پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۴

انتخاب چمران حاصل وحدت بود/از این تجربه درس بگیریم

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 378343
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر حاصل وحدت آنان بود، گفت: اصولگریان از تجربه وحدت در انتخاب رئیس شورای شهر استفاده کنند.
انتخاب چمران حاصل وحدت بود/از این تجربه درس بگیریم
به گزارش جهان، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به انتخاب مهدی چمران به ریاست شورای شهر تهران، انتخاب وی را حاصل اتحاد و وحدت جناح اصولگرا دانست و گفت: به اعتقاد بنده لازم است که اعضای شوراس شهر تهران در یک سال آینده اختلافات جزئی را کنار بگذارند و به منافع بلندمدت مملکت و شهر تهران بیشتر توجه کنند. این فرصت خدمت‌گذاری به آقای چمران داده شده است.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای شورای شهر نباید به حاشیه‌ها توجه کنند و مسائل بلند مدت و اصولی را مدنظر قرار دهند، افزود: به طور قطع انتخاب چمران حاصل وحدت اصولگرایان است که باید در یک سال آینده با توجه به مسائل اصلی شهر تهران و حل مشکلات این کلانشهر، این وحدت حفظ شده و در انتخابات‌های بعدی ملاک نظر قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات و حفظ وحدت اصولگرایان برای انتخابات‌های بعدی یکی از نکات ضروری است که باید نیروهای ارزشی بیشتر به آن توجه کرده و مدنظر قرار گیرد.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متین
اصولگرایان باید این وحدت را در انتخابات ریاست جمهوری میداشتند که متاسفانه.......!!! حالا باید برنامه ریزی جدی برای مجلس داشته باشند .
وحدت؟؟؟؟؟؟
عمار دلدار نیاسری
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم جناب اقای نادران فرمایش شما گل اما متاسفانه بعضی خواص مرتکب اشتباهاتی میشوند که غیر قابل جبران ویا پر هزینه است
Iran, Islamic Republic of
وحدت اصولگرا ها نبوده مگر تركيب شورا تغييري كرده ؟اين تغيير نتيجه عملكرد رئيس بوده نه وحدـ