جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

زمان حضور سامی یوسف در ایران را سازنده «خلبانان-ملوانان» گفت

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 393544
بابک رادمنش(فیروز برنجیان) پدرِ سامی یوسف اعلام کرد که این خواننده بریتانیاییِ ایرانی تبار به احتمال زیاد تا پیش از نوروز امسال، برای برگزاری کنسرتش به ایران می‌آید.
زمان حضور سامی یوسف در ایران را سازنده «خلبانان-ملوانان» گفت
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، این روزها زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که از آمدن سامی یوسف(سیامک رادمنش) خواننده و آهنگسازِ بریتانیایی ایرانی‌تبار و برگزاری کنسرتِ او خبر می‌دهد. در برخی از رسانه‌ها زمان برگزاری این کنسرت هم بهمن امسال بیان شده است. اما بابک رادمنش(فیروز برنجیان) پدرِ سامی یوسف در گفت‌وگویی اعلام کرد که هنوز زمان قطعیِ آمدنِ سامی یوسف به ایران مشخص نیست.

بابک رادمنش می‌گوید:‌ قرار است سامی یوسف به ایران بیاید و در این باره صحبت‌هایی با او انجام شده است. اگر سامی به ایران بیاید علاوه بر تهران در ۵شهر دیگر هم کنسرت‌هایی برگزار می‌کند. البته آمدن او به ایران هنوز قطعی نیست، اما به احتمال فراوان تا قبل از نوروز ۱۳۹۴ کنسرت‌هایی در ایران برگزار می‌کند. همان گونه که سامی در مصاحبه‌های مطبوعاتی‌اش بارها اعلام کرده، یکی از بزرگترین آرزوهایش برگزاری کنسرت در زادگاهش، یعنی ایران است.

رادمنش ادامه دادند: من قرار است که در بهمن امسال کنسرتی با خوانندگی خودم برگزار کنم. اگر در آن زمان سامی در ایران باشد، البته که در کنسرت من حاضر می‌شود و تنها در یک قطعه با من هم‌خوانی می‌کند.

رادمنش با اشاره به انتشار تازه‌ترین اثرش در ماه‌های آینده، گفت: قصد دارم آلبوم «دِلا» را با خوانندگی و آهنگسازی خودم بعد از ماه محرم و صفر منتشر کنم. در این اثر اکثر قطعه‌ها، آهنگ‌ها و اشعار از ساخته‌های خودم است. در آلبوم «دِلا» یک قطعه را با همخوانی من و سامی خوانده‌ایم که سامی در این قطعه انگلیسی خوانده و من فارسی می‌خوانم.

رادمنش که در سال‌های ابتدای انقلاب قطعه‌های معروفی مانند «خلبانان» را ساخته، تاکید کرد: من و سامی به طور حتم اجرایی مشترک داریم که البته تنها در حد همین یک قطعه است. اگر سامی در زمان کنسرت من در ایران باشد، با من به روی صحنه می‌آید و اگر نه، در زمان کنسرت او من با او و برای اجرای قطعه‌ی مشترکمان به روی صحنه می‌روم.

پدر سامی یوسف گفت:‌ در آلبوم «دِلا» در یکی از قطعه‌ها، ملودی درویش‌خان را استفاده کرده‌ام که بر روی این ملودی شعری از خودم را می‌خوانم. همچنین در یکی دیگر از قطعه‌ها مثنوی «بشنو از نی» مولوی را می‌خوانم. در میان قطعه‌ها آوازی کوتاه قرار دارد که با شعری از حافظ و میرزانصیر اصفهانی همراه شده است.

رادمنش در پایان اظهار کرد:‌ «دِلا» آلبومی است حاوی مضامین عرفانی و پیام‌های معنوی برای مخاطبان.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Australia
لطفا حد رو در مورد این بنده خدا نگاه دارید تا بعدا تو زحمت نافتید
این آقا یک خواننده است همین و بس