پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۱

بهای سنگین عملیات قنیطره برای اسرائیل

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 404442
به دنبال عملیات حزب الله لبنان و هدف قرار دادن ستونی از نظامیان صهیونیست به تلافی حمله به نیروهای حزب الله در منطقه قنیطره سوریه، شبكه ده تلويزيون رژيم صهيونيستي اعلام کرد که بهاي عمليات قنيطره برای اسراییل بسيار سنگين بود.
اسارت یک نظامی صهیونیستی
به گزارش جهان به نقل از العالم، همچنین خبرگزاري لبنان از احتمال اسارت يك نظامي صهيونيست درعمليات حزب الله علیه ستونی از نظامیان صهیونیست در شبعا خبر داد اما دیگر منابع لبنانی این خبر را نفی کردند.

خبرها حاکی است که مسوولان ارتش رژيم اسرایيل نشستي فوق العاده با هدف بررسي اوضاع در شمال فلسطين اشغالي برگزار مي كنند.
شهرداري صفد در فلسطين اشغالي نیز پناهگاه ها را به روي اهالي باز كرد.

خطرناک ترین عملیات علیه رژیم صهیونیستی
رسانه هاي اسرایيلي نیز اعلام کردند که عمليات امروز، خطرناك ترين عملياتي است كه اسرایيل از زمان جنگ دوم لبنان با آن روبرو شده است.

فرار گسترده شهرک نشینان
 جهان به نقل از العالم نیز از فرار گسترده شهرك نشينان به مركز و جنوب فلسطين اشغالي از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله در منطقه قنيطره سوریه از ترس حملات تلافی جویانه حزب الله خبر داد.
در همین حال شبكه دوم تلويزيون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش اسرایيل خود را براي احتمال گسترش درگيري ها در شمال آماده مي كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آره! برین تو لونه هاتون اشغالگرای کثیف