جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲

هند جگرخوار در تهران! +عکس

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۹
کد مطلب: 381042
مونا واصف بازیگر سوری نقش هند جگرخوار در فیلم سینمایی «محمد رسول الله» همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به ایران می‌آید.
هند جگرخوار در تهران! +عکس
به گزارش جهان به نقل از فارس، مونا جلمیران واصف از سوریه، مهمان ویژه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت خواهد بود.

این هنرپیشه و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در بیش از ۳۰ فیلم که مهمترین آنها بازی در نقش هند در نسخه عربی فیلم محمد رسول الله صلی الله علیه و آله به کارگردانی مصطفی عقاد می‌باشد را در کارنامه خود دارد.

مونا واصف بازیگر سوری فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص)

بنابراین گزارش، او معاون دبیر کل اتحادیه بازیگران سوریه و نماینده افتخاری سوریه در سازمان ملل به مدت دوسال می باشد. عضو کمیته هیئت داوران کشورهای مختلف در رشته سینما و تئاتر و مفتخر به دریافت جوایز متعدد از دولت سوریه و کشورهای خارجی است. او مدال غسان کنفانی را از سازمان آزادیبخش فلسطین و نشان لیاقت را از بشار اسد رئیس جمهور سوریه دریافت کرده است.

بنابراین گزارش، نام کامل این بازیگر ۷۲ ساله منى جلیمران مصطفى واصف است و بازیگری را از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده است که طی آن سال‌ها به ستاره جهان عرب معروف شده است.

وی تاکنون در ۳۰ فیلم سینمایی و ۵۰ فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بازيگر نقش هنده در فيلم محمد رسول‌الله، «ايرنه پاپاس» بودند.... نه ايشون.....
یه بار دیدم نسخه دیگه ای هم ساخته بودن که بازیگراش عرب بودن