جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

اعزام ۱۵۰ هزار سرباز روس به سوریه

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 448147
روزنامه انگلیسی "دیلی استار" مدعی شد روسیه قصد دارد ۱۵۰ هزار سرباز این کشور را برای نابود کردن تروریستهای داعش به سوریه اعزام کند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه انگلیسی "دیلی استار" ادعا کرد "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه برای نابود کردن تروریستهای داعش، ۱۵۰ هزار سرباز این کشور را به سوریه اعزام می کند. قرار است روسیه برای بازپس گیری "رقه" از تروریستهای داعش، مأموریت نظامی بزرگی را آغاز کند. در این شهر حدود ۵ هزار داعشی حضور دارند.

یک منبع آگاه در این خصوص گفت: واضح است که روسیه قصد دارد غرب سوریه را به همراه ذخایر نفتی و گازی اطراف "تدمر (پالمیرا)" از تروریستهای داعش بازپس گیرد. این اقدام به منظور محافظت از ذخایر نفتی و بیرون راندن تروریستهای داعش از این منطقه صورت می گیرد.

روز گذشته نیز جنگنده های روس ۹ پایگاه داعش را در ۲۴ ساعت منهدم کردند. روسیه روز گذشته اعلام کرد حملات هوایی این کشور در سوریه که از روز چهارشنبه آغاز شده است، موجب وحشت اعضای تروریستی داعش شده و ۶۰۰ داعشی را وادار به ترک مواضع خود کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسیجی
Iran, Islamic Republic of
الفرار داعش های حرامی
Iran, Islamic Republic of
اللهم اهلك و العن آل سعود جميعاً الي يوم القيامه