پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ناباروران، جامعه هدف وزارت بهداشت شدند

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 396947
وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی با تأکید براینکه "بیمه‌ای ‌برای درمان ناباروری قرار داده‌‌ایم تا به هدف افزایش جمعیت برسیم" گفت: تلاش‌ شده در زمینه باروری طرح‌هایی اجرایی شود که در این راستا "جمعیت نابارور" جامعه هدف هستند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی، با اشاره به اینکه "در زمینه درمان و در حوزه سلامت تصور این است ‌به نحوی پیش رویم که مردم از ما ابراز رضایت داشته باشند" اظهار داشت: در مناطق محروم و شهرهای دور افتاده در حوزه درمان و بهداشت کارهای خوبی انجام شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه "دسترسی مردم به دارو‌، ایمن‌سازی، پزشک و ماما در شروع کار دولت در اولویت وزارت بهداشت قرار گرفت" افزود: خدمات انجام شده قابل توجه است. در حوزه درمان هم گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد بیمارستان‌ها، جامعه پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در رساندن امکانات به مردم کار کرده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه "مسئله افزایش جمعیت یکی از مسائل مهم مدنظر وزارت بهداشت است" گفت: در این زمینه به بخش‌های مختلف دستور داده‌ایم. به‌هرحال همه متوجه خطرات در این زمینه هستند و بنابراین کمک می‌کنند تا در پیشگیری و باروری برنامه‌های مورد نظر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه "جامعه نابارور هم‌اکنون جامعه هدف ما هستند" افزود: بیمه‌ای را برای درمان ناباروری قرار داده‌ایم تابه هدف افزایش جمعیت برسیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خاتمه با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: تصور می‌کنیم اگر در حوزه آموزش عالی‌‌ همان اشتیاق سال‌های اول انقلاب بین این این دو وجود داشته باشد، می‌تواند سبب افتخار ما باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *