پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
دو بازيكن خارجي در لیست!

لیست جدید قلعه نویی برای استقلال

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 396848
گويا در ليست جديد سرمربي استقلال تغييرات گسترده‌اي ايجاد كرده چون شنيده مي‌شود نام دو بازيكن خارجي در فهرست نفرات مد‌نظر گنجانده شده است تا نيازهاي تيم از بازارهاي خارجي تأمين شود.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی تحرکات تیم‌ها برای جذب نفرات مد‌نظر به اوج خود رسید. یکی از این تیم‌ها استقلال تهران بود به خصوص بعد از نتایج ناامید‌کننده در ۱۰ هفته اخیر که قصد داشت با چند خرید نقاط ضعف خود را ترمیم کند. در همان روزهای ابتدایی در رسانه‌ها لیستی ۵ تا ۷ نفره منتشر شد تحت عنوان لیست خرید نیم‌فصل استقلال اما این لیست نه به تأیید باشگاه رسید و نه کادرفنی تا تنها گمانه‌زنی محسوب شود.

با رسيدن به نيمه راه نقل و انتقالات ديروز خبري به دست‌مان رسيد مبني بر تغييرات كلي در فهرست بازيكنان مد‌نظر استقلال چون طبق ليست اوليه بسياري از باشگاه‌ها حاضر به همكاري و صدور رضايتنامه بازيكنان‌شان براي آبي‌پوش شدن نشدند. گويا در ليست جديد سرمربي استقلال تغييرات گسترده‌اي ايجاد كرده چون شنيده مي‌شود نام دو بازيكن خارجي در فهرست نفرات مد‌نظر گنجانده شده است تا نيازهاي تيم از بازارهاي خارجي تأمين شود.


با قطعي شدن فسخ قرارداد رافائل داسيلوا دروازه‌بان برزيلي، استقلالي‌ها اين فرصت را به ‌دست ‌آوردند تا يك مدافع خارجي را جايگزين او در سهميه نفرات خارجي كنند. مدافعي كه گفته مي‌شود از تيم‌ملي كاستاريكا خواهد آمد تا دو تيم مطرح پايتخت زوج خط دفاعي اين كشور آمريكاي شمالي كونكاكاف را در اختيار داشته باشند. البته نام اين مدافع رسانه‌اي نشده چون مذاكرات دو طرف هنوز به نتيجه‌اي نرسيده است. ديگر مدافع مد‌نظر كادرفني استقلال رامين رضاييان مدافع ملي‌پوش راه‌آهن است. با توجه به اتفاقات رخ داده در باشگاه راه‌آهن جذب اين مدافع سخت نيست تا جناح راست استقلال تقويت شود. در خط مياني علاوه بر محسن مسلمان، استقلالي‌ها در آستانه جذب يك برزيلي ۲۸ ساله هم هستند.


بازيكني كه در تيم باشگاهي خود در ليگ دو برزيل جزو نفرات كليدي محسوب مي‌شود و در آستانه توافق با استقلالي‌ها قرار دارد. در خط حمله، استقلال دو گزينه دارد؛ اولين گزينه رضا عنايتي است كه گفته مي‌شود در آخرين تماس اعلام كرده خانواده‌‌اش دوست ندارند مشهد را ترك كنند ضمن اينكه به عنوان كاپيتان پديده براي جدايي از تيم شهرش مردد است. بعد از عنايتي، استقلالي‌ها همچنان چشم به جذب كاوه رضايي دوخته‌اند بلكه بتوانند رضايت سايپا را جلب كنند و اين بازيكن جوان و آينده‌دار را به عنوان زوج سجاد شهباززاده در اختيار بگيرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *