سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۴
۲۴

درخواست مهدی هاشمی درباره فایل صوتی جنجالی +صوت

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 404749
مهدی هاشمی با انکار فایل صوتی منتسب به خود، از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه خواست واقعی بودن یا نبودن این فایل صوتی توسط کارشناس بررسی شود.
درخواست مهدی هاشمی درباره فایل صوتی جنجالی +صوت
به گزارش جهان، سیدمحمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای مهدی هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: هفته گذشته با آقای مقیسه (قاضی پرونده مهدی هاشمی) صحبت و اعلام کردم ما برای ارائه آخرین دفاع آماده‌ایم.

وکیل مدافع مهدی هاشمی افزود: قاضی مقیسه گفت تاریخ ارائه آخرین دفاع را اعلام خواهیم کرد؛ گفتم آیا دفاع آخر قبل از دهه فجر گرفته می‌شود یا بعد از آن که قاضی مقیسه پاسخ داد سعی می‌کنم قبل از دهه فجر باشد.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سئوال که آیا تحقیقات دادگاه پایان یافته است یا خیر؟ اضافه کرد: فکر می‌کنم تحقیقات هنوز پایان نیافته زیرا استعلام‌هایی داشتند که باید جواب آن استعلام‌ها بیاید و سپس ما را برای آخرین دفاع احضار می‌کنند.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در پاسخ به این سئوال که آیا تحقیقات دادگاه فقط درباره درخواست موکلش مبنی بر استعلام از وزارت اطلاعات در خصوص اسناد و مدارک موجود در پرونده است یا خیر؟ توضیح داد: علاوه بر آن، از دادگاه درخواست کارشناسی نیز کرده بودیم که قاضی گفت باید تشخیص دهم موضوع را به کارشناسی ارجاع کنم یا خیر.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این پرسش که درخواست موکلش برای کارشناسی چه موضوعی بود؟ گفت: یک فایل صوتی وجود داشت که مدعی بودند مربوط به آقای هاشمی است و وی منکر این مسئله شد. در نهایت تقاضای ارجاع آن را به کارشناس صوت کردیم و قرار بود دادگاه در این باره تصمیم بگیرد که مسئله به کارشناس ارجاع شود یا خیر.


وکیل مدافع مهدی هاشمی افزود: این فایل صوتی مربوط به نیک آهنگ کوثر است که مدعی شده تلفنی با مهدی هاشمی صحبت کرده و مهدی حرف‌هایی زده که از آن اهانت به برخی مسئولان برداشت می‌شود. به راحتی از روی فرکانس می‌توان تشخیص داد صوت واقعی است یا با وسایل الکترونیکی ساخته شده است.

وی تصریح کرد: البته مهدی هاشمی منکر شد و گفت من چنین حرف‌هایی نزدم و ساختگی است. در دادگاه کانادا نیز این نوار صوتی مطرح شده بود که جعلی بودن آن اثبات شد.‌ درخواست ارجاع این فایل صوتی به کارشناس را داشتیم اما نمی‌دانم قاضی تصمیم گرفته به کارشناس ارجاع شود یا خیر؟

علیزاده طباطبایی افزود: متاسفانه برخی افراد می‌خواهند با جوسازی و فضاسازی، تشکیلات قضایی را تحت فشار قرار دهند. درباره این موارد بارها صحبت کردیم اما آقای مقیسه می‌گوید این موارد را از طریق مجلس و دادسرای ویژه روحانیت پیگیری کنید و ارتباطی به دادگاه ندارد.

وکیل مهدی هاشمی پیشتر نیز به خبرنگار تسنیم گفته بود موکلش برخی استناد و مدارک موجود در پرونده را جعلی و دروغ دانسته و از دادگاه خواسته در این خصوص از وزارت اطلاعات استعلام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب شغلیه این وکالت !
اگه بدونی موکلت واقعا گناهکاره و باز به خاطر دریافت دستمزدت ازش دفاع کنی ! فکر نکنم اون دنیا ازش قبول کنند که مأمور بوده ومعذور!
مصطفی
اون دنیا که نه ولی این دنیا حق الوکاله اونو میدن
اونم چه حق الوکاله ای
مسعود از رشت
به شغل شریف وکالت توهین نکن اگر با این محاسبه بیخودی و بچه گانه تو حساب کنیم نمیگم اکثر میگم همه مشاغل اون دنیا مشکل دارند پس تو فکر خودت باش آقای مومن
Iran, Islamic Republic of
شما خودتو ناراحت نکن مؤمن. منظور بنده وکلایی هستند که مدافع ظلم و ستمگرن نه اوناییکه از حق مظلوم دفاع می کنند که البته هم این دنیا و هم اون دنیا روسفید و سربلندند مطمئنا شما هم اگه وکیل باشی و بفهمی موکلت بر حق نیست از وکالتت انصراف می دی . نمیدی؟
راست میگه
دور دور حقوقدان هاس
چطور جرات میکنی اهانت کنی
حتما تو هم از دار و دسته سرهنگایی؟!
درود بر سربازان گمنام امام زمان(عج)
Iran, Islamic Republic of
به به ! چشم ما روشن یعنی با وزارت اطلاعات دولت تمدید و امید(آقای ....) هم بسته اند...
درقدیم اگرکسی را میخواستند به بدنامی نشان دهند میگفتند لقمه حرام . به خدا قسم این جهان ارزش هزارسال زندگی راندارد اگرحتی درطول زندگی یک لقمه حرام خورده باشی ...
حسین
Netherlands
وَوُجُوهٌ يَوْمَئِذٍ بَاسِرَةٌ تَظُنُّ أَن يُفْعَلَ بِهَا فَاقِرَةٌ
احسان
انقدر این دادگاه بیخودی طولانی کردند تا بتوانند مدارک موجود درپرونده را مخدوش وجعلی اعلام کنند ....
Jafar
پشتم گرمه!!!!!!!!
گردنمم کلفته!!
Iran, Islamic Republic of
پشتت چقد گرمه؟
HAMID
اگر محکوم شد که قاضی کار درست انجام داده و الا قاضی تحت فشار بوده!!!!!!!!!!
حرف نزن پشتش گرمه
حمید
....بخدا دیگر طاقت طعنه دشمنان و منافقین و بخصوص سلطنت طلبا را نداریم اینهمه ..خطا کارد...
چرا نظر ها را کامل نمیگذاری
حمید
چرا نظرها را کامل نمیگذاری را میگذاری بابا نظر منو کامل بگذار همین نظر بالا را که سر و دمشو زدی
سرباز
Iran, Islamic Republic of
ای دادش ببین عمر سعد بخاطر ری چیکار کرد که این بنده خدا بخاطر هزینه میلیاردی وکالت حق 70میلیون ایرانی زیر پا نگذاره ای امان از پول و قدرت
پشتش گرمه
Iran, Islamic Republic of
خنده داره ! وزارت اطلاعات باید در مورد صحت و اصل بودن مدارک خودش نظر بده !!!!!!
یا قضیه دیگه ای در میونه...........؟؟؟؟؟؟؟

یاد دادگاه مبارک و پسراش افتادم...........
Iran, Islamic Republic of
آخه عزیزم اون وزارتی که این فایل رو داد با این وزارت یه کوچولو فرق کرده.
Iran, Islamic Republic of
پشتش به دیوار جهنمه
Iran, Islamic Republic of
"متاسفانه برخی افراد می‌خواهند با جوسازی و فضاسازی، تشکیلات قضایی را تحت فشار قرار دهند. "

دزد را كه رها كنند مدعي مي شود
مجید
...
آقای وکیل الاغنیا مطمئن باشید مردم درد کشیده به قوه قضاییه انقلاب اسلامی اعتماد کامل دارد تا حق آنها از ظالمینی چون موکل شما ستانده شود ...
غفاری
استعلام از وزارت اطلاعات!
وزارت اطلاعات که الان درست خودشان است .