (منشی یک دفتر در معاونت قرآنی است) نقشی نداره که شما این قدر موضوع را جدی گرفتید!
یا دنبال سوژه می گردید یا خودتان سوژه شده اید
توجه داشته باشید که خیلی از این دعواها، مربوط به حلقه های همین بچه هاست و ربطی به مسایل کلان ندارد
واقعا با این کارها این کوچولوها را بزرگ می کنید!
Turkey
دشتبانی رئیس حوزه معاونت، معاونت قرآنی هستش نه منشی تلفنی!
در کجای دنیا کسی که حکومتی را علنا و رسما در رسانه ها ، دیکتاتور میداند ، در همان حکومت پست میگیرد؟!!
فقط در دولت به اصطلاح اعتدااااااااااااااال !!!!!!!!!!!!
ما ایرانیا تو همه چیز تکیم.
Iran, Islamic Republic of
محمد مبین هم که تاخرخره اونوری است دروزارت ورزش وجوانان مشغول به کار سده است.
گروهبان
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه پست گیری های فتنه گران در دولت به اصطلاح اعتدال!!تمامی ندارد .کسی که خودرا حامی سروش خائن ومرتد میداند چرا بایستی در یک همچین جایی که باقران سروکار دارد باشد جنتی باید جوابگو باشد.مرگ بر فتنه گران خائن.
ما که گفتیم در وزارت ارشاد یک کودتای نرم فرهنگی در حال شکل گیری است .شما باور نمی کنید . منتظر بد تر از اینها هم باشید ...
تازه دارین یه چیزایی متوجه میشین دلی فکر کنم کمی دیر شده
United States
عکس عطا الله را برگردانده به اتاقش توقع دارید دیگه چه اتفاقی بیافته لابد منتظر عکس بنی صدر و مسعود رجوی هستید واینها دارند به فرهنگ ایم ممللکت خیانت میکنند چرا سکوت اختیار کرده اید. وزیر امروز در افتتاح اولین روز در مدرسه موسیقی اظهار امیدواری کرده که موسیقی ما روی سن سالن های اروپایی به نمایش در اید این حرف خیلی معنا داره
United States
احتمالا ایشان اومدن در تفسیر سوره منافقون به معاونت قرانی ارشاد و وزیر محترم کمک کنند چون این سوره را فعلا باید سر در وزارت ارشاد زد البته فعلا
United States
ولایت پذیری ولایت مداری و ولایت شیفته گی وزیر و معاونت محترم را میبینید وحضرت اقا میفرمایند فتنه خط قرمز ماست وزارت ارشاد میگوید فتنه خط حمله ماست چه هم خطی جالبی
United States
بنده از کارمندان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هستم .بیایید ببنید اینجا چه خبره و ریس چه جورری داره جان فشانی میکنه برای وزیر و خوش خدمتی میکنه همه عناصر حزب اللهی و مدیران خوب را برکنارکرده و بجایشان یک سری مدیر اهل فتنه اورده که مدیرکل همکاری ها و مدیرکل تمور اداری از ان جمله هستند دزیر ارشاد این سازمان را به ویرانی کشیده با این ریس جدید سازمان داره منحل شده .برخی از موسسات که منحل شدن بقیه هم در حال انحلال هستند
سازمان فرهنگ و ارتباطات هیچ وقت مدیران حزب اللهی نداشته که حالا بخواهند قلع و قمعشان کنند.
لابد از وزارت اطلاعات استعلام کرده اند !!!!!
United States
سلام حالا وزیر ارشاد را مگاه کنید طی یک گفتگو یا مصاحبه اعلام میکند کی بود چی شد کجا کی چه جوری به چه علت ازکجا با این شیوه که اشنایی لازم را دارید
United States
کار از این حرف ها گذشته برادران محترم جهان .وزارت ارشادتیول حضرات فتنه شده و اقای جنتی هم بحول و قوه همین حضرات نت اخرش واستاده .و برای ذره ذره وقتش هم برنامه داره که بعد از چهار سال خود سایت شما مجبور شین از عطا الله مهاجرانی مصاحبه کار کنین .دوره همکاری کارگزاران و اصلاح طلب ها برای تسخیر بیشتر فضای علمی و فرهنگی کشور
قابل تامل است.........................
United States
من جدا از کمسیون فرهنگی مجلس تعجب میکنم در همه این موارد سکوت الان از یکی دو هفته دیگه اقایون میخوان فیلم من عصبانی نیستم را اکران عمومی کنند . بخدا کاری میکنند اقا شخصا وارد عمل بشه به خدا دوران احمدی نزاد هم اشکالاتی داشت اساسی و مهم ولی این دیگه خط انحرافی است خط خط فتنه است
نمینی
جلال ال احمد ؛اموزگاری بود که در دبیرستانها به تدریس مشغول بود و دکتر علی شریعتی در دانشگاه های فردوسی و تهران به دانشجویان درس می اموخت .شهید مفتح استاد دانشکده الهیات بود ؛همچنین شهید مرتضی مطهری نیز استاد دانشگاه تهران بودند ؛حجت السلام معادیخواه مولف کتابهای دینی مدارس بودند وووووو
این جواب کامنتی است که با این واژه ها اغاز میشود :
در کجای دنیا .................
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
به کوری چشم شما قلم به مزدآن ریاکار
United States
یکی از این دوستان میگفت هروقت وزیر را میبینم یا اقا نیافتم نه به خاطر شباهتشون نه به خاطر هم اسم یودنشون بلکه برای اینکه هردو قسم خوردن یکی برکندن خدا خون شهدا و انقلاب دیگری به نگهداری اینها ....... حالا فهمیدی که منظوزر از اوامر شما موبه مو اطاعت میشه یعنی مو لا درزش نمیره که تطاعت نمیشه
صادق
United States
ضمنا تبریک انتصاب افرادی ازاین دست به دستگاههای نظارتی:
خیلی جالب است اگر یک فرد ساده به عنوان آبدارچی بخواهد در یک اداره دولتی مشغول شود آباء و اجدادش هم باید مشخص شوند که در جنگ چالدران چه تفکری داشته اند و ایشان...!!
آقای جنتی که خدا خیرشان دهد واقعا [...] را امان بریده اند و در برابر سخنان رهبری میگویند: "سیاست ما کاملا روشن است، کسانی که نسبت به انقلاب بی‌تفاوت هستند یا مخالف انقلاب هستند و فعالیت می‌کنند، قطعا از حمایت ما برخوردار نیستند"
جناب جنتی دروغ کلید و مفاتیح همه گناهان است!
آقای جنتی عزیز شما از جهانبخش خانجانی تا افرادی که در اعتراض به رفتن مهاجرانی استعفا کرده اند را دور خود جمع کرده اید، واقعا اینها شایسته نظام اسلامی هستند؟
آقای جنتی برای رضای خدا استعفا کنید و خیال مردم و ارواح شهدا را راحت کنید و اینقدر بابت ماندن در وضعیت آخر تاوان تولید نکنید
تکخوانی زن، مجوز نشر آثار معاندینی مثل اسماعیل خویی و براهنی و گلرویی و مجوز نشر لس آنجلسی هایی مثل حبیب، میدان دادن به معاندینی چون محمد یعقوبی و محمد رحمانیان، جذب فعالان ضدایرانی و همراهان مرجان ساتراپی در اداره کل هنرهای تجسمی، میدان دادن به دگراندیشان خانه موسیقی، ایجاد تقابل بین مردم، اهانت به مراجع عظام از طریق خانه موسیقی برای درخواست تکخوانی زن، انجام تکخوانی زن توسط اعضای خانه موسیقی در خارج از کشور توسط افرای مانند مجیددرخشانی بهمراه مهدیه محمدخانی، تولید کلیپ تکخوانی توسط هوروش خلیلی و مجید درخشانی در تهران و انتشار در فضای مجازی، دستبوسی علیزاده از خواننده زنی که چهل و پنج سال است خانه نشین است بمنظور احیای همین جریان، ماجراهای موزه موسیقی، اعطای مجوز به نشریه دگراندیش زنان، عدم ارایه مجوز به کتاب اسرارآیت، مجوز نشر به آثار معاندینی چون علی میرفطروس و عباس میلانی، دعوت از یداله رویایی ضدانقلاب، مجوزدادن به فیلم قصه ها، مجوز دادن به فیلم عصبانی نیستم، دفاع از کارضداخلاق لیلا حاتمی، عکس یادگاری و همراهی با آوازخوان پیر فتنه ی 88 شجریان وصدها موضوع دیگر مبین اینست که شما با ارزشهایی که بابت حفظ آنها صدها هزار سرو رشید به خون نشسته اند نسبتی ندارید.
دانشجوی دانشگاه تهران
این آقا یکی از افراطیون در گروه تاریخ دانشگاه تهران بود. اهل درس خواندن هم نبوده است. به معدل بسیار پایین وارد دوره کارشناسی ارشد شده است. حامی اصلی او هم آقای غلامرضا ظریفیان بازداشتی فتنه 88 و بازنشسته گروه تاریخ دانشگاه تهران است. در همان زمان هم این شخص همیشه دور و بر آقای ظریفیان بود و اوامر او و جزب منحله مشارکت را اجرا می کرد.

همه او را به عنوان یکی از افراطی های گروه تاریخ دانشگاه تهران می شناسند.
دانشجوی ناظر فعالین فتنه در 88 در دانشگاه تهران
جامی اصلی آقای دشتبانی جناب غلامرضا ظریفیان است که در حال حاضر در دفتر آقای نیلی منفرد در وزارت علوم مشغول به کار است و خود نیز ار بازداشتی های فتنه 88 است. و بیشتر از توفیقی و نیلی منفرد و صدیقی مشکلات برای فرجی دانا ایجاد کرد. کسی در حال حاضر در جزیی ترین مسائل دانشکده ادبیات دانشگاه تهران دخالت می کند و هیج ردی هم از خود باقی نمی گذارد. آقای دشتبانی از شاگردان و مریدان درجه یک آقای ظریفیان است. اینها گروه تاریخ دانشگاه تهران را یکی از کانونهای اصلی فتنه کرده بودند که هنوز هم به طور پنهان ادامه دارد.
انقلابی قبل از انقلاب
از سایت جهان نیوز به سهم خودم تشکر می کنم که پرده از چهره نفاق بر می دارد. رفتار این افراد درست رفتار فرصت طلبانه مارکسیست ها و منافقین را در اوائل انقلاب تداعی می کند.
اینا دیگه شورشو دراورن.....
فقط دارن با عنوان اعتدال به اسلام خیانت میکنن
دوران مهاجرانی دوباره تکرار شده
خدا لعنتشون کنه...........
محمد
Iran, Islamic Republic of
نویسنده این مطلب خودش ظاهر الصلاح نیست. او اول قیافه اش را اصلاح کند بعد....
حمید
Iran, Islamic Republic of
راستی متوجه شدید دولت اصلاحات چه کسانی رو بورسیه میگرد بابا یکنفر نیست بررسی گنه بورسیهای دولت های دوم خرداد و اصلاحات سازندگی چند نفر به نظام وفادار شدند یا پناهنده شدند با پول بیت المال یا فتنه گر لطفا بررسی کنید
Iran, Islamic Republic of
وزارت ارشاد يك پاشنه اشيل براي دولت يازدهم . نظام شده تا بيشتر از اين گندش در نيامده جلوي اين كارهاي انحرافي را بگيريد تاهمين ديروز خانجاني در دفتر وزياتق داشت و رفت و امد و كارهاي اقتصادي و...... ظاهرا قرار است انجا وزارت فرهتگ اسلامي باشد يا وزارت فرهنگ لاييك
Iran, Islamic Republic of
گزینش ارشاد خوابه ....
Iran, Islamic Republic of
مسئول گزینش ع ه خودش از همین تیم هست و در دولت جدید به این پست منصوب شده
Iran, Islamic Republic of
يائمان نرود كه اينبار شبيخون فرهنگي نيست كه ازبيرون باشد . اين بار كودتاي فرهنگي است و از درون
Iran, Islamic Republic of
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي مشغول جذب اين عناصر و پست دادن به انها ست ابوذر ابراهيمي تركمان كه خواب هم نميديد روزي ريس سازمان شود مثل موم در دست فتنه گران است تركيب فعلي چند تن از مديران ارشد او را نگاه كنيد مديركل همكاري ها و مدير كل امور اداري و..... كه تابلو تابلو هستند ............
لجن و میکروب تو فرهنگ ما زیاد وارد شده
ناظر
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان کسی که به گونه ای حدود 10 سال با فعالیتهای قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباطم عرض می کنم و خدا را شاهد می گیرم که نگاه من اصلا" سیاسی نیست .از زمانی که آقای حشمتی سکاندار معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد شده است ، تنها کاری که در این مجموعه انجام نمی شود فعالیتها و سیاستگذاری های فرهنگی و قرآنی است .ایشان حتی برای نمونه یک برنامه قرآنی را به عنوان راهبرد اعلام نکرده اند.اصلا" مصاحبه نمی کنند و حدود 2000 موسسه در بلاتکلیفی محض به سر می برند.بسیاری از آنها تعطیل شده اند و مطالبات تفاهم نامه های آموزشی آنها توسط ایشان به دلایل واهی پرداخت نمی شود.در حالی که هزینه های آنچنانی در بعضی برنامه ها که چندان هم قرآنی نیست صرف می شود.نیروهایی را که به عنوان تیم کاری خود به کار گمارده حتی یک روز سابقه فعالیت قرآنی ندارند!!بسیاری از نیروهای استانی و کارشناسان جذب شده را به این بهانه که در دولت قبل جذب شده اند، اخراج شدند و....خدا کند این وضع اصلاح شود.حتی برخی اعتقاد دارند اینگونه برخوردها عامدانه بر باد دادن دستاوردهاست.
علی
Iran, Islamic Republic of
چقدر بدبختی جه شوربختی ای کاسبان فتنه جواب خدا را چه می دهید
United States
خدا لعنتشون کنه
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران و مسئوليت نشر فرهنگ قرآن !!!

جل الخالق از تناقضات اين روزها !!!
سیما
این آقا کجاش فعال آذربایجانی است؟ ...
در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی قطعا کارهای مثبتی هم شده و قابل تقدیر است ولی یک سوال جدی را هنوز وزیر ارشاد نتوانسته جواب دهد چرا رهبری اینقدر نگران این وزارت خانه هستند چرا
دهلاویه
خیلی خبر ناراحت کننده ای بود.بنده در زمان دانشجویی در سال 84 بنا به مناسبت و دلیلی با این فرد هم بحث شده ام.توهینهایی به مقام معظم رهبری و خانواده ایشان کرد، که هنوز کلمه کلمه آن در ذهن من نقش بسته.انکار نامه امام به شیخ منتظری، انکار نامه امام به وزیر وقت کشور در خصوص نهضت آزادی، بی حرمتی و به کار بردن الفاظ رکیک در خصوص یاران امام و رهبری همچون حضرت علامه مصباح یزدی وآیت الله جنتی و ...از دیگر موضوعاتی بود که مطرح میکرد.این فرد صلاحیت یک ثانیه مدیریت در جمهوری اسلامی را ندارد.
ناشناس
Finland
فیلم لکه رو دیدی!!
این واقعیشه
Iran, Islamic Republic of
خواهشمند است ای مطلب را پایین نبرید یا بر ندارید خیلی عالی است .بذارید حتلا حالا ها باشه حیفه